Vakantiepark Kiwi

2 reviews over Vakantiepark Kiwi in het Nederlands

prima appartement

fam v Osch
31-10-2017

Fijn 4-persoonsappartement. Strand en winkelcentra op loopafstand.Rustig complex. Schoon.Net interieur.Fijn balkon

relaxte sfeer

abejan
    4-12-2009

Slechts 3 dagen hebben wij daar vertoefd eind november. Bijna voor niks met Ryanair en app. op alpharooms.com geboekt. En ook nog eens zonnig en warm :-) Basic inrichting, schoon, hoewel de koelkast van binnen wel ontzettend meurde. De huisjes zien er sfeervol uit, zeker in combinatie met de mooie tuin en het schone zwembad (water overigens wel koud). Geen kakkerlakken gezien. De muntjes-tv deed het ook zonder die muntjes, maar geen BVN te zien. Zeker de helft van de app. waren niet bezet, en voor de rest (meest oudere) engelse gasten, waarvan een aantal de hele dag bij de poolbar zat... Maar geen luidruchtige toestanden meegemaakt. Kortom lekker relaxt weekend gehad.

Ligt wel ver van strand, Faro II (dooie boel) is 2 minuten lopen en Jumbo 15-20 min.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kiwi in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kiwi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Kiwi scoort een 8.86 uit 10 op basis van 2 reviews.