Géén boekingskosten

Vakantiepark Las Vegas Golf

SpanjeGran CanariaMaspalomas

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Las Vegas Golf voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 24 reviews

Meer vakantiepark info

26 Reviews over Las Vegas Golf

• 7Onbekend22-01-2013

Prima prijs-Kwaliteit

Het ligt in een rustige omgeving. Helaas iets te ver van winkels/supermarkten. Faro Centrum en 2 kleinere supermarkten liggen nog net op loopafstand. Vers vlees/vis is helaas in deze supermarkten niet te krijgen, vergelijk het met een kleine dorps winkel hier in NL. Op het park ligt een minimarket, broodjes en beleg, drinken is hier te krijgen maar dan houdt het ook op. Een taxi naar playa D'ingles/ maspalonas/grote supermarkt kost ongeveer 4 euro (enkel).

Zwembad en ligstoelen is gewoon goed Tuin is perfect verzorgd Bungalows zijn gedateerd maar worden keurig schoongemaakt, wel ongezellig licht ivm spaarlampen (TL idee). Kookplaat met 2 elektrische pitten. Badkamer is klein maar voldoende om te douchen. Receptie is vriendelijk en behulpzaam en spreekt engels/duits.

Kortom, qua prijs kwaliteit een meer dan goede verhouding maar ligt iets afgelegen.

• 7Chris05-08-2010

Redelijk goed

Ben hier 4 jaar geleden geweest , een hele tijd geleden , maar naar mijn gevoel , viel het goed te doen. je kreeg natuurlijk niet het beste van het beste , maar het was gewoon redelijk goed. het eten was minder.toen ik geraspte kaas nam , zat er nog gewoon plastic van de verpakking in. het zwembad zag er netjes uit en het animatieteam was leuk. ook het personeel was aardig , leuk voor 1 keer, niet vaker.

• 8E.H. Weltevrede14-11-2007

bungalows zijn gerenoveerd en goed van staat douchen kan goed hier en een perfect zwembad

• 7Johan/Monique25-06-2006

Huisjes zijn veroudert,maar we hoorden dat het park wordt gerenoveerd. Wij zijn wel van plan om na renovatie weer heen te gaan.

• 6Mia16-04-2006

De huisjes hebben achterstallig onderhoud en vooral de badkamer is erg armoedig. exact 3 minuten warm water. de tuin is wel erg mooi, zwembad ook, wel met koud water. Zonder all-in is dit park voor 2 wel goed, maar het eten was erg slecht. echt geen waard. de recreatieruimte voor een drankje was erg ongezellig en tochtig. Het personeel in de bar keek je om 11.30u de deur uit.Er was geen animatie. je kunt voor 2* natuurlijk niet veel verwachten, maar dit was het het geld niet waard. Ook de andere gasten vonden alles slecht. Er was niemand die hier nog wel eens heen zou gaan. We waren hier de 3e en 4e week van januari 2006. In ieder geval niet boeken met all-in!!!

• 6Saskia en Arjen14-04-2006

Het is een park in vergane glorie. Laat een gemotiveerd persoon het opkopen, dan kan er best een 3 of 4 sterren accommodatie van gemaakt worden. Het is namelijk de tuin die veel goedmaakt. De vakantie was heerlijk, zo net een week voor de kerst in de zon. Maar we gaan er niet weer heen.

• 9Frans en Anne12-03-2006

Zijn in febr. 8 dgn. geweest en hebben genoten! Bungalows zijn eenvoudig maar schoon! Personeel zeer vriendelijk en het eten was eenvoudig maar goed en lekker! Je bent tenslotte niet in Nederland en het is geen 5 sterrenaccomodatie.Lang douchen kon niet maar ook dat is logisch. Wij gaan zeker weer een keer terug!!

• 6Klazien en Ties26-02-2006

Op het eerste gezicht is het een mooi park. Maar langer dan 1 week zou ik er echt niet willen zitten. Als snack was er elke dag hotdogs, die niet te eten waren. Er was 's middags geen brood, en heb je een vroege of late vlucht wordt er niet voor eten gezorgt. En je betaald voor de animatie.. maar die is er helemaal niet. Er is er niks te doen. Voor de rest was het een rustig park, en op loop afstand van FARO II.

• 6J.G.Roest17-02-2006

Wij zijn net terug prima naar ons zin alleen het douchen was een ramp. Soms geen water en als het er was geen straal dat moet veranderen, dan komen wij graag nog eens terug. Personeel geweldig.Eten goed.

• 7Anita24-01-2006

De eerste indruk was zeer redelijk! Mooi onderhouden tuin met prachtige tropische planten en cactussen. De tweede indruk was al een stuk minder en dan kan ik hier het rijtje wel opnoemen van de voorgaande bezoekers van deze site maar dat is overbodig want het is allemaal waar ! Ronduit vreselijk slecht! Ik heb echter nog 1 ding toe te voegen en dat is de zeer ongastvrije behandeling die iedereen van het personeel ontving! Iedereen moet op de dag van vertrek zijn sleutel inleveren dat begrijp ik nog maar als je sávonds laat pas vertrekt wil je toch nog wel even je bagage stallen, dat is helaas niet mogelijk dus een 2 minuten douche zit er ook niet meer in.OOk wordt er tegen je gezegd dat je geen all inclusief gast meer bent vanaf 12 uur s'middags en er wordt dan ook door het personeel aangeraden om zoveel mogelijk eten en drinken voor 12 uur te hamsteren zodat je daar op kan teren tot die avond!Zo verzorgde de blijvers de vertrekkers want iedereen zat tenslotte in het zelfde schuitj

Vakantiepark Las Vegas Golf info

• MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden