Vakantiepark

3 reviews over Vakantiepark Las Almenas in het Nederlands

Vreselijk achteruitgegaan

Loes Bos
23-2-2013

Las Almenas is aan een grote renovatie toe!! Veel kapotte apparatuur, meubilair dat de afgelopen 8 jaar nooit zijn vervangen en de apparatuur is oud en kapot. In de omgeving is Commercial Centrum FARO 2 bijna helemaal leeg (zit betonrot in gebouw) en gaat dicht en dat geeft een uitgestorven indruk. De prijs/kwaliteitsverhouding is zoek!!! De dames van de schoonmaak doen hun best maar wat niet goed is kun je ook niet beter maken met een natte lap.

Bij aankomst hebben we een uur moeten wachten totdat er iemand kwam om ons binnen te laten!!! Deze persoon is absoluut klantonvriendelijk en wij hebben hem na aankomst nooit meer gezien.

Gereisd met partner in januari 2013

Goede rustige gelegen bungalow

Hans Steman
26-7-2010

Las Almedas is een klein bungalow complex met 4 bungalows met een gezamenlijk niet verwarmd zwembad. Er is een winkelcentrum Faro2 op 5 minuten lopen. Het strand is van Maspalomas en Playa Ingles is ongeveer 30-40 minuten lopen. Inrichting eenvoudig maar goed. TV heeft alleen lokale zenders.

Gereisd met partner in maart 2010
2008

De Bungalows van Las Almenas zijn van alle gemakken voorzien. We hebben er een heerlijke tijd gehad, dicht bij winkelcentrum Faro 2 waar je heerlijk kunt eten en allerhanden zaken kunt kopen. 15 min. lopen van de vuurtoren en 15 min. lopen van Playa del Inglés. heerlijk centraal en toch heerlijk rustig. Voor kleine kinderen is dit kleine (4 bung) complex zéér veilig!!

Gereisd met partner in december 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Las Almenas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Las Almenas in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Las Almenas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.