Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaMaspalomas

7.3GoedScore uit 253 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer vakantiepark info

Bekijk de beschikbaarheid

269 Reviews over Duna Beach

• 8Andre Woldendorp21-02-2019

Heerlijke plek voor een vakantie zonder gedoe. Lekker jezelf zijn, geen 4 of 5 sterren gedoe. Bungalows eenvoudig maar doelmatig. Gelegen in een mooi complex met mooie tuin. Fijn is juist dat het een beetje buiten Playa del Ingles en Maspalomas ligt. Lekker rustig, de drukte kan je makkelijk opzoeken. Voor minder dan 5 euro zit je in de Yumbo of in Maspalomas met de taxi.

En, de commentaren van enkele azijnzeikers kunnen wij helemaal niet begrijpen. Gewoon waar voor je geld. Gemoedelijk, een heerlijke vakantie gehad. Volgende keer weer!

• 8Onderkomen
  • 7L.Kuipers13-09-2018

Voor dat geld perfect

het compex is netjes tja er lopen katten rond maar waar niet? Kakkerlakken niet gezien. Zwembad is oke wel heel druk maar dit komt omdat de meeste bij het zwembad blijven omdat het strand net de ver is. Voor 1x was dit leuk wij zelf vonden het te ver overal vandaan je kunt s'avonds niet een gezellige wandeling maken want alles is dan net te ver dus een auto is er wel gewenst. Airco niet aanwezig je kunt een mobiele airco huren maar de ramen tegenelkaar open zetten en hopen op een zuchtje wind werkt ook. In de avond is er nagenoeg niks te doen op het park, is er wel iets te doen (goochelaar) dan zit er bijna niemand, ik denk een gemiste kans van het park want met wat aankleding zou je het terras wel vol kunnen krijgen. Wij hebben er niet gegeten omdat wij het er niet zo smakelijk vonden uit zien Voor wat je er voor betaald is dit een perfect complex.

• 7Onderkomen
  • 7Casagrande25-07-2018

Prikma te doen met een gezin.

Prima appartementen Niet 5 sterren maar dat weet je als je dit boekt. Prima zwembad.En eten kan ook prima in de omgeving.Taxi kost erg weinig.Ongeveer 5 euro met 5 personen in een busje naar De Vuurtoren of naar Playa del Ingles.Receptionist wil best een taxi voor je bellen.Appartementen werden om de dag verschoond.Ach het is geen 5 sterren.Maar zeer overbodig om te lopen klagen.Prijs en kwaliteits verhouding klopt gewoon.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 5Wendy17-04-2018

Prima

Prima verblijf voor low budget. Kakkerlakken plaag waardoor we 3 keer van huisje zijn gewisseld.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 8Sandra Dijkstra08-01-2018

Prima prijs kwaliteit verhouding

Mooie rustige ligging Prima bungalow (Denk even in Spaanse begrippen) Om de dag schone handdoeken, geen schoon beddengoed. We waren er maar 1 week.

Wij hadden ook HP erbij geboekt incl een oud en nieuw buffet/feestavond. Geweldig. Lekker eten, veel keuze, stukje live muziek. Ontbijt goed, vers brood, beleg, gebakken eitje, yoghurt, vers fruit, bacon, worstjes. Avondeten prima, een keer meer je smaak dan de andere keer. Maar altijd soep, brood, salade zelf samen te stellen, vlees, vis en warme groente.

Het was heel rustig, maar wij hebben genoten met ons gezelschap en Marco was een topper! Afstand naar alles is best ver, lang leve de taxi en wij zijn ook 1x bij de supermarkt geweest die op loopafstand is, maar zooo vreselijk duur. Niet de moeite waard! Zwerfkatten, ja maar wij vonden ze gezellig.

Prima prijs kwaliteit verhouding voor een vakantie buiten het hoogseizoen.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 2Roggen06-12-2017

Nooit meer Duna Niets!

Het was echt ontzettend vies en ondanks klagen bij de receptie veranderde er niets. De keuken en daarbij dus ook het ontbijtbarretje wordt ook niet schoongemaakt. Na een week hebben wij na een discussie met de schoonmaakster dan eindelijk schoon beddengoed gekregen, een ouder echtpaar had toen al 12! Dagen geen schoon beddengoed.. ook bestond bij mij het vermoeden dat we geen schone handdoeken kregen en nadat ik ze gemerkt had in het label bleek dat ze hier daadwerkelijk de vieze handdoeken weer opgehangen hadden, maar bij hoog en laag beweerden dat het schone waren 😲 ook het het zwembad was niet schoon, laat staan de terrassen en looppaden die in 2 weken tijd NOOIT zijn schoongemaakt.. onze dochter heeft een ontstoken oog opgelopen door bacteriën in het zwembadwater. Als je hier heen zou willen, houd er dan rekening mee dat je onder het beddengoed van je voorganger ligt en uitgescholden wordt bij de receptie als je je beklag doet.

• 4Jea25-11-2017

Mwahhhh....

Beetje beetje..... Mooi park met prachtig zwembad. De helft van de ligbedden zijn kapot. Sterk verouderde bungalows met heel weinig comfort en uitrusting. Personeel is vriendelijk op de barman na. Wisseling beddegoed zeer slecht moet je om vragen anders krijg je geen verschoon. Handdoeken worden wel gewisseld . Schoonmaak is ronduit slecht ze lopen binnen en buiten en na 10 dagen nog steeds niet kunnen ontdekken wat ze nou eigenlijk komt doen! Ook de beddespreien worden niet gewisseld bij nieuwe gasten echt smerig!!

Tv is alleen tv drente en bvn als t werkt!! Wifi is te koop en duur en in de bungalow slecht te ontvangen wel buiten op je terras . Je hebt t wel nodig omdat de tv maar weinig biedt. Supermarktje is ok. Eten op het park mwahhh..... Auto beslist nodig! Algemeen ... Hebben al veel parken gehad hier deze spant de kroon en dat is jammer want het park is hartstikke mooi. En toch hebben we het naar de zin!

• 8Carla19-11-2017

Voor de eerste maal animaties in avond was gezellig nog steeds alles goed behalve de tv voor alleen studio sport te kijken bvn niet goed te krijgen jammer wij waren er voor de 5 de keer nog steeds een mooi park van de poezen geen last zij worden goed verzorgd geen kakerlak gezien heerlijk huisje beneden bij zwembad restaurant goed van de kraart niet buffet nemen

• 3Erica11-10-2017

zou niet zo snel terug gaan

We hadden een 4 kamer bungalow gereserveerd en geboekt , dit was overboekt allemaal , kregen een ander vies appartemnet aangeboden , de huisjes zijn erg verouderd ,slecht opnderhouden het ziet er aan de buitenkant mooier uit dan dat het is, erg ver overal vandaan je hebt zeker een auto nodig , veel zwerf poezen erg zielig, en helaas kakkerlakken , eten in restauarant erg eentonig,

• 3Hoftijzer14-09-2017

Nooit meer!

Zeer matig, vies, en slecht onderhouden. Geen regelmatige schone handdoeken en beddegoed, zelfs na veelvuldig vragen niet. En zelfs touroperator krijgt dit niet voor je geregeld. Zwembad is niet schoon, en eromheen smerig.Park is absoluut niet de 3,5 sterren waardig!!!

Vakantiepark Duna Beach info

• DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)