Vakantiepark Green Oasis Club

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

204 reviews over Vakantiepark Green Oasis Club

• 7Suzanne05-02-2009

Leuk park maar op de verkeerde plaats!

Het concept is leuk, zwembaden zijn mooi en de huisjes zijn prima voor 2 personen. De TV kost 1 euro per uur!!!

De ligging is dramatisch! overal met een taxi naartoe want lopen is veel te ver!

De All inclusive is goed, maar het drinken is veel te zoet, en mengen ze volgens mij met (drink)water ik ben er behoorlijk ziek van geweest. Er is geen mega buffet elke dag 1 soort groente, aardappels en vlees en 2 soorten vis. Er was op de laatste dag showcooking paella.

Wij gaan normaal naar 4 sterren hotels en dit is dus het verschil. Maar dat is ook persoonlijk.

Animatie is top je kunt de hele dag bezig gehouden worden en savonds zijn er leuke show`s.

In januari konden we prima zwemmen in het grote ronde zwembad, waar ons huisje aan lag.

Eten aan buitenbuffet was slecht en vet.

Al met al een redelijke vakantie gehad, maar wij boeken dit hotel niet weer. De prijs van €900 in het hoogseizoen is veel te hoog voor dit hotel! daar kunnen wij wel iets beters voor vinden.

Gereisd met partner in januari 2009

• 7Richard Stegeman28-01-2009

Het is alweer een half jaar geleden, maar wij hebben een prima vakantie gehad. Vooral de kinderen (6 en 8) hebben zich heel goed kunnen vermaken. Prima kidsclub. 's avonds was er ook genoeg te doen. Het personeel kijkt niet altijd even vrolijk. Zwembaden zien er goed uit en er was ruimte genoeg erom heen. Wat het buffet (in de kelder) betreft heb ik wel eens beter, maar ook wel slechter gegeten (gemiddeld dus). Het buffet buiten vond ik geen aanrader. Het eten ligt er veel te lang en wordt niet ververst, voordat de bakken leeg zijn. Qua ligging: het ligt een flinke wandeling van het strand en diverse centra. Echter met de taxistandplaats op 2 minuten lopen kom je overal. Kosten hiervan zijn minimaal. De apartementen zijn niet bijzonder groot voor 2 volwassenen met 2 kleine kinderen. Worden wel vaak genoeg schoongemaakt. Prijs kwaliteit is goed over het algemeen. Internetten: Er staan 4 internetcomputers waarvan er geregeld 3 in storing stonden. Park ziet er verder netjes uit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 7annelies24-01-2009

simpel appartement met super voorzieningen

wij zijn met de kerst met z'n achten in green oasis geweest(3 tot 60 jaar). Het appartement was simpel maar voldoende.Het eten daarintegen was geweldig we hebben al veel all-in gehad maar nog nooit zo gevarieerd en lekker.Als je hierover klaagt moet je geen all-in boeken!!!!De zwembaden waren mooi.En ook het speeltuintje was leuk.De animatie was super, van 's morgens tot 's avonds was er wat te doen voor jong en oud.Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd in januari 2009

• 8Linda Pelgrims19-01-2009

goeie prijs/kwaliteits verhouding

Leuke bungalows, mooi aangelegd park, vriendelijk personeel zeker tegen ons zoontje! Heerlijke zwembaden. Genoeg te eten, na een week kwamen de gerechten wel terug, maar wel lekker. HET IS GEEN 5*, dus als je dat niet verwacht, zit je super. Bungalows verdienen inderdaad een opknapbeurt, maar wij waren niet veel thuis, dus geen probleem mee gehad. HEERLIJKE vakantie, aan te raden als je geen superluxe verwacht!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 5Henk & Miransda15-01-2009

NOOIT MEER!!!

Het aangezicht van het Green Oasis zag er prima uit, alleen je moest je niet omdraaien want dat was een en al rots en niet om aan te zien, onze bungalow was om te janken, oud en schimmel in de badkamer bij het bad rrr, en de deuren waren gewoon weggerot van het water, bedden waren redelijk. Eten was niet om over naar huis te schrijven, en dan nog het drinken..echt niet te zuipen heel zoet en de koffie ( eigenlijk mogen ze hte niet eens koffie noemen..gadver.. ontbijt was gewoon middag eten zelfde als savonds, had echt het idee dat de dingen die smiddags niet op kwamen gewoon savonds weer werden gebruikt. Wij vonden het niks. Volgende keer gewoon weer een 5* hotel.

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Fam Slierings15-01-2009

goede vakntie gehad

mooie omgeving, goed eten (buffetvorm) met familie maar 2 personen per bungalow is goed te doen

• 7Reumer03-01-2009

Middenklasse accomodatie

Green Oasis te Maspalomas is een redelijk park met 3 grote zwembaden waarvan 1 verwarmd (+ 23C) en 3 kleine kinderbaden niet verwarmd (+ 19C). Niet geschikt voor kleine kinderen tenzij ze een wetshout aan hebben. Eten normaal is redelijk, maar kerstmenu was super. Annimatie is zeer geschikt en al het personeel erg kindvriendelijk en behulpzaam. Bij boeking attractiepark krijg je lunch pakket mee, dit geld ook bij vertrek naar vliegveld. Super goed geregeld, maar brood is erg droog. Hebben het helaas weg moeten gooien. Reserveren van zonnebedden door buitenlanders is erg irritant staat helaas niet in duitse regelement, maar wel in de engelse dat er niet gereserveerd mag worden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 8Ferry van Veen25-12-2008

Uitstekend bungalowpark

Zijn 1 week in december geweest. Eerste keer op basis van All Inclusive. We hebben een superweek gehad. Goed weer, goed eten en drinken (megabuffet en heel de dag lekker pilsen). Het enige nadeel is dat het drinken idd zoet is en als je niet van katten houdt blijf dan weg want heel het park zit er vol mee. Ook de inrichting van de bungalows is vervallen. (bedden zijn dan wel weer goed, nieuwe matrassen!) Maar ach, je ligt toch heel de dag bij het zwembad of op het strand! Het park ligt wel afgelegen (lege bouwgrond voor de ingang) dus lekker rustig. Geen verkeer en discotheken. Naar het strand rijd een bus van het bugalowpark. Wil je naar Playa de Ingles, dan kost dat slechts 4 euro met de taxi! Zeker gaan we volgend jaar weer!

• 7H Bosker20-12-2008

keurig schoon

personeel vriendelijk keuken niet om te koken, te weinig materialen

• 8C. ter Steege28-11-2008

Fijne tijd gehad!!!

Gezellig! Maar vies met al die katten waardoor je je deur niet open kon laten. En ook veel grote kakkerlakken buiten gezien en in de bungelow een kleine. Moet wat aan gedaan!!!!!! Was met dochter.

Gereisd in november 2008

Vakantiepark Green Oasis Club info