Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaMaspalomas

8.4FantastischScore uit 262 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Zodra je Vakantiepark Cordial Green Golf binnenkomt lijkt het alsof je in een Spaans dorpje terecht bent gekomen. De kleurrijke bungalows gesierd met paarse bougainville geven je meteen een vakantiegevoel. Het park ligt in een rustige wijk net buiten Maspalomas waar je kunt genieten van een ontspannen zonvakantie.

Bart heeft een goed verblijf gehad bij Cordial Green Golf en beoordeelt het met een 8: "Wij hadden een superior bungalow geboekt en keken uit over de golfbaan. ... De bungalow had een slaapkamer op de eerste verdieping en een bedbank voor de derde persoon op de begane grond. Er werd goed schoongemaakt, maar de bungalows zijn wel toe aan een renovatie. De zwembaden en de tuin zijn heel goed onderhouden. Personeel is heel vriendelijk en er staat 24 uur per dag een bewaker voor de ingang. De minimarkt op het complex is handig. Al met al hebben wij het hier heel goed naar onze zin gehad en we zullen zeker nog een keer terugkeren. Het was het geld zeker waard."Vakantieganger Jolanda komt zeker nog eens terug: "Mooi complex met huisjes. Schoonmaak is goed, nette huisjes en vriendelijk personeel. Als ik nog een keer naar Gran Canaria ga, dan boek ik hier zeker nog een keer een huisje."Simon beoordeelt zijn verblijf met een 9 en schrijft: "... De kleinschaligheid bij deze bungalow-complex is ons goed bevallen. We hebben veel gewandeld en voor de iets grotere afstanden een fiets of e-bike gehuurd bij Lino's Bike in winkelcentrum Faro 2. Ook zijn de taxi's goed betaalbaar. De golfbaan ligt om de hoek."

De Ligging

Cordial Green Golf ligt in het groene hart van de rustige wijk Campo Internacional net buiten Maspalomas. Met de golfbaan om de hoek een ideale ligging voor golfliefhebbers. Maar ook wandelaars kunnen hier hun hart ophalen. Het park is met haar landelijke ligging wat afgelegen, maar er zijn genoeg mogelijkheden om uitstapjes te maken. De stranden van Playa del Inglés en Maspalomas liggen op 2 km afstand, er rijden gratis shuttlebussen vanuit het hotel. Ook het bekende winkelcentrum Faro ll met vele luxueuze winkels en gezellige bars en restaurants ligt op loopafstand. Voor een dagje weg bezoek je het historische stadsdeel San Bartolomé. Dit is een bezienswaardigheid op zich, wandel door de smalle straatjes met authentieke gebouwen. 's Avonds geniet je van een prachtige zonsondergang op de populaire Dunas de Maspalomas. Huur je een auto? Bezoek dan zeker de hoofdstad van het eiland Las Palmas. Of een van de pittoreske dorpjes Puerto de Mogan, Firgas, en Teror.

Het hotel en faciliteiten

De fleurige bungalows van Cordial Green Golf en de prachtige subtropische tuinen geven het vakantiepark een typische dorpssfeer. Het vakantiepark bestaat uit meerdere gebouwen en heeft 2 zwembaden met daar omheen ligstoelen en parasols. Aangezien het vakantiepark wat verder van het strand ligt, is het ontzettend fijn om een frisse duik te nemen. Daarnaast heeft het tweesterrenhotel een uitgebreid buffet dat elke dag afgewisseld wordt en een poolbar waar je een verfrissende cocktail kan halen. Of kies ervoor om lekker in je eigen bungalow te pruttelen achter de pannen. In de kleine supermarkt op het park kun je de laatste benodigdheden nog aanschaffen. Voor de kleintjes is er een kinderbadje en een speeltuin waar ze zich volop amuseren. Wil je de mensen thuis even jaloers maken met vakantiefoto's? Dat kan met de gratis wifi in de openbare ruimtes en de kamer! Voor je huurauto is er genoeg ruimte op de parkeerplaats van het park. De sportievelingen kunnen gebruik maken van de tennis- en squashbanen die op 500 meter van het complex liggen. En uiteraard de golfbaan. Ook is er een afwisselend animatieprogramma voor zowel jong als oud.

De kamers

Cordial Green Golf heeft verschillende soorten bungalows die aan al je behoeften voldoen! De smaakvol ingerichte bungalows bungalows liggen lekker in de schaduw of zijn voorzien van airco. Ze beschikken over een gecombineerde woon-/slaapkamer met twee bedden, telefoon, televisie, kitchenette met broodrooster, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker en koelkast en een balkon of terras. De badkamer heeft een douche en toilet en een haardroger. Tegen betaling kan je gebruik maken van een kluisje. De bungalows worden 5 keer per week schoongemaakt, waarin 2x per week bedlinnen wissel en 3x handdoekenwissel. Op aanvraag kan er een babybedje op de kamer worden geplaatst. Het verschil in kamersBungalow superior: Deze moderne onlangs gerenoveerde bungalow beschikt over bovengenoemde faciliteiten en is ongeveer 37 m² groot. Vanuit het gemeubileerde terras kijk je uit op de golfbaan. De bungalow is boekbaar voor maximaal 3 personen. Tweekamerbungalow: De tweekamerbungalow is ongeveer 63 m² en heeft twee aparte slaapkamers met elk twee bedden. Geschikt voor maximaal 5 personen. Tweekamerbungalow superior: De superior tweekamerbungalow is 63 m² en is rustig gelegen. Het heeft dezelfde faciliteiten als bovengenoemde bungalows , maar is rustiger gelegen. De bungalow is boekbaar voor maximaal 5 personen.

Eten en drinken

Bij Vakantiepark Cordial Green Golf verblijf je op basis van logies, logies en ontbijt of halfpension. van 08:00-10:30 kun je aanschuiven aan het heerlijke ontbijtbuffet. Trek gekregen na al dat zonnen? Van 13:00-16:00 wordt er lunch geserveerd en van 18:30-21:00 uur diner. Hier heb je de keuze in buffet of een A-la-carte maaltijd. Daarnaast organiseert het park regelmatig barbecues, waar je natuurlijk bij aan mag schuiven! Drankjes kun je gedurende de dag afhalen van 10:30-23:00 uur bij de poolbar.

Goed om te weten

Honden zijn niet toegestaan op dit vakantiepark. Deze accommodatie is helaas niet geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. Roken in dit hotel, zowel binnen als buiten, is verboden. In de wintertijd is één van de twee buitenzwembaden verwarmd.

Bekijk de beschikbaarheid

274 Reviews over Cordial Green Golf

• 9Klaarke en Tsjerk13-06-2022

Het was weer ouderwets dikke prima

Bungalows zijn keurig opgeknapt. Uitstekende boxspring bedden, heerlijke regendouche. Goede zitbank. Zowel binnen als buiten (nep?) laminaat, maakt niet uit. Ziet er verzorgd uit. Terrasje opgeknapt met stukje kunstgras! Minpuntjes: 5lechts 2 kookpitten (wel inductie, Keurig!), weinig kleine pannen, en de onhandige plaatsing van de gootsteen - ook een nieuw aanrecht - onder de schuine trap. Zal vanwege leidingwerk niet anders kunnen waarschijnlijk maar mensen groter dan 1.80m lopen bij afwassen een hernia op....ook minder kastruimte als "vroeger". Maar verder alle lof.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Xander25-02-2022

Prettige accommodatie.

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op Gran Canaria. In dit complex kan je goed uit de voeten als je ook of veel wil bezoeken op het eiland. Taxi standplaats is bijna voor de deur, en kost niet al te veel. De huisjes zijn goed geschikt voor 3 personen en alles is ook heel. Wat wij alleen als slecht hebben ervaren is de hygiëne. De vloer wordt NIET gedweild en er wordt Slecht schoon gemaakt. Er zaten vlekken op de muren en op de toiletbril, erg jammer dit. Het verschonen van het bedlinnen ging ook niet goed, daar moesten we zelf achteraan gaan na een paar dagen. Als er aan kleine zaken gewerkt zou worden dan is het, het overwegen waard om hier terug te komen.

• 9Ridge Simon02-02-2022

Wij gaan weer terug

Ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van R & A. Voor ons geen groot hotelketen. Het kleinschaligheid bij deze bungalow-complex is ons goed bevallen. We hebben veel gewandeld en voor de iets grotere afstanden een fiets of e-bike gehuurd bij Lino's Bike in winkelcentrum Faro 2. Ook zijn de taxi's goed betaalbaar. De golfbaan ligt om de hoek.

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Rogier en Anneke05-12-2021

Heerlijk complex met prachtige zwembaden

Een heerlijk complex met leuke duplex bungalows en 2 prachtige grote zwembaden. Het complex ligt aan de golfbaan van Maspalomas en bestaat uit allemaal duplex bungalows: beneden een tuintje/terrasje met woonkamer met grote tv en keukentje. Boven een grote slaapkamer met tv en badkamer met fijne douche, wc en fohn. Boven ook een balkon, te klein om op te zitten maar handig om je handdoeken te drogen. Wasrekje is aanwezig. De bungalows zijn gerenoveerd en modern ingericht. Het complex ligt wel afgelegen, 40 minuten lopen naar de boulevard van Meloneras. Een taxi daarnaar toe kost € 4,50. Bij het complex zit een kleine supermarkt met een groot assortiment en goede prijzen. Op 10 minuten lopen zit het vervallen winkelcentrum Faro 2 met een grotere supermarkt, de Hiperdino. In de buurt 1 Spaans restaurant en 1 Libanees restaurant. Vriendelijk personeel, om de dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Restaurant: lunch goed, 1x avond was ook goed.

• 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Olaf31-07-2019

Redelijk. Voor ons wel andere accommodati volgende

Sfeervol complex, kleine huisjes en te weinig parasols bij het zwembad. Om de dag nieuwe handdoeken en word je huisje schoon gemaakt. Huisje wat wij hadden echt wel te klein voor drie personen en de Douche echt te klein. Mensen verder aardig en eigenlijk net te ver van het strand, wel paar keer per dag gratis shuttle bus. Hygiëne bij zwembad verdiend zeker aandacht. Voor ons zeker een andere keuze volgende keer maar niet echt heel slecht. Eten is verre van bijzonder dus zou ik er echt niet bij nemen maar dit blijft persoonlijk. De regels die je ontvangt bij binnenkomst worden niet na geleefd en word ook niet op toegezien, grootste ergernis toch wel dat alle schaduw bedjes bij het zwembad al om 8:00 bezet gehouden worden dmv handdoeken ( wat dus niet mag volgens de reglementen) word helaas niks aan gedaan.

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 6Margreet15-06-2019

Dit nooit weer voor ons.

Als je voor je rust komt, moet je hier niet heen gaan. Groot park met veel kinderen en gehorige bungalows. Daarnaast luidruchtige Spanjaarden die daar ook in bungelows zitten en schoonmaaksters die ook luidruchtig zijn. Hadden helaas pech dat we achter op het park zaten in een soort van straatje en bij opslag en opstartpunt van schoonmakers (beginnen om 8 uur met hoop lawaai). Zwembaden zijn wel goed en groot en voldoende bedjes. Publiek wat er komt is een beetje ordinair te noemen, houdt weinig rekening met andere bezoekers (muziek hard aan, hard praten etc.). In ons straatje zaten engelsen, Duitsers, Spanjaarden, mensen uit Oostblok. Mocht je nog willen boeken, tip om voorkeur aan te geven dat je bij golfbaan wilt zitten (nog enigzins rustig) en huur een fiets en fiets naar de vuurtoren en daar heb je leuke boulevard met eettentjes en winkels. Voor de rest is het erg toeristisch allemaal en is het zonde vh eiland. Was eenmalig...

• 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 8Bart15-05-2019

fijn, gemoedelijk complex

Wij hadden een superior bungalow geboekt en keken uit over de golfbaan. We zijn hier in de meivakantie geweest en betaalden ongeveer 400 euro p.p. voor een week. De bungalow had een slaapkamer op de eerste verdieping en een bedbank voor de derde persoon op de begane grond. Er werd goed schoongemaakt, maar de bungalows zijn wel toe aan een renovatie. De zwembaden en de tuin zijn heel goed onderhouden. Personeel is heel vriendelijk en er staat 24 uur per dag een bewaker voor de ingang. De minimarkt op het complex is handig. Al met al hebben wij het hier heel goed naar onze zin gehad en we zullen zeker nog een keer terugkeren. Het was het geld zeker waard.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 8Kees20-12-2018

fantastisch

het is een goed verzorgd resort

• 8Onderkomen
  • 8A.Valk27-11-2018

Mooi complex, maar veel schaduw. partementen

Hou rekening mee met de trap om boven te slapen. Wel veel appartementen schaduw. S'morgens lawaai van golfterrein. I.v.m maaien om 07:00u grasveld.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Sheila25-11-2018

Netjes en gezellig

Goed onderhouden complex. Het huisje (appartement) waar wij in verbleven was simpel maar had alles wat we nodig hadden. Enige nadeel was het kleine, donkere douchehokje. Het complex ligt niet heel dicht bij het centrum of het strand.

• 4Activiteiten

• DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)