Appartement FBC Fortuny Resort

Appartement FBC Fortuny Resort

6.8Voldoende

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 458p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

14 reviews over Appartement FBC Fortuny Resort

• 8MKK09-02-2020

Heerlijk rustig weekje

Een prima appartement voor een weekje. Geboekt met zwembadzicht. Zonnige plek met eigen ligbedden en parasol. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Eigen restaurant was klein maar prima. Andere restaurants niet dichtbij.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2Van Zanten02-01-2020

Slecht geen aanrader

Wij verblijven op dit moment hier.Een aanrader ? Nee dat zou ik niet doen .We zitten op dit moment in appartement 302 dat is dus een rij van 301 tot 305 .Wij gingen hier heen voor de zon .Nou die krijg je hier niet te zien .Deze appartementen liggen in de schaduw dus heel de dag totaal geen zon. En daar kom je tenslotte voor .Plus dat je tegen een blinde muur aankijk en dat het heel gehorig is .Als de buren met de deuren dicht zitten kan je letterlijk alles kan verstaan .Dus wij hadden gevraagd of we een appartement in de zon konden krijgen dat was heel moeilijk maar misschien over 2 a 3 dagen ,maar dan wel 25 euro bijbetalen. Slechte zaak. Wij komen al zeker 20 jaar naar dit eiland a 3 keer per jaar .Maar dit heb ik nooit meegemaakt dat je extra moet betalen voor de zon

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    6Roos09-11-2019

Holt achteruit! Voor ons niet meer!

Eerste x goed bevallen, daarom terug. Maar nu: gedaan met de rust! Luide muziek aan zwembad, in restaurant en nabijgelegen hotel. Geen yoga meer, sporttoestellen verouderd of kapot, schoonmaak laat te wensen over. (Vond op de dag van aankomst tandenstoker en boardingpas van vorige bewoner) Slordig. Simpele zaken als waterkoker en koffiezetapparaat zijn niet aanwezig. In allerlei dingen is te merken dat ze steeds commerciëler worden.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Michelle17-07-2019

Geweldig

Fantastisch resort, personeel doet alles voor je. Ontzettend lief en meedenkend, niets is teveel. Prachtige bungalow, hartstikke schoon. Niet groot, maar alles is aanwezig. Bij het restaurant kun je lekker eten en borrelen.. Ik kan dit resort iedereen aanraden!

Gereisd met partner in juli 2019

Top appartementencomplex Pas 2 jaar open Super schoon

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Robert10-04-2018

Genieten !

Heerlijke vakantie gehad ! Resort ziet er geweldig uit ! Vriendelijk personeel en de schoonmakers komen elke dag . Ligging is prima als je van rust houd , 1 tip. Huur een auto zo kun je het eiland verkennen .

Gereisd met partner in september 2017

• 8Ellen&Arie11-02-2018

Wederom fantastisch!

Zijn hier al 2 x eerder geweest. In okt 2016 en okt 2017. In2017 hadden we een huisje aan het zwembad. De andere 2 keer niet. De "drukke" verkeersweg hebben we dus 2x meegemaakt, maar totaal geen hinder van ondervonden. Hoewel een huisje aan het zwembad ook mooi is, kan ik me toch voorstellen dat er mensen zijn die de voorkeur hebben voor een rustiger gelegen huisje. Groot pluspunt blijft de netheid en de vriendelijkheid van het personeel. Als je iets te klagen hebt over een week in dit hotel ben je gewoon erg verwend. Wij vinden het hier heerlijk. Koken vaak zelf en moeten dan wel wat improviseren. We hebben nu een blender, een tupperware hooikist, 2 scherpe snijmesjes en een sinaasappelpers van thuis meegenomen. Zo kunnen wij, met een beetje creativiteit toch culinair genieten. Hoop hier nog vaak terug te komen!

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

7K. Oosterhout10-12-2017

teleurstellend

Het is zeker een mooi resort, maar het is erg afhankelijk welke bungalow je krijgt. Ik had gevraagd om een rustige ligging met zicht op het zwembad. Ik kreeg een bungalow aan de weg(geluidsoverlast van verkeer) en bij de poolbar(de hele dag muziek, die heel vaak erg storend was). De kookfaciliteiten zijn minimaal (2 pitten en weinig pannen ed). Verzorging uitstekend.

Gereisd met partner in november 2017

• 9Sylvia24-10-2017

Heerlijk relaxed kleinschalig park.

Heerlijk kleinschalig park waar het rustig is. Schone appartementen, vriendelijk personeel. Elke wordt het appartement schoongemaakt. Winkel 24 uur open. Bar waar je snacks, koffie en drankjes kan nuttigen. Bijna dagelijks schone handdoeken. Appartementen zijn prima voor twee personen. Drie vinden wij te krap. Bedden zijn stevig, vonden wij prima. Lig bedden bij het appartement zijn een luxe. Elke ochtend verse broodjes in de winkel. Maspalomas met een gezellige boulevard met veel restaurants ligt op ongeveer 3 km. Gran Canaria zelf is geen mooi eiland. Wel een fijne winter bestemming vanwege het klimaat. Wij zouden deze appartementen aan iedereen aanraden!

Gereisd met partner in oktober 2017

Appartement FBC Fortuny Resort info