Hotel Dunas Mirador Maspalomas

Hotel Dunas Mirador Maspalomas
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dunas Mirador Maspalomas voor je op een rij gezet:

681 reviews over Hotel Dunas Mirador Maspalomas in het Nederlands

Inolvidables

Vacaciones inolvidables
8-7-2018

Lo mejor la comida la amabilidad la limpieza y cambio de toallas todos los dias y sobretodo la animacion con valeria javier ivan gema y monty en particular todo el personal tanto del restaurante recepcion bar piscina limpiadoras hamaqueros etc.Volvere a disfrutar de unas vacaciones especiales en este gran hotel.

Hele goede prijs kwaliteit verhouding!

Dorien
15-6-2018

Ik vond een geweldig hotel voor mijn zoon van 4. Hij heeft zich ontzettend goed vermaakt in het zwembad en er werden volop spelletjes aangeboden. Het buffet was soms wat eentonig, maar voor kinderen is het een waar feest!

Geachte heer / mevrouw

Hartelijk dank voor het verzenden van uw mening via Zoover. We zijn erg blij met uw positieve beoordeling en nemen ook nota van uw suggesties die altijd welkom zijn om te verbeteren.

geweldig!

Wil Seelen
2-5-2018

Mooi resort, vriendelijk personeel, heerlijk eten (veel variatie), huisje ruim en goed schoon, regelmatig schoon linnen, prima bedden.

Slechte nazorg

Dhr. H.H.
24-4-2018

wij zijn nu al ruim een week bezig om onze sleutels, die wij hadden laten liggen op de kamer, terug gestuurd te krijgen. Sleutels zijn wel gevonden door het hotelpersoneel, maar het lijkt erg lastig te zijn deze aldaar op de post te doen. Jammer, zo houden wij een geweldige kater over van onze vakantie!

Angela Magni Klantenservice., Reputation Manager, 15-7-2018

Geachte heer, lieve dame,

Hartelijk dank voor uw evaluatie en voor het delen van uw ervaringen op internet.

We hebben kennis genomen van uw kritiek om te verbeteren en we bieden onze excuses aan voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden.

We hopen u snel weer te zien in het hotel en hebben de gelegenheid om u te ontmoeten bij uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groet,

Erg goed en zeker voor herhaling vatbaar !

Familie Snoeks
23-4-2018

Hotel is ons zeer goed bevallen. Eigenlijk is er voor ons niets negatiefs te vermelden.

Vooral op het gebied van hygiëne, variatie en kwaliteit van de verschillende buffetten, het schoonhouden van onze kamer, de vriendelijke ontvangst en de service bij de receptie, verdient het hotel een groot compliment.

Ook de gratis shuttledienst naar en van het strand is een erg waardevolle service!

Bij het (grote en mooie) zwembad staan inderdaad erg veel ligbedjes dicht bij elkaar, maar op die manier hebben ook heel veel gasten een plek.

Wij hadden een kamer aan de straatzijde, hetgeen wij niet als hinderlijk ervaren hebben.

Al met al vinden wij Dunas Mirador een aanrader!

Angela Magni Gastrelaties, Reputation Manager, 15-7-2018

Een leuke week gehad.

Karin Kaarsemaker
1-3-2018

Hotel is goed.

Eten prima, lekkere koffie, kamer schoon, goed bed.

Bij de koffieautomaten stond vaak een rij mensen. Dat was niet leuk.

De bedjes bij het zwembad stonden te dicht bij elkaar.

Angela Magni Gastrelaties, Reputation Manager, 15-7-2018

Prijs-kwaliteit, boven verwachting

Ton Hüfken
27-2-2018

Hotel was algemeen goed, eten zeer goed en afwisselend, kamer en uitzicht zeer goed. De ligging wat minder goed.

Ligbedden een groot probleem

Monique
23-2-2018

Het hotel vonden wij fijn voor de prijs die we er betaald voor hebben .

Het personeel is zeer beleefd en vriendelijk , kamers super netjes bijgehouden wat schoonmaak betreft .eten was ook prima !

We hebben niet gezwommen omdat je echt maar dan ook echt zonder ruimte naast je buren zit , de ligbedden liggen tegen elkaar aan .

Wij hadden een auto erbij gehuurd voor de hele vakantie , eiland is erg mooi , zouden wel weer terug gaan maar niet naar dit hotel vw de ligbedden ! Ook het handdoekje leggen is hier toegestaan ,

Er is geen airco op de kamer .

Angela Magni

Kil en sfeerloos hotel

Diny van Bochove
10-2-2018

De bedden waren goed. Niet goed: drankjes die smaken alsof ze met water zijn aangelengd en ook het bier, Fietsende wielrenners door de lobby waar niets van werd gezegd, de koffiemachines 2 van de 5 kapot, en ook nog eens op een verkeerde plaats staan( in het midden van de foodcorner waardoor je steeds om de rij wachtende heen moest voor je kaas etc), bad slecht voor oudere mensen om in te klimmen en ontbreken van steunen, handdoekje leggen op de bedden die in de zon stonden, de shuttelbus die 3x in de morgen de gasten naar het strand bracht, maar alleen als je een zitplaats had anders moest je weer een uur wachten, te weinig tafels in de spits uren en de gerant die zichzelf belangrijker vond dan zijn gasten.

Angela Magni - Guest Relations, Reputation Manager, 11-2-2018
Beste Diny van Bochove bedankt voor je bezoek. We betreuren ten zeerste uw negatieve beoordeling en dat het niet mogelijk is geweest om uw klachten tijdens uw verblijf op te lossen. Onze excuses voor het ongemak en we hopen in de toekomst de kans te hebben u tevreden te stellen. Vriendelijke groeten,

Hele fijne vakantie gehad.

Noordstra
6-2-2018

Het is een mooi hotel met prettig personeel en hulpvaardig vooral toen het in de kamer naast ons erg lawaaierig was, we hebben de receptie gebeld en binnen 5 minuten was het opgelost. Het ligt wel wat ver van de kust maar er gaat een bus naar het strand en die is gratis.

Angela Magni - Gastrelaties Afdeling., Reputation Manager, 11-2-2018

Beste mevrouw / meneer,

Hartelijk dank voor uw bezoek en evaluatie op het web. We nemen nota van uw aanbevelingen om in de toekomst te verbeteren. We zijn blij om te zien dat u de service op prijs stelt en zullen graag uw felicitaties doorgeven aan onze medewerkers.

We hopen je snel weer in ons huis te zien en verwelkomen je persoonlijk.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dunas Mirador Maspalomas in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dunas Mirador Maspalomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dunas Mirador Maspalomas scoort een 7.48 uit 10 op basis van 681 reviews.