Vakantiepark Green Oasis Club

Meer vakantiepark info

204 reviews over Vakantiepark Green Oasis Club

• 8Kempies07-09-2009

TOPVAKANTIE!!!

Wij zijn hier 3 weken geweest en super genoten! Onze kids van 9 en 2 jaar hebben zich goed vermaakt en vooral de animatie en minidisco was een topper. Het eten was perfect, niets op aan te merken. De bungalows fantastisch en altijd schoon en op tijd schone handdoeken. Al met al een overheerlijke vakantie gehad en wij gaan zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 6patti28-08-2009

Ook een keer maar nooit meer!!!!

2 weken geweest in dit park. Huisje: zeer slechte staat. Park is qua groen mooi aangelegd. alleen de katten mogen van mij weg het stonk erg naar kattepis bij ons huisje Eten: Smaak goed alleen erg weinig keuze, frisdrank is niet te drinken veel te zoet. Zwembaden: liggen er goed bij alleen de tegels zijn erg glad en mogen wel eens vervangen worden. Animatie:Kinderen hebben leuke dingen gedaan bij de mini club alleen was het minder dat er geen nderlands gesproken werd. Omgeving: De omgeving is echt een min punt je moet iedere keer de taxi pakken om ergens naartoe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7C. Veltman21-08-2009

Waar voor je geld

Prima accommodatie voor de prijs die je ervoor betaalt. Moet wel zeggen: wij zijn er nu twee keer in de meivakantie geweest en de eerste keer betaalden we beduidend minder dan de tweede keer. Desondanks was het beide keren de goedkoopste all-inclusive mogelijkheid die in die periode op Gran Canaria te vinden was. Van medevakantiegangers wel begrepen dat wij geluk hadden dat we in de opgeknapte appartementen zaten, de oude waren wel erg oud... All inclusive formule trekt hier geen overdreven zuipende en lallende gasten aan. Veel kleine kinderen. Alleen rond Hemelvaart een erg druk weekend met Spanjaarden, die zich niet altijd van hun beste kant lieten zien (ineens lagen er continu badhandoeken op niet gebruikte stoelen). Animatie is voor de kleine kinderen super (vooral als Steffie er nog werkt, die sprak alle talen, incl. NL). Eten is okay, niet super, maar voor elk wat wils. Busverbinding naar het strand is ook ideaal, strand is dus wel wat verder weg.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

• 0h20-08-2009

nooit weer

We zijn nog nooit zo blij geweest dat we weer naar huis gingen. dacht na het lezen van de beoordelingen het zal wel mee vallen,niet dus We zijn geregeld uit eten geweest,wat toch niet de bedoeling is van all in.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 3Zigibo13-08-2009

Ook voor ons geldt ´´Nooit meer´´

We hebben veel gezien en meegemaakt maar dit overtreft alles. Nog nooit zo´n slechte accomodatie tegen gekomen. Geen airco, wel gerenoveerde bungalow, kamers zijn klein, heel gehorig (zeker als er elke nacht de vuilniswagen langskomt!!, moet gebeuren maar toch). Eten is heeeeeeeeel slecht, weinig keus en de frisdrank is bar en boos. Nog nooit zo´n zoete troep gedronken !!! Animatie is leuk maar niet noemenswaardig. Park is qua groen mooi aangelegd, ligbedjes en omgeving zwembad is vies (wordt wel bijgehouden maar vloer is heel vies). Park ligt ver uit de bewoonde wereld dus je moet overal de taxi voor nemen. Al met al een slechte keuze, we hadden al wel het vermoeden door overige reactie maar dan denk je toch zal wel meevallen, nou niet dus.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Brenda10-08-2009

Helemaal super!!!

Wij begrijpen niets van die negatieve meningen hoor. Een top-vakantie gehad hier. Zowel wij als de kinderen. De animatie is super en afwisselend en ontzettend leuke meiden. De bungalows zijn ruim genoeg en altijd schoon. De schoonmaak was ok en de handdoeken werden genoeg verwisselend. Het eten was gevarieerd en altijd warm en gaar. De zwembaden waren schoon en verder was het park netjes en goed onderhouden. Al met al een super vakantie gehad en wat ons betreft voor herhaling vatbaar. We hebben 3 weken lang enorm genoten!!!

• 9Claudia30-07-2009

Een onvergetelijke vakantie!!

Wij zijn 15 dagen naar Club Green Oasis geweest, het eten was erg lekker, de animatie was geweldig en alles is goed bereikbaar met de taxi of de bus. Eigenlijk wilde we nog wel langer blijven, we komen zeker terug in dit park.

• 8Monique21-07-2009

Heerlijke vakantie

We zijn nu een weekje thuis ik en mijn gezin hebben genoten. Het eten was prima. De animatie was en is ook goed als je daar behoefte aan hebt. De huisjes zijn in prima staat die zijn gerenoveerd. Al met al is dit park voor herhaling vatbaar.

• 7Saskya19-07-2009

Prima vakantie maar niet voor herhaling vatbaar

Net terug van twee weken Green Oasis.

*Het huisje (wij hadden een redelijk goede) was prima. Beetje klein voor 2 volwassen en twee kinderen maar je bent meer buiten dan binnen.

*Bedden verschonen 1x per week. Maandag, woensdag, en zaterdags krijg je nieuwe handoeken, dit kan soms weinig zijn. 5x per week sumire schoonmaak.

*Voor het eten was twee weken echt te lang, prima eten maar veel het zelfde. En als je een moeilijke eter bent (zo als mijn viend) blijf je soms op de sla hangen... Het eten dat over was werd bij een volgend bufet verwerkt in een andere maaltijd. Gristen tesnel de lege borden weg.

*Drinken was niet lekker. Veel te zoet en bij de prik was verdunning niet haalbaar omdat er dan geen koolzuur meer overbleef. Bier was ......redelijk.....

*Veel katten aanwezig. (nadat ze "geholpen" waren: stukje van het oor af als herkenningspunt) Er wordt goed voor de beestjes gezorgd en zien er allen goed uit. Wij vonden hun aanwezigheid gezellig

weinig zonneplekke

• 8Petra28-06-2009

aanrader!!

Wij zijn net 1 week terug van Green Oasis en hebben een prima vakantie gehad, leuke huisjes en de schoonmaak is prima.3 x wisselen van handdoeken in de week, dat was van te voren ook bekend dus daar hoor je mij achteraf niet over zeuren, het is een heel mooi park met vriendelijk personeel, prima eten en drinken. Bekijk je de kwaliteit/prijs verhouding heb je een hele fijne vakantie voor dat geld.

Gereisd met partner in juni 2009

Vakantiepark Green Oasis Club info