Aparthotel Club Vista Serena

Aparthotel Club Vista Serena
8,3

10 tips over Aparthotel Club Vista Serena

Chantal de Bruijn, 16-8-2014

Kamer 6b zeker een aanrader.

Huur een scooter of auto voor niet veel geld en rij naar het mooie strand van playa des amadores of porto rico.

Uitgaan in Playa del Ingles is een aanrader en erg gezellig. Bijvoorbeeld in de centrums Kasbah of Jumbo. Je kunt hier ook uiteten en shoppen.

Koop geurtjes want het is ontzettend goedkoop. (echte geuren)

s. koopmans, 9-3-2014

- Caldera de Bandama, Krater Vulkaan. Leuke autorit en mooi uitzicht.

- Naar Soria, prachtige route met veel natuurschoon en veel haarspeldbochten als je na Soria via Mogan terugrijdt

- Palomitos park, dierentuin met een fantastische vogelshow en dolfijnenshow

- Naar Puerto Rico met de taxi en van daaruit met de boot naar de haven van Mogan.

- Na het uitchecken kun je koffers in kofferkamer brengen, handdoeken krijgen en douchen in ruimte bij de receptie, Fantastistische service!

reisgraag, 4-2-2014

veel gasten worden in niet gewenste huisjes geplaatst, en daarna verhuizen kost geld!

Dus meteen weigeren en ander huisje eisen, zonodig reisleiding bellen.

Ook moest een Nederlands koppel een nacht in een ander park doorbrengen (overboekt, zei men) terwijl er 15 huisjes leegstaan!

Pas op met een logee, men probeert er € 40,- per dag voor te berekenen!

Op de website kost een huisje voor een week € 154,-

We hebben een aantal aanbieders voor Club Vista Serena voor je op een rij gezet:

W.Attema, 19-1-2014
Een taxi naar het strand kost 5 euro max. Lopen langs de droge geul is ook mogelijk.
Bea Coppens, 11-4-2013

De appartementen op de bovenverdieping liggen iets fijner omdat er niemand door je voortuin loopt, het terras is ruim van opzet.

Wat niet aan te bevelen is zijn de appartementen nrs. 19B en 20B. Je hebt daar geen uitzicht, wij merkten dat de meeste mensen daar na een dag al weer weg waren, elders in ander app. ondergebracht.

Guy Berthier, 10-2-2013

Trek het binnenland in en ga wandelen in Artenara, Soria, en de Guyadaveyque. Het binnenland is veel te mooi om links te laten liggen.

Maspalomas is toeristisch maar niet plat. Je vindt er aan een redelijke prijs een glas wijn. Het klimaat geeft je de indruk van een warme lentedag. De bergen stonden in bloei en de amandelbloesems geurden heerlijk. Zoek de tapabars op waar de Spanjaarden gaan en je vindt de typische en lekkere Spaanse keuken terug.

suzanne en john, 9-12-2012
Eten bij Grimanese,..verder is er nauwelijks iets vergelijkbaars in de buurt. Bezoek Puerto de Mogán; mooi stadje met haventje en strandje (heel erg jammer dat we daar niet zaten!)
Jaap, 28-11-2012
Huur een auto bij pluscar (via internet). Erg goedkoop en goed. Wachten je bij de luchthaven op bij het meetingpoint. Bij terugkomst op vliegveld kan je de sleutel in een bus gooien. Handig als je vroeg vertrekt.Geen grappen met dure eerste tankbeurt (zoals bij grote verhuurders vaak het geval is). Je levert de auto in met dezelfde hoeveelheid brandstof. Voor een mini cabrio betaalden wij € 225 voor 1 week.
oscar en brigit, 6-11-2012
Aanrader mbt eten: links van La Vista (50 meter) ligt een ander bungalowcomplex met restaurant. Hier goed eten voor een uitermate redelijke prijs; ongeveer tegen de helft van de prijs van centrum Maspalomas. Autoverhuur aanbevolen of anders een taxi; er rijden er honderden die je voor een vast bedrag heen en weer rijden naar centrum. Groot shopping centrum aan de boulevard.
Fam. Van Dueren, 6-8-2012

Walvissen spotten met de spirit of the sea (vooraf boeken via internet scheelt 12 euro p.p.

Tapas eten bij el reno (el tablero)

Noble rocha beklimmen