Vakantiepark eo Maspolomas Resort

Vakantiepark eo Maspolomas Resort

7.3Goed

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor eo Maspolomas Resort voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
Meer vakantiepark info

168 reviews over Vakantiepark eo Maspolomas Resort

• 8bas31-05-2017

rustig gelegen

Club vistaflor; rustig gelegen in maspalomas. We reden er eerst voorbij door een smal geel toegangshek zag ik toen de naam staan op de receptie. Parkeren aan de straat is gratis. Vriendelijke ontvangst keurig rustig gelegen complex en appartement met slaap-en badkamer met toilet boven. In de woonkamer beneden een slaapbank met 2 matrassen goed voor 1 volwassene of 2 kids. in de keuken bestek kopjes en glazen precies voor 4personen dus eigenlijk te weinig geen theeglazen of mokken 1 broodmes is er maar geen scherp schilmesje verder koffieapparaat waterkoker en magnetron koelkast en elektra kookplaatje. Warm water om te douchen is vaak tekort en dat met minder dan de helft bezetting ook de WiFi die je kopen kan is matig van sterkte. Schoonmaak en handdoekwissel is goed. Gebruik wasmachine en droger ieder3€ per keer ook goed met eigen wasmiddel.

2 supermarkten en arts op 5minuten. het Faro winkelcentrum met meerdere restaurants gezellig bij elkaar op ca 10 minuten Faro heeft nog 1 modezaak en fietsverhuur is verder leeg.met taxi voor ca4€naar yumbo of kasbah winkelcentrum.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 7Elisa09-05-2013

Prima voor een kort verblijf

Wij zijn een aantal jaren naar Vista Golf geweest voor korte vakanties. Eerlijk gezegd beviel dit prima tot we kinderen kregen. Toen viel in enen op dat er toch wel wat achterstallig onderhoud aan de huisjes zat en dat er door de jaren heen steeds minder toeristen kwamen. Het is niet een park en het type huisje waar je de hel dag wil doorbrengen, wij niet in ieder geval. Het restaurant is te doen maar geen aanrader voor elke dag. De Faro 2 was een mooi winkelcentrum op loopafstand maar daar is helaas weinog meer van over. Als je wilt winkelen kun je het beste de taxi nemen naar maspalomas of playa del ingles.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2008

• 5Hans De jong10-11-2012

Pure oplichterij

Hadden een bungalow aan het zwembad besteld dit was ons ook per email bevestigt bij aankomst ook voor de bungalow aan het zwembad betaald zodra we betaald hadden kregen we de sleutel voor een bungalow die aan de achterkant van het complex ligt.

De ligbedden In zeer slechte staat. Ook werden de ligbedden in de avond al gereserveerd dit bij de receptie gemeld daar werd zeer onvriendelijk verteld dat het niet hun probleem is.

Het park zit vol met polen welke 's nachts thuis komen en zeer luidruchtig het zwembad in duiken. Ook lagen er meerdere malen kapotte glazen bij het zwembad,

Gereisd met partner in september 2012

• 8Grasman09-10-2012

Een goede keus

Voor de 2e keer hier geweest. Qua prijs/kwaliteit een goede keuze. Personeel is vriendelijk. Accomodatie waar wij verbleven was niet top trouwens, dicht tegen het park Playmar aan, in de weekenden logeren daar veel druk pratende Spanjaarden en die nemen hun blaffende hond en hun drukke kinderen mee, de tv staat binnen op stand gehoorbeschadiging, hoewel: na 11 uur wordt het een stuk rustiger. Huisje kan wel eens een opknapbeurt gebruiken, loszittende trapleuning, loszittend stopcontact, heel veel ijs in het vriesvakje (zonder deurtje...)enz. En iets van verkoeling zou ook wel lekker zijn, bv. een ventilator want het was in huis en zeker op de slaapkamer (ook 's nachts) bloedheet. Airco hoeft voor mij niet, word je alleen maar verkouden van. Verder niets dan lof, op het park zelf zijn de bezoekers rustig en zo hoort het ook. Buffet eten is prima, en dat voor maar eur. 10.- pp. Schoonmaak en vervanging beddegoed/handdoeken is frequent.

Gereisd met partner in september 2012

• 8T. Grasman06-11-2011

Prima bestemming als je niet te hoge eisen stelt

Vistaflor is een mooi gelegen bungalowpark, netjes en correct personeel en met regelmatige vervanging van handdoeken, lakens en lediging van prullenbak , vloer vegen en dweilen enz. Koffie zetten is echt basic; water koken in een pannetje en opgieten. Hoewel gelegen dichtbij een drukke weg boven naar Pl. des Ingles merk je hier weinig van, afgezien van de regelmatige sirenes met blauw licht....Zwembad is netjes en groot, winkeltje vlakbij heeft alles incl. verse, warme broodjes. Eten is goed en goedkoop met voldoende keuze. Gebruik moderne flatscreen tv is gratis, wel om afstandsbediening vragen (eur 10.- borg). Niet handig is de kluis bij de receptie, zitten doorgaans in de accomodatie zelf. Komen vast wel weer terug, enige nadeel: veraf van strand maar daarvoor is er buspendel (Yajobus), helaas maar 2 heen en retourritten per dag. Wel vragen om kaartje bij receptie, sommige chauffeurs vragen hier echt om en anders mag je niet mee.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 7fr_woning26-10-2011

Wij waren er drie weken .

--00-- We vertrokken vanaf Schiphol naar Gran Canaria . Daar aangekomen transfer bungelowpark Vista Flor . We kregen bungalow 578 nabij het zwembad . Werden daar gek v/d muziek uit het restaurant , dat smorgens vroeg al werd aangezet . De afstand Prive tot de zonaanbidders was maar een paar meter . Na twee dagen hebben we de knoop doorgehakt en zijn een andere bungalow gaan vragen en die kregen we pas in de avond . Toen verhuizen naar bung. 573 , lag nabij de bosrand geen herrie geen overburen , heerlijk . Naast ons hadden we gezellige buren , met hun maakte we vaak een strand wandeling . We liepen ook wel naar het strand , maar dan was je wel een half uur verder . We genoten van de stuifduinen en liepen dan door naar Playa de Ingles . Er is ook een naaktstrand , de politie let goed op , tot hier en niet verder . Helaas hadden we van de 21 dagen , dat we er waren er tien met regen . Bungelow indeling , beneden kamer/keuken , boven sanitair/toilet en slaapkamer , klein balcon .

Gereisd met partner in april 2004

• 6Tommy06-09-2011

Voor je rust moet je niet naar Vistaflor

We waren in augustus 10 dagen in Vistaflor.

Ons appartement was schoon en groot genoeg voor twee personen. Het complex zelf was ook redelijk onderhouden. In het winkeltje was genoeg te krijgen; de broodjes waren heerlijk. Heb je meer nodig dan kun je naar de supermarkt in winkelcentrum faro 2.

Het huisjes staan in ringen rond het zwembad. Aan dit zwembad was het de hele dag erg druk met badgasten. De ligbedden waren allemaal bezet en veel mensen namen de bedden zelfs mee naar hun huisje.

In de huisjes aan het straatje achter het zwembad heb je totaal geen privacy. De overburen zitten maar een paar meter van je vandaan. Alleen de huisjes aan de buitenkant van het complex hebben geen overburen.

Ons huisje werd heel goed schoon gemaakt.

Toen wij er zaten waren er veel spaanse gasten die heel luidruchtig waren. Er zaten ook veel groepen die 's nachts met veel lawaai terugkwamen van een avond stappen. Voor je rust moet je niet naar Vistaflor

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Ben en Carla28-08-2011

Goed appartement

Wij waren hier in de 1e week van december 2010. Mooi apartement met op de bovenverdieping de slaapkamer en badkamer met toilet. Benedenverdieping kamer met zithoekje en tv. Keukentje met eetafeltje (kookplaatje, koelkast, waterkoker en broodrooster). Geboekt op basis van logies met ontbijt. Het onbijt was goed, engelse stijl. Mooi zwembad met terrasstoelen. Verder was er niet veel te doen. Met de taxi eur 5,00 in een mum van tijd aan de boulevard aan het strand of in één van de uitgaanscentra Jumbo, Grand Chapperal etc. Lekker een weekje weggeweest.

Gereisd met partner in december 2010

• 8zwolle14-08-2011

het was er fantastisch

het appertement was goed schoon gemaakt en het zag er goed uit en het zwembad ook werdt goed onderhouden/schoongemaakt en rond om het app en zwembad ook dus het was er geweldig we zijn er met 11 pers er geweest ik zal er zo erweer naar toe gaan . je zit kort bij plays de ingels met de taxi erheen kostte het maar 3euro om daar te komen .

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8W.Wind22-07-2011

vriendelijk personeel,, fantastische plek.

mijn man en ik zijn voor de tweede keer in vistaflor geweest en we komen er zeker weer terug.Het zwembad is geweldig lekker warm water.Het is mooi aangelegd met al die mooie bloemen.We zijn er 29 dagen geweest met ontbijt.We zijn erg tevreden. Fam.W en M Wind uit Sneek.

Gereisd met partner in maart 2011

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig