Vakantiepark
KinderhotelWeer vandaag23°16°
8,1

• Onderkomen7,6
  • Activiteiten5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Cordial Sandy Golf voor je op een rij gezet:

69 reviews over Vakantiepark Cordial Sandy Golf in het Nederlands

Mooi rustig park met echt warm zwembad.

Marja,
25-12-2018
  • Activiteiten6

Houd er rekening mee dat er bij huis 38 veel lawaai is. Ligt tegenover de receptie, bij de uitgang en voor de parkeerplaats. Lawaai van rolkoffers, als in de nacht nieuwe gasten komen. Om 6 uur worden er karren met handdoeken langs gereden. Geen privé door in en uitlopende gasten. . En om 7.45 komende de luid babbelende schoonmakers. Heel slecht geslapen hierdoor.Dit geldt alleen voor dit huisje. Verder mooi rustig park. Met geweldig verwarmd zwembad.park zelf geschikt voor mindervalide. Buiten niet. Afgelegen. Dino supermarkt 20 minuten lopen. Met slechte stoepen, gaten, losliggende tegels en hoge stoepranden. Winkel hotel is uitgebreid,alleen te bereiken via trap. Huisjes zijn keurig onderhouden. Met net rood bankstel ( geeft af op je witte broek) nette douche, föhn, handdoeken wissel 5 x. Technici snel ter plaatse. Staat je tv stil ga naar receptie en het wordt opgelost. Boek je excursies bij de receptie. 20 p.p goedkoper.

Gereisd met partner in december 2018

personeel vriendelijk en behulpzaam.

johanna,
20-12-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

een prima bungalow, schoonmaken ook prima.

op tijd schone lakens en handdoeken.

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Ellen,
18-10-2018
  • Activiteiten6

Het is een prachtig verzorgd park,mooi huisje met alles voorhanden. Heerlijk terras met zitje en ligbedjes,kortom een heerlijk rustig park met groot mooi zwembad.Wij hebben genoten en alweer geboekt !

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tjingo

Gaan in december weer hier naartoe.

Jurrien,
8-7-2018
  • Onderkomen7

Zijn een week in Cordial Sandy Golf geweest. Bungalow goed, alleen hebben wij ons geërgerd handdoeken leggen ‘smorgens. Man aan receptie was een beetje gestresst.

Gereisd met partner in juli 2018

Komen zeker nog eens vaker

Fam grasman,
7-7-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Super relaxed park. Lekker rustig.

Gereisd met partner in juni 2018

Reeds veel Jaren superleuke vakantie!

Vvan Geel Alex,
2-9-2017

We gaan hier elk jaar naartoe en het is een leuk, mooi,verzorgd bungalowcomplex,we zijn met een aantal bevriende koppels,en men probeert steeds rekening te houden met onze wensen ,soms wel luidruchtig aan het zwembad tijdens weekends ,want dan komen er ook meer Canarishe families en die hebben soms ook vrienden bij , Maar toch heel aangenaam park met veel ruimte op de terrasjes van de bungalows ,en met goede en vriendelijke service door het personeel! En ook ,je hebt aan elke bungalow 2 of 3 ligbedjes ,dus geen gevecht om ligbedjes aan het zwembad zoals in sommige hotels.

Gereisd met partner in juli 2017

Kris,
27-6-2017

Prachtig park. Huisjes keurig en heel schoon met een groot terras. Mooi zwembad met genoeg ligbedden.

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer goed

Cees en Marjan,
15-4-2017

Gezellig rustig park dat mooi aangelegd is met tropische bomen en planten. Een plaatje om te zien.

Bungalow zeer schoon, en wordt om de twee dagen gepoetst en voorzien van nieuwe handdoeken.

De verzorgster van onze bungalow deed zelf de afwas, als we die een keer hadden laten staan.

Ruim terras met zonneluifel en met tafel, stoelen en ligbedden, met voeldoende plaats in de zon of schaduw.

Wel weinig privacy doordat je bij elkaar op het terras kijkt.

Keuken een beetje summier met 2 kookplaten, broodrooster, waterkoker, koffiezetapparaat. Het nodige is aanwezig.

Zwembad rustig en was begin april nog lekker verwarmd. Voldoende ligbedden en schaduw.

Bedden zijn aan de harde kant en met lakens en losse dekens. Ook staan 2 bedden tegen elkaar en op wieltjes, dus als je naar je partner wilt rollen lig je op de grond. :-)

Personeel zeer vriendelijk en staan altijd meteen voor je klaar.

Het park ligt net buiten het drukke playa del Ingles, maar is op wandelafstand te bereiken, net zoals het strand van Maspalomas (+/- 2,5 km)

Gereisd met partner in april 2017

Fijn en rustig park

M Claes
26-8-2016

Jaarlijks komen wij naar hier. Rustig park, altijd plaats aan het zwembad, genoeg schaduw aan het zwembad. De bungalows zijn comfortabel met groot terras en zonneluifel. Alles aanwezig voor een rustige vakantie.

Gereisd met partner in september 2015

Zalig,genieten op het terras met vrienden!

Van geel A-Gomez E
14-6-2016

proper en gezellig, park met bungalows met ruim terras,vriendelijk en behulpzaam personeel ,groot zwembad en meestal rustig park. vooral geschikt voor mensen die houden van een rustige omgeving .wij gaan steeds met enkele vrienden rond de zelfde tijd en hebben hier reeds vele jaren plezier beleeft.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Cordial Sandy Golf in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Cordial Sandy Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.