Vakantiepark Dunagolf

• Jacuzzi
Meer vakantieparkinfo

90 reviews over Vakantiepark Dunagolf

• 9M23-09-2019

Prachtige bungalow in net gerenoveerd, rust resort

Het resort wordt volledig gerenoveerd. Het zwembad en een deel van de bungalows zijn al gereed, het restaurant is daarna aan de beurt. De bungalow is heel smaakvol gerenoveerd en heeft een koelkast en airco. Kookspullen kun je lenen, maar dat hebben wij niet gedaan. Voordeel van de renovatie, maar ook van de periode september, was dat het heerlijk rustig was op het terrein. Geen gebrek aan plaatsen bij het zwembad. Bij het restaurant kun je prima eten voor niet veel geld. Kleine supermarkt is op loopafstand maar een auto heb je echt nodig om het prachtige eiland te kunnen verkennen. Wij hebben heerlijk gegeten in de wijk San Fernando bij Coco food & wines. Echt een aanrader als je een keer wat anders wilt eten dan de standaard (toeristische) gerechten.

• 8Eetgelegenheden

• 9Die mensen uit Zeewolde23-08-2019

Heerlijk, dankzij bouwwerkzaamheden nu extra luxe.

Het park wordt momenteel gerenoveerd, maar daar heb je eigenlijk alleen voordeel aan. Ja, er wordt gebouwd en verbouwd wat vooraf misschien duidelijker aangegeven had moeten worden. Maar het voordeel hiervan is dat slechts het halve resort geboekt is. Hierdoor deel je de faciliteiten rond de pool met een kleine groep mensen. Dus: véél ruimte in en rond het zwembad. Geen gedoe met bedjes reserveren want er zijn er meer dan genoeg. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. De gerenoveerde huisjes zijn helemaal up-to-date en schoon. Door de opzet van de huisjes in cirkels kan je gebruik maken van een centraal veldje binnen de cirkel. Daar staan opnieuw meer dan voldoende zonbedjes en ook grotere lounge-bedden (heerlijk!). Ook is er een zitje met lage tafels. Wij hebben daar een aantal keer gegeten i.p.v. op ons terrasje, gewoon omdat het kan. Een auto is wel aan te raden, die boek je eenvoudig online via de terminal bij de receptie

Met jonge kinderen

• 9Rianne13-08-2019

Meer dan fantastisch

Bij het boeken bij touroperator was het voor hun ook onduidelijk wat voor bungalow/kamer we zouden krijgen. Onze voorkeur ging uit naar een gerenoveerde kamer uiteraard. Dit konden we niet aangeven tijdens het boeken en de klantenservice kon dit niet uitzoeken voor ons. We zijn net ingechekt en in 1 woord; wauwwww. Wat ontzettend mooi! Prachtige kamer.. ruim..schoon.. rustige kleuren. En super bedden en airco. Tuin ziet er mooi uit ..uitzicht op prachtig zwembad. Weet zeker dat we volop gaan genieten. De dame bij de receptie vertelde ons..dat iedereen die nu boekt automatisch een nieuwe kamer krijgt. De oude zijn ze nog aan het opknappen. Dus boeken maar mensen: aanrader! Verdiend zeker een 4 sterren!

• 8Activiteiten

Met jonge kinderen

• 9Aalt bos23-04-2019

Super

Wat een geweldige schone en mooie omgeving. De foto's met het gazon, de palmbomen en de hele nette huisjes met dakterras maakte het dat we opnieuw geboekt hebben. Wij hebben weer een mooie plek gevonden.

• 9Aart31-03-2019

Zeer goed

Heerlijk rustig en netjes.Uitzicht van complex ook zeer goed. Geweldig om hier te zijn.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Geboekt bij neckermann
  • 8Do19-03-2019

Heerlijk rustig

Welke kant je ook op gaat, lopend zit je overal 45min vanaf. Dat wisten van te voren, maar dus prima. Accommodatie heerlijk rustig. We hadden een niet gerenoveerd huisje, ook prima. Het enige nadeel van nr 48 is dat je hele dag geen zon op terras hebt. Dan moet je een stuk verder in het gras gaan zitten. En in de late middag kun je in de soort van achtertuin (grindbak met uitzicht achter hek op golfbaan, waar 's morgens vroeg ook de schoonmaaksters staan te roken

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 8Ria07-01-2019

Mooie, ruime bungalow in een rustige omgeving.

Wat verder van de kust en het strand, maar goede busverbinding.

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8John18-12-2018

Goed verzorgd park met nette schone bungalows .

Zorg dat je een bungalow hebt waarbij slaapkamers niet aan elkaar grenzen, bungalows zijn zeer gehorig. Verder schone nette bungalows wordt prima gepoetst. Vriendelijk personeel en fijn zwembad.

• 7Onderkomen

• 2017
    8Rob04-10-2017

Prima verblijf bij Dunagolf

Kleinschalig bungalowpark met slechts 120 bungalows verdeeld over diverse hofjes. Vriendelijk personeel. Oudere bungalows gedateerd, zonder airco, maar netjes en schoon. Losse wifi is prijzig: € 6,-- per dag. Het bereik van wifi is matig. Een aantal bungalows is gerenoveerd. Deze bungalows bieden meer comfort, zoals airco, boxspring bedden, stortdouche, modernere aankleding en beter tuinmeubilair. Wifi is bij deze bungalows inbegrepen in de prijs. De gerenoveerde bungalows hebben een (huidige) meerprijs van € 30,00 per nacht en een verplicht ontbijt van € 8,-- p.p.p.d. Gerenoveerde bungalows hebben geen keuken/kookgelegenheid, de oudere bungalows een tweepits kookplaat. Het ontbijt en het lopend buffet zijn matig met minimale keuze in verhouding tot de prijs. A la carte restaurant heeft een betere prijs kwaliteitverhouding. In het naseizoen voldoende ligbedden bij een prima zwembad. Al met al een prima verblijf. Vervoer per (goedkope) taxi een must, anders een auto huren.

• 10Caroline22-09-2017

Geweldige 2 weken..heerlijk relaxed park...

Nix negatief...zou zo teruggaan...taxi goedkoop en lekker rustig gelegen...bussen rijden voor weinig geld..boulevard maspalomas erg gezellig...

Met vrienden

6 tips over Vakantiepark Dunagolf

• Fred, 03-02-2014

Kijk op de boulevard richting Meloneras en richting San Augustin uit voor een groepje Afrikaanse dames die je een hand willen geven. Als je dat doet heb je voordat je het weet een leuk gekleurd armbandje om je arm. Dat krijg je er niet af. De dames beginnen daaarna wel luidruchtig te vragen om een bijdrage voor het arme Afrika. En dat is niet leuk.

• Jennie, 28-12-2012

Puerto Mogan als het een dag minder mooi weer is, hier is het altijd beter weer!! Ciao ciao in Playa del Ingles om 8 uur in de avond voor de Mariachi's.

• John Bleeker, 30-12-2012

Vergeet niet, als je op de Canarische eilanden bent, om honingrum te proeven (Ronmiel in het Spaans). De varianten met 30 procent alcohol (o.a. Guajiro en Cocal, mijn favorieten) zijn in Nederland niet verkrijgbaar. Naast de drukke toeristenstekken is er genoeg natuur en andere rustige plekken op het eiland te vinden.

1 vraag over Vakantiepark Dunagolf

• Esther, 24-06-2016

Animatie

Is er in de zomervakantie animatie op het park?

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadBarrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats