Appartement FBC Fortuny Resort

Appartement
Appartement FBC Fortuny Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor FBC Fortuny Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Super schoon

Genieten !

Robert,
10-4-2018

Heerlijke vakantie gehad ! Resort ziet er geweldig uit ! Vriendelijk personeel en de schoonmakers komen elke dag . Ligging is prima als je van rust houd , 1 tip. Huur een auto zo kun je het eiland verkennen .

Wederom fantastisch!

Ellen&Arie,
11-2-2018

Zijn hier al 2 x eerder geweest. In okt 2016 en okt 2017. In2017 hadden we een huisje aan het zwembad. De andere 2 keer niet. De "drukke" verkeersweg hebben we dus 2x meegemaakt, maar totaal geen hinder van ondervonden. Hoewel een huisje aan het zwembad ook mooi is, kan ik me toch voorstellen dat er mensen zijn die de voorkeur hebben voor een rustiger gelegen huisje. Groot pluspunt blijft de netheid en de vriendelijkheid van het personeel. Als je iets te klagen hebt over een week in dit hotel ben je gewoon erg verwend.

Wij vinden het hier heerlijk. Koken vaak zelf en moeten dan wel wat improviseren. We hebben nu een blender, een tupperware hooikist, 2 scherpe snijmesjes en een sinaasappelpers van thuis meegenomen.

Zo kunnen wij, met een beetje creativiteit toch culinair genieten.

Hoop hier nog vaak terug te komen!

teleurstellend

K. Oosterhout,
10-12-2017

Het is zeker een mooi resort, maar het is erg afhankelijk welke bungalow je krijgt. Ik had gevraagd om een rustige ligging met zicht op het zwembad. Ik kreeg een bungalow aan de weg(geluidsoverlast van verkeer) en bij de poolbar(de hele dag muziek, die heel vaak erg storend was). De kookfaciliteiten zijn minimaal (2 pitten en weinig pannen ed). Verzorging uitstekend.

Heerlijk relaxed kleinschalig park.

Sylvia,
24-10-2017

Heerlijk kleinschalig park waar het rustig is. Schone appartementen, vriendelijk personeel. Elke wordt het appartement schoongemaakt. Winkel 24 uur open. Bar waar je snacks, koffie en drankjes kan nuttigen. Bijna dagelijks schone handdoeken. Appartementen zijn prima voor twee personen. Drie vinden wij te krap. Bedden zijn stevig, vonden wij prima. Lig bedden bij het appartement zijn een luxe. Elke ochtend verse broodjes in de winkel. Maspalomas met een gezellige boulevard met veel restaurants ligt op ongeveer 3 km. Gran Canaria zelf is geen mooi eiland. Wel een fijne winter bestemming vanwege het klimaat. Wij zouden deze appartementen aan iedereen aanraden!

Prachtig resort

10-5-2017

Vanaf 16.00 uur is de bar gesloten..

Er is wel een supermarkt die 24 uur open is.

Het is een heel modern, super schoon complex.

Een echte aanrader..

Zeer vriendelijk behulpzaam personeel

De appartementen zijn exact zoals op de foto. Ik zou wel een appartement vragen aan het zwembad. Achter de appartementen aan het zwembad ligt nog een laag appartementen met uitzicht op een heg. 1rij ligt zelfs direct aan een drukke weg. De horeca stelt niets voor. Hamburger prima, koffie prima. Neem cups mee en je kan zelf ook goed koffie zetten. Keukeninventaris minimaal. Koken niet echt ideaal. Neem een schilmesje mee. Messen zijn bot. Afwasborstel en theedoeken niet aanwezig. Het zwembad is fantastisch. Heerlijk verwarmd in maart. Heerlijke ligbedden. Ook voldoende. Het is er heerlijk rustig. Receptie personeel bijzonder vriendelijk. Sylvia is een erg vriendelijk meisje ook haar mannelijke collega waarvan ik de naam niet meer weet was bijzonder hulpvaardig. Als je wat vraagt wordt het direct gerealiseerd. De manager was erg vriendelijk en deed er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Wij hadden een auto direct geboekt bij de reis. Dit scheelt veel geld en is geen overbodige luxe. Alles ligt ver van de accommodatie. Het is te lopen maar toch nog wel een eindje. Taxi's staan direct voor het complex en zijn ook niet duur. Meloneras heeft een leuke boulevard met heerlijke restaurants en winkels. Strand niet bijzonder. Neem een taxi of rij naar het Amadores strand. Dit is met de auto een kwartiertje. Het water is er azuurblauw en je kan er eten en drinken aan het strand. Puerto rico is ook erg leuk. Staat er een dag veel wind ga hier dan naar het strand. Dit ligt in de luwte. Bezoek het binnenland dit is prachtig. Playa del ingles was niets voor ons. Het is oud en heeft wat ongezellige terrassen waar veel Engelsen zitten. Ook las Palmas is niet echt bijzonder. De kust omhoog van Meloneras richting Puerto Rico is veel mooier. Al met al een geslaagde vakantie . De accommodatie ligt centraal en rustig. Van hieruit kan je veel doen. Ga je alleen voor het strand, ga dan naar Puerto Rico. Met auto kan je vanuit FBC fortuny resort veel mooie plekjes bezoeken. Wil je perse dicht bij het centrum en de winkels zitten van Maspalomas Meloneras dan zit je hier niet echt goed.

Fijne, rustige accommodatie. Overwegend toeristen uit Scandinavië. Rustige mensen die veelal op zichzelf zijn. Er wordt weinig gekookt in de appartementen. Vriendelijk personeel. Uitstekend schoonmaak personeel. Super schoon! Voldoende ruimte bovenverdieping met douche en toilet. Evenals beneden een toilet. Eigen ligbedden en terraszitje is erg prettig.

Voor de eerste levensbehoeften is het winkeltje ideaal. Dagelijks verse broodjes. Dag en nacht geopend.

Beneden iets te kleine living. Groot extra slaapbank/bed. Verlichting erg fel wit en niet sfeervol. Zou met minder wattage opgelost kunnen worden. Er waren geen theedoeken aanwezig, rest voldoende.

Zoals we bij alle hotels en appartementen hebben ervaren in Spanje, is het gehorig. Hoort kennelijk bij Spanje.

Bedden eveneens aan de harde kant.

Entree van het Resort komt klein en beetje benauwd over. Heeft geen allure bij binnenkomst. Slecht wegdek voor de auto's die er geparkeerd staan. Eenmaal binnen is het sfeervol gebouwd en perfect aangelegd.

Heel goed en vriendelijk park !!

Chris keizer,
9-1-2017

In mei 2016 geopend ! En het is echt goed gelukt ! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie huisjes met slaapkamer boven. Enige minpuntje zijn de te harde bedden ! Voor de rest alleen maar goeds ! Wij komen zeker terug ..

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement FBC Fortuny Resort in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement FBC Fortuny Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.