Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

9.1Fenomenaal

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Faro, a Lopesan Collection Hotel voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

• 2019
    9Stefan04-03-2019

Super!

Veel ouderen (65+), maar dat is ook het enige puntje van kritiek. Wij zijn zelf rond de 30 en het leek alsof we in een bejaardentehuis zaten. Kamers supernetjes, vriendelijk personeel, heerlijk eten en een mooi zwembad. Alles wat je hartje begeert om onbezorgd op vakantie te gaan. Groot pluspunt; direct aan de boulevard van Maspalomas.

Tip voor het hotel: verwerk de kosten voor Wi-Fi in de hotelprijs, betalen voor draadloos internet is zó 2017.

Top verblijf gehad!

Hotel IFA Faro, Manager, 07-03-2019

Dear Stefan Thank you for giving us a good rating. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us. For our part, we can only commit to continuing to improve going forwards so that you can continue enjoying your time in our hotel in the future. With kind regards, Public Relations

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9J.Hoekstra26-01-2019

Heel goed hotel vriendelijke bediening het verblijf is perfect voor herhaling vatbaar

Hotel IFA Faro, Manager, 07-03-2019

Dear J. Hoekstra,

Thank you so much for sharing your experience and many thanks for the time taken for your comments. We are sure it is very helpful for other travelers. It is a pleasure to read that you had an amazing stay and that you would repeat the experience in the IFA Faro. I have shared your comments with our team and am certain that they are encouraged by such nice words.

Again, thank you for having stayed with us and we look forward to being of service in the future.

Warm regards Public Relations

Alleen gereisd in januari 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    7Familie Janssen11-07-2018

Goed met bouw overlast

Hotel ligt op een fantastisch plek in Maspalomas. Misten een beetje sfeer. Ook de bedden zouden wel een beetje aandacht mogen, erg zacht, al is dit natuurlijk voor iedereen anders. Wij liepen er wel tegenaan dat er zowel bij de vuurtoren als bij het naast liggende Riu hotel verbouwd wordt. Dit gaf ons in juni tijdens ons verblijf 6 dagen overlast. Dit was ons overigens van te voren gemeld. Waren wel veel op stap maar toch gingen ze vrij lang door en zo te zien zijn ze voorlopig nog niet klaar bij het Riu. Ontbijt overigens uitstekend.

Public Relations, Manager, 14-07-2018

Beste Familie Janssen,

Heel erg bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in ons hotel ondanks het geluidsoverlast.

Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.

Wij horen het graag wanneer wij u weer mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Berckmoes Peter - Ria hoornaert10-07-2018

Fantastisch ! Super

Super hotel .....goed gelegen .....eten super ..... Zeker terug tot volgend jaar voor de 5e keer in dit hotel .!!!!!!

Public Relations, Manager, 13-07-2018

Beste Berckmoes,

Heel erg bedankt dat u voor de Ifa Faro gekozen heeft en voor uw goede review. Het doet ons heel goed om te horen dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen uw in de toekomst nogmaal te verwelkomen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Ineke25-05-2018

Fantastich hotel en de ligging is geweldig.

We zijn vorig jaar hier ook geweest. Als je hier bent geweest kan er geen ander hotel aan tippen. Ze zijn heel vriendelijk de bedden aan het zwembad zijn voor je gereseveerd. Heb ik nog nooit ergens mee gemaakt. Alles is hier goed

Public Relations, Manager, 26-05-2018

Beste Ineke,

Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in ons hotel. Heel erg bedankt voor uw mooie feedback! Wij horen het graag wanneer wij u weer mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Ineke08-04-2017

Heel fijn hotel

Alles was goed het fijnste was je kreeg ligbedden aan het zwembad voor de tijd datje er was

Ifa Faro, Manager, 11-04-2017

Dear Ineke,

Thank you so much for sharing your experience on Zoover about your recent holidays on Ifa Faro Hotel.

We are gald to know you loved the hotel and our Sunbeds system so everyone can enjoy the same place during their holidays with out any problems of space.

We hope to see you soon next year. Kind Regards

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Jan & Monique04-08-2016

Super, vriendelijk, schoon, heerlijk.

Een erg mooi hotel van binnen, van buiten mag het een likje verf hebben. Mooie ligging aan zee. Supervriendelijk servicegedreven personeel. Erg schoon. Prima en lekker ontbijt, genoeg keuze (wij hadden logies+ontbijt). Het systeem van vaste zwembadstoelen voor de hele vakantie, zonder "handdoekje leggen, beviel zeer goed. Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad in dit hotel met dit perfecte personeel.

IFA FARO HOTEL, Manager, 07-08-2016

Geachte Jan & Monique,

Dank u voor de tijd die u genomen heeft om uw feedback over uw verblijf in ons hotel. Het verheugt ons dat u van uw verblijf in ons hotel heeft genoten. Met betrekking tot die negatieve punten zullen wij ons best doen om het te verbeteren. Wij hopen u in het toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met Vriendelijke Groet,

Directie HOTEL IFA FARO MASPALOMAS

Gereisd met partner in juli 2016

• 9R.Ouwerkerk02-05-2016

Na drie keer nog steeds voor herhaling vatbaar.

Ligging geweldig. Direct aan de Boulevard en het Strand. Winkeltjes op 100 m. Bus en taxi op 200 m. Eten prima,ligbedden en zwembad uitstekend.

De directie, Manager, 04-05-2016

Geachte R.Ouwerkerk,

Harstikke bedankt dat u onze hotel heeft gekozen, en voor uw beoordeling op Zoover. Het verheugt ons dat u van uw verblijf in ons hotel genoten heeft. Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, De directie

Gereisd met partner in maart 2016

• 8Richard16-08-2015

Degelijk hotel

mooie gerenoveerde kamers, zeer ruim. Vriendelijk personeel en de ligging is ontzettend mooi. In de omgeving genoeg winkels, maar let op, armani, guess en lacoste zaken kom je veel tegen. Om souvenirs ect te kopen zul je met een taxi naar een van de winkelcentra moeten. Zwembad ligt pal naast het strand, lekker relax. Ligbedje krijg je toegewezen, handdoekje leggen dus niet nodig! Daarnaast zou het een niet-kinderen hotel zijn, toch enkele kinderen bij het zwembad.

Al met al een prima hotel, een bbq bij het eten (dikke +) en erg mooi gelegen.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Heus4718-07-2015

Fantastische plek

Hotel IFA Faro is een keurig hotel met een prima ligging vlak aan zee. Het is uitermate geschikt voor jonge stelletjes of als je al wat meer op leeftijd bent. Voor gezinnen met oudere kinderen is het hotel minder geschikt. Er heerst een rustige sfeer dus om te relaxen moet je hier zeker naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel info