Vakantiepark Las Vegas Golf

Vakantiepark Las Vegas Golfsterster

6.5Voldoende

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

Op vakantie geweest naar Las Vegas Golf?

6.5Voldoende

Vakantiepark info

• All inclusive
  • Animatie
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

26 reviews over Vakantiepark Las Vegas Golf

• 4Annemarie23-01-2006

Helaas hadden wij eerst geboekt en vervolgens naar het commentaar gekeken op deze site. Dat beloofde niet veel goeds, en we waren dus voorbereid.

Mijn eerste indruk was redelijk. Maar al gauw werd dat de kop ingedrukt. Je wordt handig in snel douchen, want na 1 minuut is het warme water op.

Verder hebben wij er niet gegeten. Daar zijn we niet aan begonnen..... Wel een aanrader is om te eten in het steakhouse tegenover Hotel Riu.

Verder niet teveel op het park blijven, maar de omgeving verkenne. De havenplaats Port Mogan is een "must to see". Wie eens de omgeving op een quad wil verkennen, raad ik aan om te kijken op www.maspalomas-aventura.com.

• 6Henriette en Pim20-01-2006

Afgelopen kerstvakantie geweest hier en erg teleurstellend! Het ziet er op het eerste gezicht best aardig uit, maar des te langer je hier verblijft, des te meer gebreken vallen je op! Zo is aan de huisjes al minstens 10 jaar niets gedaan, waardoor lampen los hangen, tv's niet werken, wc brillen kapot zijn etc. etc. Daarnaast moet je inderdaad in 2 minuten douchen, want dan is het weer een hele tijd koud! Verder was het eten ook niet echt geweldig en is er verder niets qua animatie!

• 4FH.vd. Boogaert15-01-2006

Marian, Frans.

Wij zijn nu voor het 3e jaar naar die streek geweest, en boeken altijd all-in. Behoudens de tuin om de bungalows is elke ster er een te veel. Dit is geen aanrader die ook maar iets op het park verwacht.!!!!!!

Laten ze eens beginnen om het park en de bungalows, voorzieningen, en het restaurant geheel op te knappen, en in te richten zodat het aantrekkelijk wordt om te verblijven.

Ik hoop dat dit wel gepubliceerd wordt daar de reisorganisatie ondanks aandringen niet doet.!!!!!!

• 3Maurice11-01-2006

Wanneer de volgende dingen u positief aanspreken, dan is het misschien wel wat!

• Alleen maar vis eten;
    • Chagrijnig personeel;
    • Als je nog aan het eten, dat ze je bord al weghalen;
    • Strandbedjes zonder matjes erop, en de helft met scheuren erin;
    • Als je aan het eten bent dat er riool-lucht op je afkomt, en het ook uit de putjes komt zetten;
    • Je van koud water houdt om te douchen;
    • Je betaalt voor animatie en er niets terug van ziet;
    • Je wilt tafeltennissen op een tafel die in 2 stukken ligt;
    • Je wilt biljarten zonder witte bal;
    • Je graag op een wc zit, met een wc bril die uit 2 stukken bestaat;
    • Een wc waar de doorspoelknop niet op werkt;

Naja zo kunnen we nog wel even doorgaan, een onthutsende prijs/kwaliteit-verhouding kunnen we dus wel zeggen!

• 6Cin, Gabriela, Miguel en Huub08-01-2006

We hebben voor 4 personen 2400 euro betaald voor 1 week en voor dat bedrag krijg je bedroevend weinig kwaliteit. Er wordt in het huisje een stretcher bijgeplaatst en daar zakt een kind naar 1 nacht al doorheen. Het gemis was ook een 2 persoonsbed! Verder onderhoud van de bungalows is achterstallig. Verder zien ze er wel aardig uit, de tuintjes zijn erg netjes. Douchen moet je in 2 minuten want daarna is het warm water op, en zo kan iedereen om de 15 min even douchen. In de brochure staat animatie, maar die is er gewoon niet, dus voor kinderen is er NIETS te doen. De afstand naar het strand is te ver om elke dag te lopen, met de taxi gaat goed. vervolg hier boven

• 8miriam en peter07-01-2006

er waren erg veel kakkerlakken en mieren.Daarna hebben we wel een nieuw huisje gekregen en 's nachts was het wel erg lawaaierig. Verder erg naar ons zin gehad. Taxi's erg goedkoop. Wel duits gericht trouwens. Prijs/kwaliteit was erg goed. Leuk voor eenmalig.

• 6Fam Burgers02-01-2006

Heeft v nieuwe gordijnen,stoelen v nieuwe bekleding. Verder onderhoud minder, vooral zon-kant. Bedden spaanplaat plank op pootjes met schuimplastic matras, lawaaiig i nacht. Betaal tv, krakemikkige radio . Inderdaad tuin,zwembad mooi. Geen kinder-animatie. Hoofdeind v ligbedden kapot (plat liggen), liggen aan ketting. Loopafstand v FARO II, Maspalomas. Goedkope taxi's. Auto huren mogelijk, geen gezeur. Eetzaal (niet roken) of overdekt terras (roken). Vaak alleen bij de rokers... Ontbijt beste deel, lunch (warm) weer wat beter dan avondeten. Paella karig gevuld, snel alleen rijst over bijv. Meest genoeg te kiezen. 1x heel lekkere lekkerbek getroffen. Witte, rose en rode wijn + bier (alles simpel). Biertje v a t zwembad. Middagsnack n hotdog. Park heeft maar 1 sleutel, 2 is te hoog gegrepen. Maar de ene sleutel maakt het park wel waar, dus prijs/kwaliteit is het wel.

• 6Fam. Spaan13-12-2005

Bungalows hebben achterstallig onderhoud alles is oud, deuren kieren en sluiten niet. Bedden matig zelfs het linnengoed is oud.De tuin en het zwembad zien er mooi uit, nadeel de ligbedden liggen aan de ketting en de helft is kapot. Het park is rustig gelegen op loopafstand van FARO II. Met de taxi is alles vlot te bereiken. Er was een minimale personeels bezetting en er was weinig service. De eetzaal was een oostblok idee. Plastic kleedjes op de tafel en de stoelen stonden op de tafels terwijl je zat te eten. Het eten zelf was eentonig maar voedzaam. wat ons betreft kunnen ze de AI formule achterwege laten daar zijn ze niet op ingesteld. Er was geen entertainment. Er waren veel verschillende nationaliteiten, weinig duitsers.Stel je verwachtingen niet hoog in en maak geen vergelijkingen met andere parken dan heb je een leuke vakantie.

Gereisd in december 2005

• 1de lammertjes en de witjes23-09-2005

wij hebben nog nooit zo,n vies park meegemaakt als dit alles was duits en het eten was te vies voor woorden het personeel keek de hele dag of ze in hun broek hadden gescheten het huisje was een grote smerige hut vol kakkerlakken en vooral mieren gadver wij raden dit niemand aan geef je geld liever uit aan iets fatsoenlijks zoals de maspalomas oasis club

Gereisd in september 2005

• 5marieke20-08-2005

Als je niet van duitsers houdt moet je hier absoluut niet heen !echt alles is in het duits. Het eten viel een beetje tegen en de huisjes waren slecht onderhouden en veel kakkerlakken!Er heerst een beetje een campingachtige sfeer.Voor het geld wat we betaald hebben is het redelijk maar zou niet nog een keer gaan.

Gereisd in augustus 2005

0 tips over Vakantiepark Las Vegas Golf

0 vragen over Vakantiepark Las Vegas Golf

Vakantiepark Las Vegas Golf info

• Aantal sterrensterster
      • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 km, 10 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats