Géén boekingskosten

Vakantiepark Green Oasis Club

SpanjeGran CanariaMaspalomas

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Green Oasis Club voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 186 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

186 Reviews over Green Oasis Club

• 7Dré02-10-2017

Prima verblijf gezien de prijs

Geschrokken van de reviews hier op Zoover kwamen we met 0 verwachtingen aan. Tot onze verbazing hadden we best een mooi huisje, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Supermarkt verkoopt van alles, ook prima en niet duur. We hebben niet in het restaurant gegeten dus daarover kan ik niets zeggen. Bus en taxi standplaats op loopafstand (wij hadden een auto gehuurd). Zwembad ook goed te dien, alrijd ligbedden beschikbaar. Er wonen veel Spanjaarden op het complex maar daar hadden we geen last van. Wel gehorige huisjes, maar voor de prijs een prima onderkomen om tot rust te komen. Taxi naar Playa del Ingles nog geen 5 euro. Al met al hebben wij het huer erg naar ons zin gehad!

• 4wendy14-07-2015

Dit nooit meer !

Aangegeven wordt dat er 3 zwembaden zijn maar er was er maar 1 en die is nog gevaarlijk voor kleine kinderen ook. Bij de zwembad rooster waren op div plekken spijlen uit waar kindervoetjes in kunnen komen en ze zouden zo hun enkeltjes kunnen breken. Veel mozaïek steentje van het zwembad waren eraf en een zeer groene aanslag bij de zwembad rand. Restaurant zag er zeer verouderd uit. Pizza was wel vers en lekker. Speeltuin voor kinderen was kapot. Het hele complex ziet er achterstallig en verlaten uit, Appertement was oke. Wij zouden hier 18 dgn blijven maar hebben een klacht ingediend en hebben iets anders aangeboden gekregen. Wij zijn niet veel eisend en klagen niet snel maar dit kan echt niet. Geboekt bij touroperator, netjes opgelost door hun.

• 5marza09-06-2014

Good for families

The bungalow was ok just what we have expected. There was a little problem with a light switch but it was fixed once reported. Little kitchen well equiped. You have to pay extra for internet and safe. There is only one pool area available as the rest was bought by the developer and is boarded off. Bar and the restaurant is in one place now and the reception only opens for few hours a day. Staff speak little english which is a bit of pain especially at the reception! The place is a bit far from the beach so be ready for taxi fares. Lucky they are not that expensive €3-5. Overall great place for families with little kids as they need a key to get out of the resort :) but no entertainment for kids or adult here. Quiet holiday is what you get here. Great weather for all day playing in the pool.

• 8Robbie11-08-2012

Leuke vakantie gehad

We hebben hiereen week gelogeerd, en dat is ons prima bevallen. Alles was schoon en het eten was prima. Ook bed was goed.

• 5H.J.J.M. Damen22-02-2012

vergane glorie

het is niet meer dat het geweest is, het schijnt enige jaren dicht te zij n geweest. het complexs is ingedeeld in 3 delen deel A word gebruikt en is gedeeltelijk verhuurd aan de lokale bevolking deel B en C zijn afgezet met een hek en ligt er verpaupert bij. men probeer het enigzins weer op te starten, het ontbijt is matig, de verzorging van de bingalows is dagelijks en netjes. we hebben ondanks dat een goed verblijf gehad.

• 8bernhard.plesker11-01-2012

Schöner Kurzurlaub

Wir waren vom 14.12.-21.12.2011 hier und es hat uns sehr gut gefallen. Preis/Leistungsverhältnis einfach top. Wer da was zu meckern hat, dem ist wirklich nicht mehr zu helfen.

• 5R dijs27-06-2011

Nooit meer

Kan gewoon niet slechter.eten is een ramp. Varkens krijgen beter eten.

• 8Akke20-05-2011

Echt LEUK

Wij hebben het hier destijds reuze naar de zin gehad. Het eten viel wel een beetje tegen. Maar verder prima

• 6Jaap14-07-2010

Onder de maat

Voor de prijs is dit park goed, maar ja het voedsel werkelijk niet te vreten, tand in mijn kip dat lijkt me niet normaal zwembad redelijk Kamers ging wel maar de bedded lagen als doodskisten voor de rest wle een leuke vakantie gehad

• 4miliasal17-02-2010

het was te doen

huisjes enorm gehorig, bedden beneden bar slecht. je zakte er gelijk door. boven slaapkamer was ok. zwembad kon ermee door. eten was redelijk goed. vaak hetzelfde maar ok. het enige irritante waren de spanjaarden zelf. ze komen massaal op vrijdagavond aan en terroriseren de hele boel. nemen alle plekken bij zwembad in beslag, restaurant is vol. je moest bijna vluchten naar het strand voor rust. we gingen dus ook in de weekenden weg van het park om wat anders te doen. we gaan nu ergens anders heen want dit park staat niet meer in de gids. ik denk dat de recencies te slecht worden. helaas was de laatste keer dat we daar kwamen mede door het gedrag van de spanjaarden zelf echt voor ons de laatste keer. we hebben het leuk gehad, toch goed gegeten en gedronken. er is genoeg te doen op het eiland via bus of taxi. misschien als het park is gerenoveerd en de spanjaarden blijven daar weg is het een echte aanrader.het is niet duur en je vermaakt je best

Vakantiepark Green Oasis Club info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)