Vakantiepark Cordial Green Golf

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantieparkinfo

Zodra je Vakantiepark Cordial Green Golf binnenkomt lijkt het alsof je in een Spaans dorpje terecht bent gekomen. De kleurrijke bungalows gesierd met paarse bougainville geven je meteen een vakantiegevoel. Het park ligt in een rustige wijk net buiten Maspalomas waar je kunt genieten van een ontspannen zonvakantie. Eenmaal een keer bij Green Golf Maspalomas geweest en je wilt zo weer terug net als Jolanda: ‘Mooi complex met huisjes. Schoonmaak is goed, nette huisjes en vriendelijk personeel. Als ik nog een keer naar Gran Canaria ga, dan boek ik hier zeker nog een keer een huisje’. Wil je meer weten over dit knusse vakantiepark? Lees dan even mee.

De fleurige bungalows van Cordial Green Golf en de prachtige subtropische tuinen geven het vakantiepark een typische dorpssfeer. De meeste bungalows liggen lekker in de schaduw of zijn voorzien van airco. Je kunt kiezen uit compleet ingerichte twee- of driekamerappartementen met een bovenverdieping. Sheila genoot van haar verblijf bij Cordial Green Golf en heeft eigenlijk maar een kleine opmerking: ‘Goed onderhouden complex. Het huisje (appartement) waar wij in verbleven was simpel maar had alles wat we nodig hadden. Enige nadeel was het kleine, donkere douchehokje.’

Het is natuurlijk ontzettend gezellig om lekker in je eigen bungalow te pruttelen achter de pannen, maar af en toe uit eten heeft ook z’n charmes. Het restaurant van Cordial Green Golf heeft een uitgebreid buffet dat elke dag afgewisseld wordt. Wilma schrijft hierover: ‘Het ontbijt is lekker, buffet is de ene dag beter dan de andere dag. Maar dat hou je overal.’

Aangezien het vakantiepark wat verder van het strand ligt, is het ontzettend fijn dat je op het park elke dag een frisse duik kunt nemen. Green Golf Maspalomas heeft riante buitenbaden met kinderbadjes waar jong en oud zich volop amuseren. Familie Eggens schrijft: ‘Wij hebben een geweldige vakantie gehad het park is prachtig het personeel is enorm vriendelijk. Het park wordt goed onderhouden, het is kindvriendelijk en er zijn drie mooie zwembaden dus een echte aanrader, wij gaan volgend jaar weer.’

Ligging

Cordial Green Golf ligt in het groene hart van de rustige wijk Campo Internacional net buiten Maspalomas. Met de golfbaan om de hoek een ideale ligging voor golfliefhebbers. Maar ook wandelaars kunnen hier hun hart ophalen. Het park is met haar landelijke ligging wat afgelegen, maar er zijn genoeg mogelijkheden om uitstapjes te maken. Ruud: ‘Buiten het centrum maar via de gratis shuttlebus zo op het strand van Playa del Ingles of Maspalomas. ‘s Avonds met de taxi voor slechts € 3,00 naar de barretjes, restaurantjes of uitgaansgelegenheden.’

Wil je ook een onvergetelijke vakantie beleven in een van de kleurrijke bungalows? Reserveer dan je vakantieverblijf bij Green Golf Maspalomas op het zonnige Gran Canaria.

We hebben een aantal aanbieders voor Cordial Green Golf voor je op een rij gezet:

270 reviews over Vakantiepark Cordial Green Golf

• 6Olaf31-07-2019

Redelijk. Voor ons wel andere accommodati volgende

Sfeervol complex, kleine huisjes en te weinig parasols bij het zwembad. Om de dag nieuwe handdoeken en word je huisje schoon gemaakt. Huisje wat wij hadden echt wel te klein voor drie personen en de Douche echt te klein. Mensen verder aardig en eigenlijk net te ver van het strand, wel paar keer per dag gratis shuttle bus. Hygiëne bij zwembad verdiend zeker aandacht. Voor ons zeker een andere keuze volgende keer maar niet echt heel slecht. Eten is verre van bijzonder dus zou ik er echt niet bij nemen maar dit blijft persoonlijk. De regels die je ontvangt bij binnenkomst worden niet na geleefd en word ook niet op toegezien, grootste ergernis toch wel dat alle schaduw bedjes bij het zwembad al om 8:00 bezet gehouden worden dmv handdoeken ( wat dus niet mag volgens de reglementen) word helaas niks aan gedaan.

• 4Activiteiten
    • 5Onderkomen

• 6Margreet15-06-2019

Dit nooit weer voor ons.

Als je voor je rust komt, moet je hier niet heen gaan. Groot park met veel kinderen en gehorige bungalows. Daarnaast luidruchtige Spanjaarden die daar ook in bungelows zitten en schoonmaaksters die ook luidruchtig zijn. Hadden helaas pech dat we achter op het park zaten in een soort van straatje en bij opslag en opstartpunt van schoonmakers (beginnen om 8 uur met hoop lawaai). Zwembaden zijn wel goed en groot en voldoende bedjes. Publiek wat er komt is een beetje ordinair te noemen, houdt weinig rekening met andere bezoekers (muziek hard aan, hard praten etc.). In ons straatje zaten engelsen, Duitsers, Spanjaarden, mensen uit Oostblok. Mocht je nog willen boeken, tip om voorkeur aan te geven dat je bij golfbaan wilt zitten (nog enigzins rustig) en huur een fiets en fiets naar de vuurtoren en daar heb je leuke boulevard met eettentjes en winkels. Voor de rest is het erg toeristisch allemaal en is het zonde vh eiland. Was eenmalig...

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen

• 8Bart15-05-2019

fijn, gemoedelijk complex

Wij hadden een superior bungalow geboekt en keken uit over de golfbaan. We zijn hier in de meivakantie geweest en betaalden ongeveer 400 euro p.p. voor een week. De bungalow had een slaapkamer op de eerste verdieping en een bedbank voor de derde persoon op de begane grond. Er werd goed schoongemaakt, maar de bungalows zijn wel toe aan een renovatie. De zwembaden en de tuin zijn heel goed onderhouden. Personeel is heel vriendelijk en er staat 24 uur per dag een bewaker voor de ingang. De minimarkt op het complex is handig. Al met al hebben wij het hier heel goed naar onze zin gehad en we zullen zeker nog een keer terugkeren. Het was het geld zeker waard.

• 6Onderkomen

• 2018
    8Kees20-12-2018

fantastisch

het is een goed verzorgd resort

• 8A.Valk27-11-2018

Mooi complex, maar veel schaduw. partementen

Hou rekening mee met de trap om boven te slapen. Wel veel appartementen schaduw. S'morgens lawaai van golfterrein. I.v.m maaien om 07:00u grasveld.

• 7Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

• 7Sheila25-11-2018

Netjes en gezellig

Goed onderhouden complex. Het huisje (appartement) waar wij in verbleven was simpel maar had alles wat we nodig hadden. Enige nadeel was het kleine, donkere douchehokje. Het complex ligt niet heel dicht bij het centrum of het strand.

• 7Onderkomen
    • 4Activiteiten

• 8Jolanda04-11-2018

Helemaal top!

Mooi complex met huisjes. Schoonmaak is goed, nette huisjes en vriendelijk personeel. Als ik nog een keer naar Gran Canaria ga, dan boek ik hier zeker nog een keer een huisje.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Ruud Valk04-11-2018

Wij gaan nooit naar het zelfde maar zeker een aanr

Heel leuk net complex met grote zwembaden en bedjes voor iedereen zowel langs het zwembad als in de schaduw. Bungalows qua ruimte voldoende. Klein supermarktje bij het complex. Buiten het centrum maar via de gratis shuttlebus zo op het strand van of Playa del Lingos als Las Palomas. s. avonds met de Taxi voor slechts € 3.00 naar de barretjes restaurantjes of uitgaan gelegenheden.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9de H03-10-2018

Super!

Keurig complex!!! Je wordt bij aankomst gelijk al blij. Kleurige kleuren net als op de foto's, perfect onderhouden!!! Twee mooie grote zwembaden, die ook tevens keurig onderhouden zijn. Kleurige begroeiing afgestemd op de kleuren huisjes, over nagedacht. Al het personeel even vriendelijk en behulpzaam, je voelt jezelf echt welkom! Keurig buffet en genoeg zitplaatsen, dus geen gezoek naar tafeltjes. Je mag zelfs buiten eten. Iedere avond wel iets te doen (hebben we niet gezien, maar hoorde het als we terug kwamen). Bungalows Keurig schoon, niet eerder gehad! Centrale ligging, je bent zo in Maspalomas en Playa del Ingles. Wij zijn veel op pad geweest, maar de aankomstdag en vertrekdag bij het zwembad doorgebracht, waar inderdaad genoeg bedjes staan. Erg leuke vakantie gehad en als ik weer naar Gran Canaria zou gaan zou ik zeker naar deze locatie terug gaan!!! Verdienen meer sterren verdienen dan de 2 die ze nu hebben!

Met vrienden

• 8Jan Crutzen22-09-2018

Be Cordial hier is het Toppie

Dit resort verdiend eerder 4 ,echt schilderachtig door de gebruikte kleuren overal. Heel goed verzorgt en schoon , mooi groen met de nodige Palmen groot en klein. De huisjes en Paden worden regelmatig schoon gemaakt. Ligbedden in overvloed ,jammer van de handdoekreserveringen (dit is in het regelement van het Hotel Verboden). Het Restaurant is heel goed en afwisselend in buffetvorm , dit is ook te gebruiken zonder halfpension , door betaling van 9 euro voor ontbijt en 15 euro voor diner. Woensdag en Zaterdag is Grill avond. Naar het Strand of Playa des Ingles rijd een gratis bus voor het hotel in veschillende tijden en ook retour. Er zijn 2 grote Zwembaden incl. kinderbadjes. Taxis zijn vrij goed koop bv. van Cordial green Golf naar Meloneras 4euro. Personeel is heel vriendelijk en beleefd. Iedere avond wordt er Show geboden. In het nabije winkelcentrum Faro 2 (10 minuten lopen) is een vrij grote Dinosupermarkt drogisterij 4 restaur

41 tips over Vakantiepark Cordial Green Golf

• Nonja, 08-05-2012

Taxi's zijn top! Zeker doen! Die stoppen voor de deur, kost 2 euro instap tarief en kost bijna niets om je ergens af te laten zetten. Wij lieten ons ook wel afzetten bij de LIDL om daar ff boodschappen te doen, scheelt HEEL veel! Nog een tip is om je niet te laten verleiden door de ANFI-HOTEL mannetjes. Die spreken je aan op de boulevard om mee te gaan voor een rondleiding in een luxe hotel, daarna krijg je een "pretpakket" die je voor €5000,00 kunt kopen maar is niet betrouwbaar! > trosradar!!

• J. van der Schaaf, 23-11-2013

Maak je ontbijt en lunch zelf, en 's avonds als budget t toelaat lekker buiten de deur eten. Superveel lekkere en gezellige restaurantjes in Maspalomas (bij de blvd.) en Playa.

• Corrie Lemmens, 08-11-2013

Zorg wel dat je niet bij huisje 251 en 218 zit vanwege poetsgroep vroeg in de morgen en niet bij 121 tot 129 die tegenover aggregaat staan

30 vragen over Vakantiepark Cordial Green Golf

• eviroelandt, 17-02-2016

appartement nummers aan het zwembad

Wie kan er mij de appartement nummer vertellen die aan het zwembad liggen? Niet aan het hoofdzwembad maar aan het andere... Wij zouden graag daar een appartement huren voor 3 weken maar willen wel een goede ligging. Alvast bedankt!

• Claudia, 06-01-2016

Is er een verwarmd zwembad?

Is er een verwarmd zwembad in de winter periode?

• Hennie01, 01-03-2015

Krantje en broodjes

Kun je op loopafstand van bungalow broodjes en nederlands krantje halen?

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen