Vakantiepark Green Oasis Club

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

204 reviews over Vakantiepark Green Oasis Club

• 7Dré02-10-2017

Prima verblijf gezien de prijs

Geschrokken van de reviews hier op Zoover kwamen we met 0 verwachtingen aan. Tot onze verbazing hadden we best een mooi huisje, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Supermarkt verkoopt van alles, ook prima en niet duur. We hebben niet in het restaurant gegeten dus daarover kan ik niets zeggen. Bus en taxi standplaats op loopafstand (wij hadden een auto gehuurd). Zwembad ook goed te dien, alrijd ligbedden beschikbaar. Er wonen veel Spanjaarden op het complex maar daar hadden we geen last van. Wel gehorige huisjes, maar voor de prijs een prima onderkomen om tot rust te komen. Taxi naar Playa del Ingles nog geen 5 euro. Al met al hebben wij het huer erg naar ons zin gehad!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 4wendy14-07-2015

Dit nooit meer !

Aangegeven wordt dat er 3 zwembaden zijn maar er was er maar 1 en die is nog gevaarlijk voor kleine kinderen ook. Bij de zwembad rooster waren op div plekken spijlen uit waar kindervoetjes in kunnen komen en ze zouden zo hun enkeltjes kunnen breken. Veel mozaïek steentje van het zwembad waren eraf en een zeer groene aanslag bij de zwembad rand. Restaurant zag er zeer verouderd uit. Pizza was wel vers en lekker. Speeltuin voor kinderen was kapot. Het hele complex ziet er achterstallig en verlaten uit, Appertement was oke. Wij zouden hier 18 dgn blijven maar hebben een klacht ingediend en hebben iets anders aangeboden gekregen. Wij zijn niet veel eisend en klagen niet snel maar dit kan echt niet. Geboekt bij touroperator, netjes opgelost door hun.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 8Robbie11-08-2012

Leuke vakantie gehad

We hebben hiereen week gelogeerd, en dat is ons prima bevallen. Alles was schoon en het eten was prima. Ook bed was goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 5H.J.J.M. Damen22-02-2012

vergane glorie

het is niet meer dat het geweest is, het schijnt enige jaren dicht te zij n geweest. het complexs is ingedeeld in 3 delen deel A word gebruikt en is gedeeltelijk verhuurd aan de lokale bevolking deel B en C zijn afgezet met een hek en ligt er verpaupert bij. men probeer het enigzins weer op te starten, het ontbijt is matig, de verzorging van de bingalows is dagelijks en netjes. we hebben ondanks dat een goed verblijf gehad.

Gereisd met partner in februari 2012

• 5R dijs27-06-2011

Nooit meer

Kan gewoon niet slechter.eten is een ramp. Varkens krijgen beter eten.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Akke20-05-2011

Echt LEUK

Wij hebben het hier destijds reuze naar de zin gehad. Het eten viel wel een beetje tegen. Maar verder prima

Gereisd met jonge kinderen in juni 2002

• 6Jaap14-07-2010

Onder de maat

Voor de prijs is dit park goed, maar ja het voedsel werkelijk niet te vreten, tand in mijn kip dat lijkt me niet normaal zwembad redelijk Kamers ging wel maar de bedded lagen als doodskisten voor de rest wle een leuke vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in december 2005

• 4miliasal17-02-2010

het was te doen

huisjes enorm gehorig, bedden beneden bar slecht. je zakte er gelijk door. boven slaapkamer was ok. zwembad kon ermee door. eten was redelijk goed. vaak hetzelfde maar ok. het enige irritante waren de spanjaarden zelf. ze komen massaal op vrijdagavond aan en terroriseren de hele boel. nemen alle plekken bij zwembad in beslag, restaurant is vol. je moest bijna vluchten naar het strand voor rust. we gingen dus ook in de weekenden weg van het park om wat anders te doen. we gaan nu ergens anders heen want dit park staat niet meer in de gids. ik denk dat de recencies te slecht worden. helaas was de laatste keer dat we daar kwamen mede door het gedrag van de spanjaarden zelf echt voor ons de laatste keer. we hebben het leuk gehad, toch goed gegeten en gedronken. er is genoeg te doen op het eiland via bus of taxi. misschien als het park is gerenoveerd en de spanjaarden blijven daar weg is het een echte aanrader.het is niet duur en je vermaakt je best

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8Karin12-01-2010

Goede prijs/kwaliteit

Had de verhalen gelezen, dus was voorbereid op oa de ligging en de huisjes. Had een badstop meegenomen van huis. Huisje mist alleen waslijnen en knijpers, dus die kun je meenemen of in het winkeltje kopen. We zijn er 2 wk geweest en heb geen spijt gehad. Kids hebben zich prima vermaakt en wij ook. Zelfs Belgische en Engelse mensen leren kennen. Mijn zoontje had oorontsteking op de laatste dag en ze hebben ons prima geholpen (taxi en arts gebeld).

Kortom een aanrader voor dit geld (1900,- 2 wk v gezin in juli'09)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 7Jacco26-10-2009

Heerlijke vakantie

Voor de tweede keer een heerlijke vakantie gehad. Onbegrijpelijk dat sommige mensen hier zo negatief over kunnen doen. Inderdaad de cola is heel zoet, nou neem lekker iets anders. De ligging valt reuze mee. Het centrum van maspolomas ligt op exact 2600 meter dus dat is heel goed te doen. En anders lekker met de taxi voor € 2,80 Het eten is super voor elkaar elke avond weer. Wij zijn er geweest met 4 kinderen en die hebben we ook niet horen klagen. Vooral het ontbijt is SUPER

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Vakantiepark Green Oasis Club info