Hotel Dunas Mirador Maspalomas

Hotel Dunas Mirador Maspalomas
7,5

49 tips over Hotel Dunas Mirador Maspalomas

Tony, 10-7-2015

Bus 73 van en naar het strand (1,4 € per rit, ieder uur).

Kranten winkel op 150 m.

Wandelpark op 500 m. (wel bij terugkomen sterk bergop)

Iedere woensdag en zaterdag markt in San Fernando.

Ronald, 5-6-2015

taxi voor de deur winkeltjes om de hoek ook een apotheek is er

verder is de schoonmaak prima ,bar en restaurant personeel zeer vriendelijk,playa del ingles 3 km gratis shutle bs naar strand helemaal top

J. Meijne, 8-4-2015
Houd rekening met hoge UV straling. Met name in het zwembad zagen we veel kinderen met dikke ogen. Ook onze kinderen hadden na 1 dag zwembad opgezette ogen/wangen. Palmitospark is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Dunas Mirador Maspalomas voor je op een rij gezet:

Hans , 30-3-2015
Leuk om naar de vuurtoren op de boulevard in Maspalomas te wandelen en daar wat te drinken en te winkelen. Met de bus van het hotel naar Maspalomas rijden en daar de wandelijk te maken over het strand naar Playa del Ingles en daar op de boulevard wat te eten en/of te drinken en te winkelen. De taxi's zijn heel goedkoop. EUR 5 of 7 voor een rit. Een bezoekje aan het Yumbo centre om gezellig wat te lunchen en borrelen is ook leuk.
Jonneke, 30-3-2015
Huur een auto naast het hotel, ga lekker de bergen in voor prachtige uitzichten. Ook aan strand leuke winkels en eetgelegenheden.
veldy11624, 20-3-2015
Huur eens (om de hoek van het hotel) en ga eens het binnenland in. Verbazende uitzichten.

a en l, 19-2-2015

dolfijnentocht is erg leuk, als je ze niet ziet mag je een keer gratis terugkomen. rock nublo is prachtig om te beklimmen, vooral het uitzicht is geweldig. puerto mogan (klein venetie) is ook zeker de moeite waard.

tegenover hotel bij drago huur je al voor 40 euro inc verzekering een auto voor de hele dag, volgende ochtend 9 uur weer inleveren.

strand amadora is ook mooi, het is daar soms wel 5 graden warmer dan in maspalomas, maar we hebben super weer gehad

hans essink, 22-1-2015
Een huurauto? Dan misschien niet hierheen gaan. Het hotel heeft een parking 400 meter verderop op een vieze vuilnisbelt.
Carla, 7-1-2015
Ga naar het busstation en avontuur het openbaar vervoer. Je kunt met de shuttlebus naar het strand en daar uitstappen. Even teruglopen en dan ben je bij busstation. Beetje geduld, soms is er wat vertraging maar de wegen en de bussen zijn goed van kwaliteit. Je kunt echt alles zelf bekijken zonder dure excursies. De prijzen betreft openbaar vervoer zijn net zo als hier in Nederland.
Tony, 18-12-2014
Indien niet tevreden met "iets", meld het. U wordt zo snel mogelijk geholpen.