KinderhotelWeer vandaag22°15°
7,7

Omschrijving
Hotel Dunas Mirador Maspalomas is een gezellig hotel met gevarieerd avondeten. Doordat het hotel boven op een berg ligt heb je een mooi uitzicht, maar is het minder geschikt als je slecht ter been bent door de vele trappen. Het zwembad is druk bezocht en je staat zo op het strand. De markt in San Fernando is leuk om eens te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Dunas Mirador Maspalomas voor je op een rij gezet:

674 reviews over Hotel Dunas Mirador Maspalomas in het Nederlands

Super

Laura,
25-2-2019

Schitterend hotel! Echte aanrader voor jong en oud.

Super lekker eten!

Gereisd met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gewoon geweldig kijken nu al uit naar volgende X

Monique,
18-2-2019

Super Hotel goed eten schone kamers echt TOP!!

Gereisd met partner in februari 2019

Goed hotel

Suzanne,
12-2-2019

Fijn hotel, mooie schone ruime kamers.

Zwembad erg groot en lekker.

Enige nadeel vond ik de ligging van het hotel njet echt iets te doen op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne vakantie, goed hotel

Sjaak de Wit,
4-2-2019

Ten eerste een goede heen en terugreis. Het hotel was goed. De kamers waren schoon en werden goed schoon gehouden. Dus housekeeping goed. Een minpuntje bij het eten was, dat een aantal gerechten lauw was, kan gevaarlijk zijn.,,

Gereisd met partner in januari 2019
Francesca Romei, Reputation Manager, 17-2-2019

Dear Client,

Thank you for spending your vacation in Gran Canaria at Mirador Maspalomas by Dunas and for sharing your experience with us. We are happy to see that you enjoyed your staying at our hotel and that you had a beautiful experience overall. We are less thrilled to read that our gastronomic offer did not fully meet your personal taste and we will possibly considerate your personal opinion for the changes and further improvements that we are already planning to make.

Thank you for your time and we hope to welcome you again in the future.

Kind regards,

Guest Experience

Een zeer schoon hotel, zeker zijn 3 sterren waard. Vriendelijke receptie en dat geldt ook voor de entertainment. Het zwambad is mooi en redelijk groot. Ook het kinderbadje is prima te noemen. Je kunt op zich prima een dag bij het hotel volbrengen. Mocht je toch even weg willen, dan is een taxi beslist niet duur en dat geldt eigenlijk ook voor het huren van een auto. Wat ik iets tegen vond vallen was niet eens zo zeer de kwaliteit van het eten, want gezien de prijs/kwaliteit was dat ook echt prima. Maar vooral het sfeerloze restaurant gedeelte. Gewoon een hele lichte en lawaaierige vreetschuur, waar je niet even gezellig een aantal uren zit te tafelen. Door iets meer aan de aankleding te doen op het gebied van een kaarsje en dimmende verlichting kan er hier nog veel winst in behaald worden. Al snap ik dat men bij all-in het ook niet te gezellig wil maken :P

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Voor herhaling vatbaar

A de balbiaan,
20-1-2019

Goed hotel Goede ligging Schone kamers

Gereisd met partner in januari 2019
Francesca Romei, Reputation Manager, 17-2-2019

Dear Guest,

Thank you for choosing our hotel Mirador Maspalomas by Dunas for your vacations and for taking the time to share your experience. We are pleased to read that you felt comfortable in our hotel.

We hope you had a safe trip back home and we would be glad if we receive the possibility to welcome you again soon and hopefully surprise you with some further realized improvements.

Kind regards,

Francesca Romei

Guest Experience

Gewoon oké.

Charlotte,
1-1-2019

Prima hotel. Jammer van het handdoekjes leggen. Na 8u kan je zo nergens meer liggen. Daar zouden ze tegen moeten optreden. Aso gewoon.

Verder prima eten, en kamers (Wel harde springveren matras!); ligging niet fantastisch. Erg ver van alles af. Gelukkig hebben ze n shuttlenaar t strand. Of neem n taxi.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

We zijn hier nu voor de 9e keer in hotel mirador

Peter,
31-12-2018

Prima hotel we komen hier al voor de 9 ste keer .

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

We waren rond Sinterklaas in hotel Dunas Mirador Maspalomas in Gran Canaria. Heerlijk weer met uitschieters tot 30 graden gevoelswarmte. Een prima hotel qua prijs/kwaliteit. Redelijk druk ten opzichte van andere locaties. Denk dat de accommodatie voor iets meer dan de helft bezet was. Hoewel het “hoogseizoen” zou zijn was het aan de Playas en Shopping centres zowel overdag als ’s avonds erg rustig. Er rijdt regelmatig een gratis bus naar en van het strand dat 3 km naar het zuiden ligt en dat is heel goed te doen. Het verwarmd zwembad is heerlijk. De zonnebedden liggen wel heel dicht tegen elkaar aan (en de tweepersoonsbedden in de kamer uit elkaar) en het systeem van badhanddoeken huren á 1 euro per dag uit de tijd. Personeel is vriendelijk. Worden snel bediend bij de poolbar en restaurant. Deze bar is overigens de enige in het hotel. Om 23 uur sluit het maar als je voor die tijd nog flink besteld kun je het wel tot middernacht uithoude

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig!

E Oomen,
      7-12-2018

Wij hebben een fijne vakantie gehad. Prachtige kamer, heerlijke buffetten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Leuk en actief animatieteam!! Taxi's rijden je overal in korte tijd (en goedkoop) overal naar toe.

Gereisd met partner in november 2018

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dunas Mirador Maspalomas in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dunas Mirador Maspalomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.