Aparthotel Club Vista Serena

Aparthotel
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°16°
Aparthotel Club Vista Serena
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Club Vista Serena voor je op een rij gezet:

61 reviews over Aparthotel Club Vista Serena in het Nederlands

Uitstekende appartementen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een klacht wordt direct verholpen. Goede keuken. De ligging is ca 40 minuten lopen van Faro, maar met een taxi voor nog geen € 5 per keer ben je er in 5 minuten. Met 4 personen goedkoper dan de bus. Een auto huren (parkeren praktisch voor de deur) is wel handig als je het eiland verder wil verkennen. Voor zowel ouderen als gezinnen met jonge kinderen is het een fijne locatie. Geweldige WIFI.

Dear Guest.

Greetings from Club Vista Serena and thank you on your fantastic review! It is great and heart-warming to read of your experience during your stay with us and we are so pleased we were able to make your holiday a memorable success. It makes all our hard work and effort worthwhile and sincere thank you on your kind words. We hope we will have the pleasure of greeting you again!

Best regards

Het ligt iets verder van de drukte. Wij hebben bijzonder genoten omdat je toch overal naar toe kunt in de buurt. Playa de Ingles , meleonares en strand ( een heel mooi nieuw stuk langs de kust met luxere restaurants en lounge clubs). Met de bus naar het minder winderige puerto Rico en het lieflijke pierto Mogan.

Supermarktjes in de buurt. Het restaurant op het complex was prima.

Super schoon

Alleen de bedden zijn erg hard.

Voor de rest een leuk kleinschalig complex

Dear Guest.

Thanks for your high rating.

We are happy to know that your stay was satisfactory.

It will be a pleasure to welcome you back at Club Vista Serena whenever you wish.

Best Regards

Gezellig

Luc, 5-8-2017

Klein resort (52 bungalows), gezellige bar. Vriendelijk personeel. Wel wat afstand tot aan het strand (ong. 3 km).

Dear Guest,

Thank you for leaving such lovely comments. We’re glad that you enjoyed your holiday and will look forward to seeing you again!

Best regards,

Fijn kleinschalig complex

Thessa, 26-7-2017

Heerlijke uitvalbasis voor een fijne vakantie in Maspalomas. Bewust gekozen voor een kleinschalig complex. Maspalomas is echt massatoerisme en in dit complex merk je daar gelukkig weinig van. Met een huurauto vele delen van het hele eiland kunnen verkennen. Met de taxi schijnt dit ook prima te kunnen maar wij prefereren eigen vervoer. Het zwembad is prima qua formaat en bij de bar kan je lekkere (simpele) hapjes en drankjes bestellen. We hebben hier 2x gedineerd, prima eten voor een prima prijs maar niet heel veel keus. Jammer dat de bar om 23.00 uur sluit. De kamer was prima, elke dag schoonmaak, overal vriendelijk personeel. Minpuntje was de slaapbank in de woonkamer. Deze mag wel echt een stuk moderner! Ook is de keukeninventaris minimaal maar daar hebben wij weinig tot geen gebruik van gemaakt. Al met al een aanrader voor mensen op zoek naar een rustig complex in de buurt van Maspalomas.

Dear Guest.

Thanks for your high rating.

We are happy to know that your stay was satisfactory.

Best Regards

Kleinschalig,persoonlijk complex

Anja, 4-2-2017

Ca 50 huisjes op rustige locatie.

Perfect voor onze wandelingen,

Let op ruim 30 min lopen naar het strand

Bushalte en taxi op loopafstand

Kleine supermarkt op het complex, Spar op 5 min.

Huur kluisje mogelijk, maar niet op de kamer.

Wisselen handdoeken niet dagelijks, na 2 wk begrijp ik het systeem nog niet.

Wij hadden huisje 20B, waarvan ik vermoed dat nog niet helemaal gerenoveerd is.

Zowel dames aan receptie als dames van de schoonmaak zeer betrokken

Het wordt tijd voor vernieuwing

Janny, 3-12-2016

Twee keer eerder waren wij hier. Toen hee tevreden over de service en het appartement. Maar dese keer, slecht een half jaar later dan hiervoor, is dat een stuk minder. Het appartement is verouderd. Scheuren in de muur, hout moet nodig geschilderd, kookplaat bijna niet aan te krijgen. Debeloofde WiFi is er niet. Ja bij de pool maar voor de appartementen is men afwachting van een bedrijf dat het komt fixen. En dat blijft zo. Over de hoofden van de gasten wordt een ruzie met de eigenaar van de poolbar uitgevochten. Een brief op de kamer dat je er liever niets moet bestellen en een brief bij de poolbar over het verschrikkelijke hotelmanagement. Wij hadden twee maanden vooraf gevraagd om een specifieke appartement maar daar kon geen rekening mee worden gehouden. Nee. Dit was de laatste keer. Oh ja. De schoonmaakdames waten vriendelijk als altijd en schoon zijn de appartementen nog altijd.

Mooi en kleinschalig

CH, 2-12-2016

+ Het park ziet er gezellig uit met gevarieerd geschakelde appartementen van 2 etages in verschillende kleuren. Ieder een mooi terras met zitje. Zwembad met ligbedden en tuin. Het wordt allemaal goed onderhouden en het personeel is heel vriendelijk.

+ Kleine winkel met ruime openingstijden. En een bibliotheek waar je boeken in allerlei talen kunt lenen (en zelf ook achterlaten).

- Wifi werkt niet optimaal en toen wij er waren was de gasten-computer defect.

- Sommige appartementen mogelijk minder privacy door 'inkijk' op terras.

Heerlijke ontspannen vakantie

Gabrielle, 16-9-2016

Omdat het kleinschalig is (48 huisjes) is er geen chaos en is er altijd wel een plaatje aan het zwembad, bar en/of restaurant. Dit houdt het knus.

Je kunt er heerlijk eten bij Oscar, Jordy en George. Helaas was dit het laatste jaar, want zijn contract is niet verlengd en is per 1 september weg bij CVS. Jammer, want Oscar wás de smaakmaker. De huisjes zijn prima, de bedbanken zijn veel te hard en niet voor volwassenen of oudere kinderen om op te slapen. Wij lossen dit op om bij de supermarkt een tweepersoons luchtbed te kopen voor nog geen 15 euro en die op de bedbank te liggen. We zijn nu 3 keer achter elkaar geweest. We denken nog na om in 2017 terug te komen, wellicht een keer iets anders maar voor hetzelfde geld komen we gewoon weer terug.

Zalige vakantie

Luc De Rechter, 5-9-2016

Kleinschalig bungalowpark (52 appartementen voor 4 personen)

Degelijke bar, taverne (goede prijs/kwaliteit verhouding)

Vriendelijk personeel aan de receptie (diverse talen worden gesproken, zelfs Nederlands)

Appartementen zijn hier en daar aan vernieuwing toe.

Rustig gelegen.

fantastische appartementen en plek

N.hooijmans, 16-8-2016

Ik snap niks van de negatieve reacties wat mensen geven. Elke dag werd er schoon gemaakt. De appartementen waren echt super schoon. Zat zelfs een broodrooster en een magnetron in. Bedden waren gewoon goed. Personeel allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Goed en heerlijk eten aan de bar. Klein winkeltje aanwezig en op 5 min. Lopen een spar aanwezig. Taxi voor 4a5 euro naar verschillende plaatsen. We zouden het zo weer boeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Vista Serena in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Vista Serena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Club Vista Serena scoort een 8.25 uit 10 op basis van 63 reviews.