Vakantiepark Green Oasis Club

Meer vakantiepark info

204 reviews over Vakantiepark Green Oasis Club

• 6Carla27-06-2009

Eens maar nooit weer

Zwembaden waren niet schoon. Bij 2 kinderen van 2 verschillenden stellen werd een oorontsteking vastgesteld door het smerige water waardoor zij niet naar huis mochten vliegen. Hierdoor zaten zij nog een paar dagen aan dit hotel vast. Je moest 's morgens zeer vroeg je bed uit om een ligbed te bemachtigen. De Spanjaarden waren zelf ook viespeuken. Hun kinderen piesten gewoon bij de douches bij het zwembad. Het eten was zeer eentonig en smakeloos. Alles smaakte hetzelfde. Het ontbijt was nog het beste te doen. Ik kreeg het idee dat het eten wat ze 's avonds over hadden, verwerkt werd in de lunch van de volgende dag. De limonade was inderdaad zeer zoet. Als je het verdunde met water was het nog enigszins te drinken. Lopen naar het strand was niet zo goed te doen, omdat de taxi's erg hard reden en het overdag behoorlijk warm was. Er reed wel een bus van het hotel naar het strand maar de buschauffeurs waren erg chagrijnig. De stranden waren wel erg mooi en schoon

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 8Tjeerd23-06-2009

Mooi park, ligging discutabel

Erg mooi, volledig ommuurd park, met erg goede animatie en drie mooie, ruime zwembaden. Ook het personeel is vriendelijk en heeft goede adviezen. Het eten was prima. Niet heel uitgebreid, maar toch zeker voor elk wat wils.

De bungalowtjes zijn geschakeld en ruim/ comfortabel genoeg. Ons huisje lag aan zwembad nummer 1, in onze ogen een A-locatie. Wij waren in januari en konden toen prima zwemmen.

Tot zo ver lovende woorden, maar zoals ik al aangaf in de titel van deze beoordeling, is de ligging van het park discutabel. Het park is namelijk overal erg ver vanaf (winkelcentra, strand, centrum enz.). Overal moet je met de taxi/ bus naar toe. Overigens zijn dat geen dure transportmiddelen op Gran Canaria!

Ook de overige bezienswaardigheden op Gran Canaria vielen ons tegen. Alles werd heel groots aangekondigd (bijv. Klein Venetië), maar bleek uiteindelijk weinig voor te stellen.

Kortom, prima voor een ieder die de hele vakantie nauwelijks van het park af komt!

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Wil10-06-2009

verzorgd park, goede prijs/kwaliteit verhouding

Hadden voor iets meer geld een nette, gerenoveerde bungalow waar niets op aan te merken was. Prima bedden. Entertainment en animatie waren in de bungalow goed te horen, maar stipt om 23.00 u was dat ook afgelopen. Elke dag zowel 's middags als 's avonds keuze uit vlees, kip of vis, één warme groente en verschillende (maaltijd)salades en nagerechten. Als je niet op het park luncht, kan je een lunchpakket meekrijgen. Frisdranken zijn heel erg zoet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lopen naar het strand en vuurtoren niet aantrekkelijk omdat het grootste deel langs kaal, braakliggend terrein gaat. Directe omgeving van Green Oasis is hoe dan ook niet zo aantrekkelijk door veel braakliggende terreinen en weinig groen. Er is een halte vlakbij van de bus die je naar het busstation in Playa del Ingles en verder brengt. Dezelfde bus rijdt in de andere richting naar de vuurtoren.

Gereisd met partner in mei 2009

• 7Dianne25-05-2009

Zijn geld zeker waard

Het was een mooi opgezet complex met schitterende tuin. Wij zaten aan het 2e zwembad, heerlijk rustig en vanuit het huisje konden we zo naar het zwembad kijken...makkelijk met de babyfoon als de kleine ligt te slapen. Helaas was barretje bij dit zwembad gesloten toen wij er waren Ontbijt was erg goed, ook buffet middag en avond was voldoende variatie. We zijn 1,5 week geweest en elke keer wat anders. Heerlijk saladebuffet. De frisdrank was erg zoet, alleende 7-up vonden wij te drinken... Maar qua prijs/kwaliteit ruim voldoende

De busdienst naar het strand was erg fijn maar 's ochtends en 's avonds was lopen ook goed te doen ( +/- 25 minuten lopen) en de taxi was naar het strand nog geen 3 euro

We zijn 1 avond lekker "hollands" wezen uiteten bij Broodje Amsterdam in Playa des Ingles, ons zoontje van 1 heeft hier heerlijk pannekoeken gegeten !

• 8van der Woude25-05-2009

Leuk opgezet park!!

Een heel mooi opgezet park met mooie begroeiing. Goed eten, elke dag iets anders. Alleen de huisjes zijn zeer gedateerd, jammer voor zo'n mooi park. De ligging is ook iets minder, je moet met twee kleine kinderen overal met de bus of taxi naartoe, maar deze kosten dan ook bijna niets!! Onze dochter van 5 heeft zich prima vermaakt bij Ita en Quinten van de kinder animatie!! Kortom leuke vakantie gehad, vooral voor de kids.

• 7Lianne10-05-2009

Leuk voor 1 keer!

Van 2/5 tot en met 9/5 zijn wij hier geweest met 2 kinderen. Ook wij zaten in een huisje wat een flinke opknapbeurt kon gebruiken. Alle duerpost waren zo uitgezet dat de deuren niet meer dichtkonden. Erg lastig als je op het toilet zit op de begane grond, iedereen kijkt zo het huisje in! Het eten ging na 4 dagen wel vervelen, voor de kinderen was er niet echt veel keus. Inderdaad de frisdranken uit de automaten waren zo zoet, je glazuur sprong spontaan van je tanden! Maar de kinderen maaktte het niet uit! IJsjes konden ze de hele dag door halen en de sangria uit de tap was erg lekker! Het complex ligt aardig afgelegen, maar voor een paar euro ben je zo in Playa des Ingles en op het strand van Maspalomas. Het winkeltje op het complex is met veel produkten zelfs goedkoper als in de wikelcentra! Het was lekker om een weekje niets te hoeven doen!

• 7karin09-05-2009

Voor een weekje weg prima!!

Wij zijn van 2/5/09 - 9/5/09 naar Green oasis geweest. We zaten in een oudere bungalow die zeker toe was aan renovatie. Voor een week was het wel prima te doen! Mooie zwembaden, opgeruimd en schoon park. Goed ontbijt. Mega all inclusive restaurant is niet onze smaak daarom aten we iedere avond bij de Italiaan, bij het kanaal. Kom je langs als je naar het strand loopt tegenover Princess. Daar was het eten zeer goed! Jammer dat de handdoeken en de bungalow zo weinig schoon gemaakt wordt. Strand 20 - 30 minuten lopen maar dan heb je een prachtige wandeling en een mooi strand. Er is ook een supermarkt op het park waar je goed kan slagen! Je kunt hier zeker naar toe gaan en helemaal als je voor een nieuwere bungalow kiest!

• 4Nicole12-03-2009

geen 3 sterren waard

op woensdag kwamen wij aan in het sterk verouderde huisje er lag 1 badlaken per persoon in de badkamer op zaterdag kregen wij voor de eerste keer weer een schone handoek daarna nogmaals op maandag. De schoonmaak (3x) stelde ook niks voor en ook worden de bedden niet opgemaakt. De harde plastic bedjes bij hetzwembad hebben geen kussen en zitten aan elkaar met een ketting waardoor je niet uit, in of naar de zon kan draaien en als haringen in een ton naast elkaar ligt ook waren er geen parasols. Het eten was zeer matig en smakeloos ook weinig variatie. Blijf af van de frisdranken als je geen zoet en chemische vergiftiging wil oplopen.Enige pluspunten Laagbouw Het besloten park is mooi en rustig met een taxi ben je voor € 3.50 bij het centrum en overdag is er een gratis bus naar het strand.Er is een winkeltje waar je lekkere dranken kan kopen.

Gereisd in maart 2009

• 8Kim09-03-2009

prima accomodatie

Ik ben hier van 27-2 t/m 6-3 geweest en ik ben zeer tevreden. Alleen de ligging is niet ideaal en ik het personeel ook niet allemaal even aardig. Het eten was prima, geen culinaire hoogstandjes maar dat kan je bij 3 sterren ook niet verwachten. Er was genoeg variatie en een ruime keuze aan eten met name de salades waren erg lekker. wij zaten in een gerenoveerd huisje en dat beviel ons prima. Onze dochter van 2 heeft zich er ook goed vermaakt. Voor ons is het zeker de moeite waard om terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

• 7Laura01-03-2009

Leuk park voor kinderen

Net terug van Green Oasis. Heerlijke tijd gehad. Eten (in buffetvorm) was goed en voor ieder wat wils. Aan de kinderen geen kind gehad door de leuke animatie. We hadden een gerenoveerd huisje. Wel wat aan de kleine kant voor 4 maar met mooi weer ben je toch veelal buiten. Kortom een aanrader voor gezinnen met kinderen. Zoek je wat meer rust dan kan je beter bij de andere 2 zwembaden gaan liggen ipv het grote zwembad bij het buitenbuffet.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Vakantiepark Green Oasis Club info