Vakantiepark Duna Beach ***

Sandra Dijkstra, 8-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooie rustige ligging

Prima bungalow (Denk even in Spaanse begrippen)

Om de dag schone handdoeken, geen schoon beddengoed. We waren er maar 1 week.

Wij hadden ook HP erbij geboekt incl een oud en nieuw buffet/feestavond. Geweldig. Lekker eten, veel keuze, stukje live muziek.

Ontbijt goed, vers brood, beleg, gebakken eitje, yoghurt, vers fruit, bacon, worstjes.

Avondeten prima, een keer meer je smaak dan de andere keer. Maar altijd soep, brood, salade zelf samen te stellen, vlees, vis en warme groente.

Het was heel rustig, maar wij hebben genoten met ons gezelschap en Marco was een topper!

Afstand naar alles is best ver, lang leve de taxi en wij zijn ook 1x bij de supermarkt geweest die op loopafstand is, maar zooo vreselijk duur. Niet de moeite waard!

Zwerfkatten, ja maar wij vonden ze gezellig.

Prima prijs kwaliteit verhouding voor een vakantie buiten het hoogseizoen.

Nooit meer Duna Niets!

Roggen, 6-12-2017

Het was echt ontzettend vies en ondanks klagen bij de receptie veranderde er niets. De keuken en daarbij dus ook het ontbijtbarretje wordt ook niet schoongemaakt. Na een week hebben wij na een discussie met de schoonmaakster dan eindelijk schoon beddengoed gekregen, een ouder echtpaar had toen al 12! Dagen geen schoon beddengoed.. ook bestond bij mij het vermoeden dat we geen schone handdoeken kregen en nadat ik ze gemerkt had in het label bleek dat ze hier daadwerkelijk de vieze handdoeken weer opgehangen hadden, maar bij hoog en laag beweerden dat het schone waren 😲 ook het het zwembad was niet schoon, laat staan de terrassen en looppaden die in 2 weken tijd NOOIT zijn schoongemaakt.. onze dochter heeft een ontstoken oog opgelopen door bacteriën in het zwembadwater. Als je hier heen zou willen, houd er dan rekening mee dat je onder het beddengoed van je voorganger ligt en uitgescholden wordt bij de receptie als je je beklag doet.

Mwahhhh....

Jea, 25-11-2017

Beetje beetje.....

Mooi park met prachtig zwembad.

De helft van de ligbedden zijn kapot.

Sterk verouderde bungalows met heel weinig comfort en uitrusting.

Personeel is vriendelijk op de barman na.

Wisseling beddegoed zeer slecht moet je om vragen anders krijg je geen verschoon.

Handdoeken worden wel gewisseld .

Schoonmaak is ronduit slecht ze lopen binnen en buiten en na 10 dagen nog steeds niet kunnen ontdekken wat ze nou eigenlijk komt doen! Ook de beddespreien worden niet gewisseld bij nieuwe gasten echt smerig!!

Tv is alleen tv drente en bvn als t werkt!!

Wifi is te koop en duur en in de bungalow slecht te ontvangen wel buiten op je terras . Je hebt t wel nodig omdat de tv maar weinig biedt.

Supermarktje is ok.

Eten op het park mwahhh.....

Auto beslist nodig!

Algemeen ... Hebben al veel parken gehad hier deze spant de kroon en dat is jammer want het park is hartstikke mooi. En toch hebben we het naar de zin!

Carla, 19-11-2017

Voor de eerste maal animaties in avond was gezellig nog steeds alles goed behalve de tv voor alleen studio sport te kijken bvn niet goed te krijgen jammer wij waren er voor de 5 de keer nog steeds een mooi park van de poezen geen last zij worden goed verzorgd geen kakerlak gezien heerlijk huisje beneden bij zwembad restaurant goed van de kraart niet buffet nemen

zou niet zo snel terug gaan

Erica, 11-10-2017

We hadden een 4 kamer bungalow gereserveerd en geboekt , dit was overboekt allemaal , kregen een ander vies appartemnet aangeboden , de huisjes zijn erg verouderd ,slecht opnderhouden het ziet er aan de buitenkant mooier uit dan dat het is, erg ver overal vandaan je hebt zeker een auto nodig , veel zwerf poezen erg zielig, en helaas kakkerlakken , eten in restauarant erg eentonig,

Nooit meer!

Hoftijzer, 14-9-2017

Zeer matig, vies, en slecht onderhouden. Geen regelmatige schone handdoeken en beddegoed, zelfs na veelvuldig vragen niet. En zelfs touroperator krijgt dit niet voor je geregeld. Zwembad is niet schoon, en eromheen smerig.Park is absoluut niet de 3,5 sterren waardig!!!

Een schoon en rustig park Met zwembad.

Joke, 31-8-2017

De bungalows hebben geen airco,dus in de zomer erg warm. Je kunt een ventilator huren €20 of airco €70 per week. De bedden zijn prima.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Op het park is een kleine supermarkt,dus je kunt ontbijten met verse broodjes. In de nabije omgeving is niets te doen,maar de bus en taxi zijn goedkoop. Wij hadden een huurauto,maar als je je auto op de parkeerplaats wil zetten kost dat €2 per dag.

Ongelooflijk smerig

Rosa en Margot, 24-8-2017

Een kakkerlak colonie

Is hier geland naast een katten plaag

Nooit meer terug komen

Katrijn, 24-8-2017

Kakkerlakken in mn bed in de douche in de woonkamer krolse katten en maar vergif spuiten voor probleem kakkerlak dit was echt te erg echt niet naar toe gaan 😣

Een absoluut dieptepunt

Marijn Katrijn, 23-8-2017

Ok je boekt een vakantie voor een low budget prijs !

Je verwacht eigenlijk niet meer dan een schoon huisje een beetje fatsoenlijke bedden en een werkende badkamer Voila

Eenmaal aangekomen sla je je voor je kop dat je niet hebt gelet op t feit dat we airco een noodzaak hadden moeten vinden

Maar geen ramp je kunt er een huren voor "slechts

70€"

Deze airco functioneert met een volume die een gemiddelde aggregaat niet onder zou doen

Maar ja , dan zul je de buis ( uitlaat ) moeten wrongen door het toilet raam en zodoende oppassen dat je je billen niet verbrand als je naast de airco op wen wiebelend toilet pot gaat zitten .

Verder is het zwembad prima de bar ook leuk mits je een colonne van dronken Engelsen niet erg vindt.

Na twee dagen te hebben overleeft waren de kakkerlakken ons toch de baas , Het park ontsmet

Het met een dosis waar je akelig van wordt op de vloer waar je kind moet slapen !?!? Kortom tojd om te vertrekken en nooit meer terug te komen een volkomen dieptepunt

We hebben een aantal aanbieders voor Duna Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duna Beach in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duna Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Duna Beach scoort een 6.68 uit 10 op basis van 265 reviews.