Hotel Dunas Mirador Maspalomas

KinderhotelWeer vandaag26°19°
Hotel Dunas Mirador Maspalomas
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dunas Mirador Maspalomas voor je op een rij gezet:

657 reviews over Hotel Dunas Mirador Maspalomas in het Nederlands

prijs is naar de waarde

Ben Kol
8-10-2018

prima service, de 1e kamer beviel niet maar we kregen meteen een andere,. busje naar strand/boulevard vol maar ok. eten ook ok, voldoende keuze.

het is alleen ver weg van alles, dus een taxi is middags en avonds nodig.

eetzaal vaak winderig/tocht

Top vakantie!

F.H.
8-10-2018

We hebben echt een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Het eten was gevarieerd en smaakte goed en het personeel echt heel aardig! De kamers zien er mooi uit, alleen liggen een paar kamers aan een drukke weg. Wij hebben gevraagd naar een andere kamer en die kregen wij gelijk. Hotel ligt niet direct aan de kust maar er rijdt een shuttlebus en een taxi kost minder dan €5,- om bij het strand te komen.

Voor herhaling vatbaar.

Sandra
3-10-2018

Samen met vriendin hier een week geweest. Prima accommodatie. Kamer netjes, dagelijks schoongemaakt, elke dag douche warm water. Eten goed en afwisselend. Leuk animatieteam. Voor minder dan 5 euro met de taxi naar Playa des Ingles. Enige nadeel (ligt aan de gasten) is het bekende handdoekje leggen vanaf 07.30 uur, waarna men pas 's middags verschijnt. Jammer dat het personeel hier niets aan doet, terwijl men wel aangeeft dat dit niet is toegestaan.

Voor herhaling vatbaar

Meta
26-9-2018

Netjes en schoon hotel. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ligging niet centraal maar door gratis bus is strand goed bereikbaar.

Fantastisch hotel!!

Petra
27-8-2018

Het is een goed hotel. Eten zeer gevarieerd geen avond het zelfde. Super schoon hotel. Vriendelijk personeel. Nadeel: te weinig bedjes aan het zwembad voor het aantal gasten. Resultaat:6.15 uur naar beneden om handdoeken neer te leggen.

Nu waren wij wel met een groep van 12 personen. Leuke excursies aangeboden door touroperator. Mooi strand en neem gerust een taxi, kosten€ 5,00.

2 weken geweest in augustus.

Pluspunten:

-netjes onderhouden

-goed gevarieerd eten, voor ieder wat wils bij iedere gang

-animatie voor de kinderen was top. Wij hebben onze kinderen niet gehoord. Ze vonden het super!

-de taxi's vind je gelijk buiten het hotel, voor 5 euro brengt hij je naar de playa del ingles of bijv de boulevard.

-de spar waar ze echt alles hebben vind je in de straat naast het hotel.

Minpunten:

- er zijn 2 zwembaden in het centrum van het hotel. Let op, deze zijn beide diep. Er is een kinderbad, deze ligt aan de achterkant van het hotel. Hier is vooral schaduw.

-het welbekende handdoekje leggen. Wij zijn met 2 gezinnen en weten dat we hier HELAAS niet onder uit komen als je overdag bij elkaar wilt liggen aan het zwembad. Alleen hier is het extreem, wekker om 7.00u en dan hopen dat er een plekje is.

-kamers zijn gigantisch warm

-ruimte bij zwembad te klein voor 1200 gasten

Voor ons een leuk maar eenmalig verblijf

Hele goede prijs kwaliteit verhouding!

Dorien
15-6-2018

Ik vond een geweldig hotel voor mijn zoon van 4. Hij heeft zich ontzettend goed vermaakt in het zwembad en er werden volop spelletjes aangeboden. Het buffet was soms wat eentonig, maar voor kinderen is het een waar feest!

Gastrelaties, Reputation Manager, 15-7-2018

Geachte heer / mevrouw

Hartelijk dank voor het verzenden van uw mening via Zoover. We zijn erg blij met uw positieve beoordeling en nemen ook nota van uw suggesties die altijd welkom zijn om te verbeteren.

geweldig!

Wil Seelen
2-5-2018

Mooi resort, vriendelijk personeel, heerlijk eten (veel variatie), huisje ruim en goed schoon, regelmatig schoon linnen, prima bedden.

Gastrelaties, Reputation Manager, 15-7-2018

Slechte nazorg

Dhr. H.H.
24-4-2018

wij zijn nu al ruim een week bezig om onze sleutels, die wij hadden laten liggen op de kamer, terug gestuurd te krijgen. Sleutels zijn wel gevonden door het hotelpersoneel, maar het lijkt erg lastig te zijn deze aldaar op de post te doen. Jammer, zo houden wij een geweldige kater over van onze vakantie!

Angela Magni Klantenservice., Reputation Manager, 15-7-2018

Geachte heer, lieve dame,

Hartelijk dank voor uw evaluatie en voor het delen van uw ervaringen op internet.

We hebben kennis genomen van uw kritiek om te verbeteren en we bieden onze excuses aan voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden.

We hopen u snel weer te zien in het hotel en hebben de gelegenheid om u te ontmoeten bij uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groet,

Erg goed en zeker voor herhaling vatbaar !

Familie Snoeks
23-4-2018

Hotel is ons zeer goed bevallen. Eigenlijk is er voor ons niets negatiefs te vermelden.

Vooral op het gebied van hygiëne, variatie en kwaliteit van de verschillende buffetten, het schoonhouden van onze kamer, de vriendelijke ontvangst en de service bij de receptie, verdient het hotel een groot compliment.

Ook de gratis shuttledienst naar en van het strand is een erg waardevolle service!

Bij het (grote en mooie) zwembad staan inderdaad erg veel ligbedjes dicht bij elkaar, maar op die manier hebben ook heel veel gasten een plek.

Wij hadden een kamer aan de straatzijde, hetgeen wij niet als hinderlijk ervaren hebben.

Al met al vinden wij Dunas Mirador een aanrader!

Angela Magni Gastrelaties, Reputation Manager, 15-7-2018

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dunas Mirador Maspalomas in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dunas Mirador Maspalomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.