Vakantiepark Colorado Golf

15 reviews over Vakantiepark Colorado Golf in het Nederlands

Nigdy wiecej- nawet 1000/os to za duzo

Mirek
2-10-2017

Ostrzegam, niegdy wiecej, pobyt tu to trauma, lokalna kategoria : * /jedna gwiazdka/

A posiłki to syf. To prawdziwa opinia i naprawdę tam byłiśmy.

Nooit meer

Ruud
5-10-2012

Colorado golf heeft ook nog een andere naam Maspalomas Garden. Dit wordt verkocht als een drie sterren complex. Op Colerado Golf staat maar een vork. Je wordt gewoon in het ootje genomen. Wij waren binnen drie uur weg hier, in de bungalow die wij hadden bijna alles kapot. Wel een ding, de dame achter de receptie is vriendelijk. Oja, de deur zat een nieuw slot in, vast met een pakkertje, geen enkele stevigheid, met een tandenstoker breek je zo in, schande.

vor de prijs is er niks op aan te merken. En het personeel kan ook heel vriendelijk zijn maar o wee als er Spanjaarden zijn. het personeel luistert dan alleen maar naar hen en het lijkt wel of de spaanse families het voor het zeggen hebben. SCHANDE!!!!! ze beslissen zelfs wat je aan moet overdag dus niet een te kleine zwemslip aan trekken. de zogenaamde machomannen beoordelen dat en het personeel luistert daarna, met name de hoofd huishuoding(Gouvernante)

NEVER EVER GO HERE!!!

Mikko Kemppainen
      13-12-2010

This 'hotel' is a hoax. DO NOT GO HERE!

Me and my wife had cocroaches waiting for us

and mice shit on the sheets. The water was rusty from the pipes.

There is no "24h reception", even their add says so.

Longest hours of my life.

Hyggeligt familie bungalow park

berit fekkes
        2-4-2010

husene er på 30 m2. Spartansk indrettet. Mange spanske familier i week-end. Nabo til holiday world en forlystelsespark, som kan høres fra kl 19 til 24 når man er udenfor huset. Bus til lufthavn lige uden for bungalowerne. Godt sted for udgangspunkt til ture rundt på øen. Fin swimming pool.

Colorado Golf à deconseiller

David
          2-8-2009

Les bungalows ainsi que la piscine sont correctes.

Les service ainsi que les repas sont minables.

Le petit déjeuner est composé principalement de nourriture pour les allemands : jambon, fromage, bref, pas de bonne confiture locale (uniquement de la marmelade), des déjeuners et diners composés de frites, peu varié en une semaine et jamais de produits locaux.

Mon amie et moi avons passé plus de temps au resto à manger des produits locaux qu'au colorado golf qui proposait chaque soir les mêmes repas.

Et n'espéraient même pas manger une paella ou des tapas ...

Les serveurs nous donnent le sentiment d'être dépressif et malheureux ...

Nous avons pris le all inclusive, mais c'est plutôt une pension complète.

Bref, à déconseiller.

toller Urlaub im Colorado Golf

Arlette
            22-3-2009

wir waren nun schon zum sechsten mal im Colorado Golf. zum ersten mal mit Kleinkind 1994. und immer haben wir tolle Ferien verbracht. das Essen ist gut, das Personal freundlich und die Unterhaltung in der Anlage abwechslungsreich. Etwas abgelegen. Für Party machen muss man mit dem Taxi nach Playa del Ingles. Zum Strand fahren Gratis-Buse. wir waren nicht das Letzte mal dort.

2008

geht so

Meike
              10-9-2008

Lage: schlechte Lage ohne auto, taxis sind zwar billig, aber sich ausschließlich mit taxi fortzubewegen geht auch ins geld. abgelegen von jeder abendunterhaltung und das einkaufszentrum "faro 2" ist ein witz.

Ausstattung: Bungalows sind schön, genug platz, schöne terrasse, fernsehr mit münzeinwurf, bad mit fenster direkt gegenüber vom nachbarbadezimmer (fenster öffnen geht also nicht, wenn man nicht will dass der nachbar reingucken kann)

sauberkeit: regelmäßige reinigung, trotzdem kakerlaken, die in bungalows wohl aber nicht ganz zu vermeiden sind.

freundlichkeit des personal: stark durchwachsen, manche sind wirklich sehr nett, während andere zum teil sogar fast unverschämt sind.

qualität der verpflegung: schlecht! essen total fade, ohne jegliche abwechslung und lunchpaket war eine frechheit.

eignung: nur für pärchen und familien, nichts für singles!

tipps: nur mit mietwagen, nichts für jugendliche oder singles! zu weit weg vom zentrum, vom strand und einfach zu teuer.

Unsauberkeit

Bernd
                4-8-2008

Der Chef des Restaurants lehnte es ab, nach ca 4 bis 5 Gläsern Bier mir ein sauberes Glas zu geben.

Abgestandenes und warmes Bier wurde auch gegeben. Da zu wenig Longdrink-Gläser vorhanden waren und die Gläser immer sauber aus der Spülmaschine kamen, waren auch diverse Getränke, z. B. Sangria, immer warm.

Wegen der Unsauberkeit in der Gastronomie hebe ich das Gesundheitsamt in Las Palmas eingeschaltet!!!

In 1 woord geweldig

Ricardo & Sabrina
                  23-7-2008

Wat de mensen hier boven zeggen is helemaal waar.

Het eten was super geweldig. Dit was eten wat voor mijn gevoel thuishoort in een 5 sterren hotel. Bovendien ben ik een erg moeilijke eter. Maar ik had hier geen enkele moeite met het eten.

De eigenaar is vrijwel altijd aanwezig in park. Is een super aardige man. We hebben met hem een aantal keer na sluitingstijd van het restaurant toch nog een aantal drankjes gedronken.

Zelfs de laatste dag, wanneer officieel wij geen all-inclusive meer hadden, mochten we daar toch nog eten een drinken voor niks.

Ook nadat we onze sleutel hadden afgegeven de laatste dag, en we toch nog wilden zwemmen, heeft de eigenaar ons laten douchen in zijn eigen bungalow.

Het complete personeel daar is ook geweldig. Altijd met een lach. nooit chagrijnig. Alsof het je beste vrienden zijn.

Kortom een super acc. Ik zou het aan iedereen aanbevelen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Colorado Golf in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Colorado Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Colorado Golf scoort een 4.58 uit 10 op basis van 15 reviews.