Vakantiepark Duna Beachstersterster

Tonen op kaart

269 reviews over Vakantiepark Duna Beach

• 8Reinie20-03-2017

Geweldige vakantie gehad.

Heerlijk rustig park,erg schoon wel wat ver van strand en supermarkt maar wij hebben een fiets gehuurd.

Gereisd met partner in januari 2017

• 8van Giezen08-01-2017

Prima bungalowpark

We zijn net terug van een weekje vakantie. Wij hadden een bungalow boven gelegen nr 98 dat ligt op het zuiden en heb je de hele dag zon. Twee ligbedden in je eigen tuintje. Erg afgelegen maar wel lekker rustig, auto huren echt aan te raden.Gehele park en bungalow heel schoon, net zwembad met genoeg ligbedden. Alle extra's moet je wel betalen, zoals airco, internet in je eigen bungalow, waterkoker en pay tv enz. Twee volwassenen en 1 kind is wel wat krap...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8van zevenbergen05-01-2017

Fijne vakantie

Snap het negatieve commentaar van sommige mensen echt niet. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Rustige ligging en met de taxi is alles makkelijk bereikbaar. Personeel is vriendelijk en de huishoudelijke dienst is super. Hele fijne vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 8Buschman29-12-2016

Prima plek

Snap niks van het achterlijke commentaar,komen daar al min.10 jaar. Altijd schoon we hadden wel een broodrooster,weinig of geen kakkerlakken gezien.Personeel altijd vriendelijk.Eten daar niet,met een taxi ben je zo in het centrum en daar heb je plenty goede en goedkope restaurants.

Gereisd met partner in april 2016

• 8D. Spoelstra18-09-2016

Heerlijke vakantie gehad hier!

Prima accomodatie, heerlijk zwembad, vriendelijk personeel, komen afspraken na. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2016

• 8Loed06-09-2016

Prima vakantie verblijf.

Rustig. Veel ruimte rondom zwembad. Veel groen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Ilse02-09-2016

Fijne vakantie gehad!

Ik sta er van te kijken wat hier allemaal geschreven staat! Kom hier al jaren, er is idd veel veranderd maar zo erg wat hier allemaal beschreven is hebben wij niet mee gemaakt! De Nederlandse man is zeker heel aardig, jammer dat hij zijn ontslag heeft gekregen. De jongens van de bar super aardig en gek met kinderen! Het enige waar wij dit jaar niet zo blij mee waren dat ze over gestapt zijn wat werksters betreft! Daar waren we niet zo blij mee! Veder hebben we 3 heerlijke weken daar gehad en gaan zeer zeker nog terug! Trouwens wij hebben in 3 weken tijd maar 1 kakkerlak binnen gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Kim02-09-2016

Eenvoudig, rustig, en prima vakantie

Ik ben samen met mijn ouders naar Duna Beach geweest. Ik vond het er super leuk. Het huisje was niet heel groot maar dat maakt niet zo veel uit want we waren alleen maar buiten. Je kan de hele dag en nacht zwemmen. Heel lekker als je een hele hete dag hebt gehad. Gewoon na het eten nog even lekker plonsen. Het park ligt niet in het centrum dus alles met je met de taxi of de huurauto doen. Geen probleem want een taxi ritje kost tussen de 4 en 5 euro. Ik lees hier veel negatieve reacties maar ik herken dat allemaal niet zo. Natuurlijk is het geen vijf sterren maar je kan je er prima vermaken. Klachten over katten, slecht eten en ongedierte vond ik reuze meevallen.

Hier nog een korte Q&A: Q: Zijn er kakkerlakken? A: Ja die zijn er wel, de lage huisjes hebben er soms last van en de hoge huisjes vrijwel niet.

Q: Zijn er veel zwerfkatten die stank overlast geven? A: Nee dit valt reuze mee, het aantal katten is vergelijkbaar met Nederland. Geef ze alleen niet te eten want dan komen ze met meerdere bij jou terug en dat kan vervelend zijn.

Q: Worden de huisjes wel schoongemaakt ik lees er vreemde verhalen over. A: Absoluut, om de dag schone handdoeken en iedere dag komt er een schoonmaakster. Die van ons (Carmen) was echt super goed. Ik kan niet oordelen over de anderen.

Q: Hoe is het eten in het restaurant? A: Bestel je een Pizza, schnitzel of kipnuggets dan is het prima. Het is geen 5 sterren restaurant, simpel eten is dus goed. De rest heb ik niet geprobeerd maar ik hoorde op het park dat dit iets minder zou zijn. Overigens is de service prima, mijn pizza was iets te donker (zeg maar gewoon zwart) aan de onderkant. Hopla pizza werd weggegooid, 1000x sorry en ik had in no time een nieuwe.

Q: Is het personeel onvriendelijk? A: Zeker niet, ik heb hele goede ervaringen met het personeel, er werkt zelfs een Hollandse man bij de receptie (uit Amsterdam/Purmerend) die graag de tijd voor je neemt.

Q: Wanneer ben ik er geweest? A: Augustus 2016

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 2Marcoz25-08-2016

Qua eten is dit serieus overleven met kinderen...

Tuurlijk heb je te maken met een prijs kwaliteitsverhouding, maar dit "kamp" sloeg nergens op. Wij zijn een gezin met 2 kinderen van 9 en 12 jaar. Wij maken ons niet heel snel druk over bedden, kakkerlakken een stofnestje hier of daar, maar na deze vakantie ga ik toch serieuzer de recensies lezen. Het huisje waarin je verblijft is echt oud, bedden zijn hard en smerig. De kinderen mochten op de bank en een stretcher slapen. Als je de gordijnen dicht trok vloog je het stom je oren. Zijn trouwens ook geen verduisteringsgordijnen. Geen airco in de huisjes wat tot gevolg heeft dat de temperaturen wel opliepen tot 30 graden. Maar geen nood, tegenover een vergoeding van 14 euro kon je bij de receptie een ventilator huren... Maar ja het beste er maar van maken. Totdat we geconfronteerd werden met de eetzaal oftewel kantine. Een gemiddelde schaftkeet in Nederland zal schoner zijn. Ik overdrijf niet. Het eten is echt Waardeloos. Appels zijn verrot, ananas uit blik, croissantjes in plastic verpakking bij de Lidl weg, broodbolletjes waarmee je iemand dood kan gooien, rijst wat meer smaakt naar water dan wat dan ook, vlees heb ik niet gegeten wel gezien maar niet aangedruft om het te eten, de geroerde eieren waren bruin van kleur. Ik kan nog wel ff doorgaan zo. Dus vermijd serieus het Halfpension concept. En als klapper op de vuurpijl was de bediening met alle respect een stel achtergestelde mafkezen zonder enig respect naar de gasten toe. Er werd gediscrimineerd en mensen werden belachelijk gemaakt. Dit ging om 3 Marokkaanse broers die hiervoor verantwoordelijk waren. Ik nam een keer drie plastic kopjes mee uit de kantine en deze werden gewoon uit mijn hand getrokken er werd een hoop stennis gemaakt om helemaal niets, ook toen mijn dochter van 9 een muffin meenam uit de kantine werd deze gewoon uit haar hand getrokken. Er mocht niets uit de kantine mee worden genomen... Gekkenwerk. Je heb potverdrie halfpension en omdat het echt niet te eten was, vulde mijn dochter haar buik met de verpakte Lidl muffins. Heb hierover echt mijn klachten gedaan maar het hotelmanagement vertelde mij dat zij hier geen invloed op hadden. Het hotel was gescheiden van het restaurant, het restaurant was een apart bedrijf binnen Duna Beach. Tja... Lekker makkelijk om dit te zeggen je bent in mij ogen toch echt eindverantwoordelijk. Kortom hier werd dus niets meegedaan. Ondanks alles hebben wij echt wel een leuke vakantie gehad, vaak met de taxi erop uit geweest of een aantal,dagen een auto gehuurd. Maar eerlijk waar dit is echt geen aanrader...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Sandrina08-08-2016

Fantastische vakantie helemaal tot rust komen!

Met 6 vrienden op vakantie via de touroperator naar Duna Beach met 4 vrouwen en 2 mannen allemaal rond de 20 hebben we een top vakantie beleefd in Duna Beach.

De appartementen zijn verouderd maar netjes en schoon. De bedden zijn aan de harde kant even wennen maar er is goed op te slapen. Heerlijk genoten van de privacy door muurtjes tussen de terrasjes heb je geen last van de buren. Het winkeltje op het appartementen complex is aan de dure kant maar voor een ontbijtje kun je daar prima terecht en met de taxi zit je met 10 minuutjes voor €5,00 bij de Lidl. Het eten in het restaurant is ook goed te doen, heerlijke pizza's, friet en verschillende pasta's en vleesgerechten ook de cocktails waren heerlijk.

Het appartementen complex ligt afgelegen maar met de goedkope taxi's ben je overal zo. Het zwembad is heerlijk en wordt elke dag schoongemaakt. Ook het appartement werd elke dag schoongemaakt bedden opgemaakt, prullenbakjes geleegd en schone handdoeken.

In de omgeving is genoeg te doen wel moet je dan met de bus of taxi. Naar het strand lopen kan maar is door de warmte geen aanrader.

Kortom wij hebben een prima vakantie gehad en zouden zo terug komen op Duna Beach.

Gereisd met vrienden in juli 2016

14 tips over Vakantiepark Duna Beach

• Daphne, 16-02-2014

Omgeving is leuk. Boulevard bereikbaar met een taxi waar leuke restaurantjes en winkeltjes zitten.

• rien_van_ginneken48, 12-01-2014

Er rijdt een pendelbus naar het strand en de boulevards, taxi's in overvloed en niet duur

• mbarendrecht, 28-12-2011

Neem een taxi om te gaan eten op boulevard el Faro. Hier zitten verschillende goede restaurants.

7 vragen over Vakantiepark Duna Beach

• Frits, 20-08-2014

Barbecue

Mag je op het park BBQen?

Wytze Delhaas, 17-10-2014

Wekelijks wordt er bij het restaurant bij het zwembad een bbq georganiseerd voor €13 pp weetnje dan alles

• melanie, 10-11-2013

duna beach naar faro

Hallo, weet iemand misschien hoeland het lopen is van duna beach naar Faro het winkelcentrum?

Marijke, 18-11-2013

Je kunt beter een taxi nemen (3 euro)naar mercadona of lidl de supermarkt op faro is erg duur de afstand is ongeveer 15 minuten als je over het veld loopt is het allemaal rechtdoor.

• diana, 11-07-2013

keuken

kan je er ook koken in het huisje. zijn er genoeg pannen en potten

rien_van_ginneken48, 13-01-2014

twee elektrische pitten en enkele pannen

Vakantiepark info

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin