Vakantiepark Cordial Green Golf **

Vakantiepark Cordial Green Golf
Vakantiepark Cordial Green Golf
8,3

• Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Cordial Green Golf voor je op een rij gezet:

255 reviews over Vakantiepark Cordial Green Golf in het Nederlands

Heerlijk verblijf in een verzorgd complex.

Heiner, 24-12-2017
  • Onderkomen8

Voorzien van alle basisgemakken, attent personeel, prima schoonmaak, fijne ligbedden aan de rand van zwembad, uitstekende shuttleservice. Naar believen ontbijt- en dinerbuffet, geen topkwaliteit, maar ook niet duur. De wifi is tamelijk traag, maar bruikbaar. Bedden en snelheid warmwatervoorziening kunnen beter.

Fantastisch!

Fam Schepers, 24-10-2017

Wat was het weer een heerlijke vakantie!

Dit is echt hoe vakantie hoort te zijn.

Een paar passen lopen en we lagen aan het zwembad. Gevoel van luxe!

De bungalows zijn fijn, alles wat je nodig hebt is er.

Wij heb en een boottrip gemaakt en zijn naar Aqualand geweest. Verder geluierd en gezwommen en nog eens gezwommen, heerlijk!

Als vanouds. Top.

T+K, 24-9-2017

Favoriet park. Al jaren. Enige minpunt: men moet beter selecteren. Minder jongeren toelaten ( is het niet geschikt voor) en minder locals. Deze laatste groep is vooral in de weekends dominant aanwezig en zeer lawaaiig tot diep in de avond. Verder geen kritiek.

Van harte aan bevolen.

Fam. Kielen, 21-8-2017

Zeer net en schoon park. Om de dag schone handoeken en schoonmaak, om de drie dagen schoon beddegoed.

Mooie tuin en zwembaden. Ook een plus zijn de plafondventilatoren.Buffet is niet duur en van goede kwaliteit, uitgebreide keuze en dagelijks varierend. Park ligt in een rustige omgeving. Hierdoor is het makkelijk om de huurauto te parkeren. Het park heeft 2 sterren, maar 3 - 4 is het zeker waard.

Goede vakantie gehad !

Ron, 15-8-2017

Goed en kindvriendelijk vakantieverblijf met 2 grote zwembaden..

Boek alleen logies en ontbijt ( uitgebreid) .

Avondeten vond ik niet geweldig en je kunt

voor ongeveer hetzelfde geld op de boulevard van Maspalomas erg goed en gevarieerd eten.

Taxi naar Boulevard Maspalomas ongeveer e 3,50 .

Boulevard en winkelcentrum Maspalomas erg leuk om te flaneren , eten en te shoppen.

Helaas wel het reserveren van de ligbedden d.m.v. handdoeken waar niet tegen wordt opgetreden ondanks het verbod en er zijn geen

parasols maar enkele afdaken bij de zwembaden..

Fijne vakantie gehad

Maaike, 23-6-2017

Wij zijn net terug van 10 dagen vakantie bij Cordial Green Golf.

Het complex ziet er mooi en verzorgd uit. Kleurrijke huisjes, twee grote zwembaden (hoewel wij maar in één ervan hebben gezwommen) en voldoende plek rondom de zwembaden met voldoende ligbedden. Wat ook lekker is, is dat er een aantal overkappingen zijn waardoor je ook in de schaduw kan liggen.

Het huisje rook schoon toen we binnen kwamen, dit is altijd een goed teken. Wel is de inrichting wat verouderd. Ons huisje (208) kon her en der wel een stuc of schilderbeurt gebruiken. De badkamer werd flink nat doordat de douchedeur niet goed sloot.

Er werd om de dag schoon gemaakt en kreeg je schone handdoeken.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en spraak meerdere talen.

Het ontbijtbuffet was lekker, veel keus, maar weinig variatie.

Wij hebben 5 dagen een auto gehuurd. Aanraders zijn de Pico de Las Nieves, Palmitos Park. En neem dan vooral de routes door het binnenland.

Hoewel je het lopend kan doen is er een gratis shuttlebus naar Maspalomas en Playa del Inglès.

Romantisch kinderparadijs

Wendy, 11-4-2017

Wat een idyllisch complex is dit, ik schrijf dit terwijl ik op mijn schattige terrasje zit en rondkijk in de prachtige tuin.

Dit is hoe vakantie er uit hoort te zien, palmbomen & schattige gekleurde huisjes! Echt als op de foto's!

Alles is heel goed onderhouden, huisjes zijn schoon & fris.

De keuken is heel praktisch, ik mis zelf alleen de wijnglazen;-)

Voor mensen met kinderen is dit park echt ideaal, wij liggen heerlijk op een ligstoel 2 meter van de voordeur.

Dus als onze baby op bedje ligt, gaan wij lekker zonnen.

Onze peuter hobbelt door de tuin of zit even rustig voor de t.v;-) Heel veilig gevoel!

Voor vertier moet je even de bus pakken naar playa del ingles. Een hippe aanrader op de verder vrij gare boulevard is tipsy hammock bar! Prachtige cocktails en stoere maaltijden met de directe aanloop naar het strand.

Schone kamers,Complex met veel mooie bloemen.Bungalow is niet gehorig.

Genoeg ruimte.

Als de bedden te hard zijn kun je bij de balie om een topper vragen.

Elke week was er een Barbecue. met veel lekker vlees.

Het strand is best wel ver weg,maar er is een gratis busje er naar toe.

In de omgeving van het complex is niet veel te doen.

Huur een auto, het eiland is zo mooi!!

Heerlijke vakantie gehad!

Celine, 21-8-2016

Het bungalowpark is bijzonder goed verzorgd. Het groen is mooi onderhouden, de huizen zijn netjes geschilderd en worden vijf keer per week schoongemaakt, ook de zwembaden zijn schoon. Wel opvallend is dat er zo ontzettend veel katten rondlopen, dat is niet zo fris. (Ik had er zelf niet veel last van, maar als je allergisch bent voor katten zou ik hier niet naar toe gaan.)

De huisjes zelf zijn prima. Zonder airconditioning, dus het is even wennen aan de hitte. De ligging aan het zwembad is prachtig. Het is heel fijn dat er voldoende ligstoelen zijn en dat ze lekker liggen. Naar schaduwplekken is het wel zoeken, die zijn snel bezet.

Onze dochter van 7 kon zelf haar weg vinden naar de miniclub of vriendjes op het terrein. 's Avonds is er doordeweeks mini-disco. Het is een hele goede bestemming met jonge kinderen.

De ligging met aan de ene kant een golfbaan en aan de andere kant wegen betekent dat een auto huren wel heel handig is, dan ben je flexibeler dan met de taxi. Aan de overkant is een parkeerterrein.

Heerlijk vakantiepark

Valerie, 17-8-2016

Wat een leuk park. Super schattige huisjes, goed onderhouden en redelijk schoon. Twee grote zwembaden (zoutwater) met verschillende dieptes. Vriendelijk personeel. Restaurant is eenvoudig en het eten ook maar voor af en toe is het prima. Kosten zijn 1€ 12,- en € 6,- voor de kids dus prima. Wij vroegen oom bungalows aan het zwembad en naast elkaar en dat hebben we gekregen. Ideaal. We zijn tien dagen geweest en hebben 1 kakkerlak gezien dus dat viel reuze mee. Taxi's zijn heel goedkoop, voor een paar euro zit je in playa del ingles. Aqualand is een aanrader en prima te doen met de lokale bus. Entree was €26,- pp en de kids tot 11 €17,-. Eten in het park is we schandalig duur maar ja je moet eten. Wij zijn zeer tevreden over onze vakantie en hebben 10 dagen onwijs genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Cordial Green Golf in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Cordial Green Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Cordial Green Golf scoort een 8.27 uit 10 op basis van 256 reviews.