Hotel Dunas Mirador Maspalomas

KinderhotelWeer vandaag21°14°
Hotel Dunas Mirador Maspalomas
7,5

Omschrijving
Hotel Dunas Mirador Maspalomas is een gezellig hotel met gevarieerd avondeten. Doordat het hotel boven op een berg ligt heb je een mooi uitzicht, maar is het minder geschikt als je slecht ter been bent door de vele trappen. Het zwembad is druk bezocht en je staat zo op het strand. De markt in San Fernando is leuk om eens te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Dunas Mirador Maspalomas voor je op een rij gezet:

668 reviews over Hotel Dunas Mirador Maspalomas in het Nederlands

Gewoon oké.

Charlotte,
1-1-2019

Prima hotel. Jammer van het handdoekjes leggen. Na 8u kan je zo nergens meer liggen. Daar zouden ze tegen moeten optreden. Aso gewoon.

Verder prima eten, en kamers (Wel harde springveren matras!); ligging niet fantastisch. Erg ver van alles af. Gelukkig hebben ze n shuttlenaar t strand. Of neem n taxi.

We zijn hier nu voor de 9e keer in hotel mirador

Peter,
31-12-2018

Prima hotel we komen hier al voor de 9 ste keer .

We waren rond Sinterklaas in hotel Dunas Mirador Maspalomas in Gran Canaria. Heerlijk weer met uitschieters tot 30 graden gevoelswarmte. Een prima hotel qua prijs/kwaliteit. Redelijk druk ten opzichte van andere locaties. Denk dat de accommodatie voor iets meer dan de helft bezet was. Hoewel het “hoogseizoen” zou zijn was het aan de Playas en Shopping centres zowel overdag als ’s avonds erg rustig. Er rijdt regelmatig een gratis bus naar en van het strand dat 3 km naar het zuiden ligt en dat is heel goed te doen. Het verwarmd zwembad is heerlijk. De zonnebedden liggen wel heel dicht tegen elkaar aan (en de tweepersoonsbedden in de kamer uit elkaar) en het systeem van badhanddoeken huren á 1 euro per dag uit de tijd. Personeel is vriendelijk. Worden snel bediend bij de poolbar en restaurant. Deze bar is overigens de enige in het hotel. Om 23 uur sluit het maar als je voor die tijd nog flink besteld kun je het wel tot middernacht uithoude

Geweldig!

E Oomen,
      7-12-2018

Wij hebben een fijne vakantie gehad. Prachtige kamer, heerlijke buffetten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Leuk en actief animatieteam!! Taxi's rijden je overal in korte tijd (en goedkoop) overal naar toe.

wij hebben echt genoten en zijn zeer tevreden

Henk F.G. Schouw,
      1-12-2018

Het Hotel ligt in een rustige wijk.de kamers zijn ruim en schoon, het eten is smakelijk ,vanaf het hotel kun je met een auto gemakkelijk rond rijden en heel veel zien van Gran Canaria een echte aanrader

Tiptop in orde! Erg kindvriendelijke hotel met veel faciliteiten. Wij verbleven hier 8 dagen met 3 kinderen onder de 4 jaar. Mijn dochtertje van 3 heeft het steeds over de Mini-Club waar ze de kinderen heel leuk bezig houden en entertainen, met name complimenten aan Fanni Pataki met haar zeer sociale en betrokken houding naar de kids toe!

Het eten is er heerlijk! Zeer uitgebreid buffet, zowel in de ochtend, middag als avond. De bediening is ook erg vriendelijk.

Alles is vanuit het hotel goed aan te rijden. Tip: Playa de Amadores! Prachtige strand van nog geen 15 minuten rijden vanaf het hotel! Auto huren is best betaalbaar en de wegen zijn erg netjes en overzichtelijk.

Al met al een heerlijke vakantie gehad! Volgende keer nemen wij een familiekamer, want de driepersoonskamer was toch niet zo’n goed idee..

Schitterend

Huysman Bart,
      25-11-2018

Hotel heeft zeer gevarieerd buffet en uitstekende all-iclusive

Super!

Nathalie,
      18-11-2018

Eten is super, zoveel keus, voor iedereen wel wat.

Je kan alleen niet lekker relaxed bij het zwembad zitten... staan teveel bedjes naast elkaar. De ruimte om het zwembad is eigenlijk te klein voor zo’n groot hotel. Dat is het enige minpuntje, maar gelukkig zijn er bussen die je naar het strand brengen! Zijn er al 2 keer geweest,dus dat zegt genoeg!

Beste Nathalie,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze positieve review. We zijn blij om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad tijdens uw verblijf bij ons hotel Mirador by Dunas***.

Wij hopen dat u ons in de toekomst nog een keer komt bezoeken.

Tot dan!

Vriendelijke groeten,

Uitstekend! En voor herhaling vatbaar

Anneke Huzen,
      8-11-2018

Goede all inclusive hotel. Veel variatie aan eten. We waren 11 dagen hier. Verveelde ons niet. Fijne animatie. Schoon hotel. Goede verbinding met shuttlebus.

Beste Anneke,

Hartelijk bedankt voor uw vriendelijke woorden over ons hotel Mirador by Dunas***. Wij zijn blij dat u zo van onze service en faciliteiten genoten heeft.

Wij proberen elke gast zo thuis mogelijk te laten voelen, en uw woorden zijn voor ons een groot compliment.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten;

Guest relations

30 e keer geweest super hotel en super personeel .

G.van de Ven,
      7-11-2018

Super hotel en super personeel.

Beste G. van de Ven,

Hartelijk bedankt voor uw jaren van vertrouwen in ons hotel.

Wij zijn ontzettend trots dat wij al 30 keer een top verblijf voor u hebben mogen verwezenlijken.

Wij hopen dat er nog vele jaren bij komen.

Vriendelijke groeten,

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dunas Mirador Maspalomas in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dunas Mirador Maspalomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.