Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas ****

Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas ****

Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Dunas Suites & Villas Maspalomas voor je op een rij gezet:

41 tips over Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas

Monicky123, 26-7-2015

Duikbrillen mee. Het water wordt door het vele zonnebrand en combinatie van chloor best vies en onze ogen gingen zeer en rood worden van het kijken onderwater. Een duikbrilletje maakt het wat prettiger. Verder wordt het water vaak gecontroleerd met testen en is het verwarmt dus niet ijskoud.

Monicky123, 26-7-2015
Supermarkt richting strand goedkoper dan degene bij het park.
Monicky123, 26-7-2015
Reistabletten bij autohuur meenemen. Veel heel veel bochten binnenland. Zelfs bij een reistablet voelde mijn zoon zich niet zo lekker.

Monicky123, 26-7-2015
Verlengsnoer mee! Meerder apparaten op te laten....neem verlengsnoer mee want ze hebben niet zo heel veel stopcontacten.
Monicky123, 26-7-2015
Familiekamer (suite maar dan met 2 sl.kms) heeft alleen minibar en geen keukengerei (messen,kopschotels,lepels enz) dus als je HP hebt geboekt moet je dingen gaan vragen. Ook geen waterkoker dus misschien eentje meenemen.
Monicky123, 26-7-2015
Krokodillenpark http://www.zoover.nl/spanje/gran-canaria/los-corralillos/krokodillenpark was bij ons een hit. Het is een een dierenopvang die ze als een parkje hebben aangelegd. Je loopt op paadjes maar aangrenzend is omheining waar dus krokodillen enz. liggen (dus op 30 cm afstand) best bizar. Ook tijgers, apen en slangen zijn er dus je ziet er genoeg. Ook slagen, hagendissen, wolfjes kun je aaien en krokodilletjes en eieren van dichtbij. prijs 9,90 volw. kind de helft en vanaf park 40 min.

., 1-6-2015
Dolfijnen kijken met de Spirit of the Sea, we voeren naar een plaats in de zee waar zo'n 200 dolfijnen zaten, gaaf om te zien.
Kate , 20-4-2015
Busvervoer naar strand . Rustige ligging
Kate , 20-4-2015
Maspalomas zelf is een leuke regio, mooi om te wandelen en ze vallen je niet lastig
Judith van Dijk, 1-3-2015
Voor het hotel linksaf, de brug over en dan gelijk het hek door is na 40 m een kamelenstal. Elk kwartier kun je er kameelrijden. 30 min door de duinen. Voor 12 euro en 8 euro voor kinderen.