Vakantiepark Club Maspalomas Suites & SPA (Adults Only)

Vakantiepark Club Maspalomas Suites & SPA (Adults Only)

8.8Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

8.8Fantastisch

• 9.1Activiteiten
  • 9.8Eetgelegenheden
  • 9.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Club Maspalomas Suites & SPA (Adults Only) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

25 reviews over Vakantiepark Club Maspalomas Suites & SPA (Adults Only)

• 2019
    9Jo Aarts28-04-2019

Fantastisch verblijf met geweldig vriendelijk pers

Nieuw resort sinds nov.2018 met 184 persoonlijke suites en luxe spa+sauna+wirlpool+sportruimte enz. Geweldig ontbijt en restaurant. 30 minuten lopen van strand en overdag tot 17.00 uur shuttle service naar strand. Reisduur slechts 5 minuten. Avonduren taxi spotgoedkoop. Zeker aan te bevelen om 's-avonds met taxi keertje naar uitgaanscentrum Jumbo te gaan. Elke avond muziek show op terras. Bij receptie tegen net tarief auto te huren om eiland te verkennen, hebben daar prima route adviezen. Super vriendelijk en attent personeel. Geen kinderen toegestaan in resort.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Mirjam Wilson18-03-2018

volgend jaar weer

Heerlijk park, lekker rustig met alles wat je wilt voor een vakantie. Wel kleine huisjes, maar alles netjes en schoon en goede bedden. Wel wat afgelegen als je de weg niet weet, maar gratis bus en taxi's goedkoop(te regelen bij de receptie) Perfecte schoonmaak, volgend jaar weer!

• 5Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in maart 2018

• 6Djeep14-02-2018

Na grondige renovatie misschien ooit weer!

Voor het eerst deze accommodatie geboekt omdat we wat langer wilde als voorheen. Dit keer 22 dagen en daarom een bungalow ipv ons gebruikelijke hotel. We dachten een beetje de kosten drukken en zelf koken. Maar daarvoor is dit niet geschikt: 2 pitjes en geen afzuiging in een wel heel klein hokje. Wij waren afgegaan op reviews maar het viel ons toch wel tegen, echt over de datum,bad met schimmelig gordijntje, oud kookplaatje en een heel smal bed tegen de muur . Mede door het slechtere weer was het bovendien echt koud s' avonds in het huisje. Maar ook door de dunne muurtjes en als daar je bed tegenaan staat en overdag geen zon erop omdat het de noorden kant is dan is het ook in bed koud. Alle lof voor de dames van de huishoudelijke dienst, maar aan de receptie doen ze niet aan klantenbinding. Als je komt met een vraag om bijvoorbeeld een nieuwe pan omdat daar de vellen aanhangen dan wordt je geirriteerd te woord gestaan. Erg jammer!!

• 5Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Madelon20-01-2018

Knus en schoon

Kleine knusse huisjes, lekker terras, rustig complex, zeer goed verzorgd Handdoek wissel was wat vaag wanneer wel en niet,

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Oude reviews

7desiree24-06-2017

goed voor weinig geld

als je niet teveel hecht aan luxe is dit een prima park, om voor weinig geld een vakantie door te brengen in de winterzon.mini woonkamer en keuken. ruime slaapkamer, Mooi onderhouden park.shuttle busje brengt je overal naar toe.

Gereisd met partner in november 2016

• 9Anneke Paul25-05-2017

Heel leuk coplex

Hele leuke omgeving Leuke kleine huisjes Met zijn 2 voldoende ruimte Wij gaan dit jaar in de zomer voor 3 weken terug Dus dat zegt al iets van wat wij er van vinden Je kan heerlijke lopen naar Maspalomas strand Auto is wel makkelijke als je deze heb

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Britt07-09-2015

Mooi park

Het park zelf is goed onderhouden en erg fijn om te verblijven. Ook de bungalows zijn mooi, maar wel krapjes opgezet. Voor ons twee samen was het groot genoeg, maar kan me niet voorstellen dat je met meer dan (maximaal!) drie personen daar in moet. Het park was mooi, goed onderhouden. Bij de zwembaden worden er al vroeg ligbedden gereserveerd en zelfs voor twee personen was het lastig dan nog twee bedden naast elkaar te vinden.

Het park ligt zelf niet ideaal t.o.v. alle voorzieningen. Het dichtsbijzijnde winkelcentrum 'Faro 2' is heel erg vervallen en alleen nog maar een supermarkt die goed loopt en wel fijn is om broodjes te halen 's morgens. Als je echt lekker wilt eten, 's avonds, moet je al naar 'Yumbo' en dat is te voet niet te doen, maar moet je een taxi voor bellen (die overigens heel goedkoop zijn). Ook naar het strand kun je het beste met de taxi. Er gaat wel een gratis bus vanuit het park heen en terug, maar dan ben je gebonden aan de tijden. Verder een top-service!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9fam.Wind06-07-2015

we gaan er volgend jaar ,hopenlijk , weer heen.

Een zeer schoon en netjes bungalowpark Vriendelijk personeel.De gratis bus brengt je naar het strand of naar playa del ingles .wij waren zeer tevreden , We hopen in 2016 weer terug te komen!

Gereisd met partner in maart 2015

• 8Dijkhuis22-08-2014

Mooie accomodatie!

Het is een mooi park met veel groen en bloemen. Gezellige bungalows maar klein van formaat. Voor 2 personen is dit geen enkel probleem, juist knus. Bungalow van binnen goed schoon, lekkere bedden en compleet keukentje. Kleine supermarkt bij de receptie aanwezig (24/7 open). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op het park zijn twee zwembaden aanwezig + 1 kinderbad. Lekker fris met genoeg bedjes of ligplaatsen beschikbaar. Het park is rustig gelegen in Maspalomas. Half uur lopen richting de boulevard en het strand. Een andere optie is het busje van de accomodatie dat gratis heen en weer rijd. Echter wel op beperkte tijden. Het busje rijd na 5 uur niet meer terug naar de bungalows. Jammer als je 's avonds de boulevard wilt bezoeken. Taxi is wel goedkoop (Ong. 4 euro). Lopen kan ook maar het pad is 's avonds slecht verlicht. Op het park zit een restaurant met in de avond een buffet. Wij hebben hier 1x gegeten maar vonden de kwaliteit slecht. Op de boulevard eten is lekkerder!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Fam.Eggen03-03-2014

Alles prima!

Schoon,vriendelijk personeel, goede matrassen, prachtig weer en strand ook lopend goed te bereiken. Wel veel oudere mensen die hier in wintermaanden langere tijd verblijven en weinig te beleven in de avond maar de drukte kun je zelf opzoeken.Buffet niet uitgebreid maar wel goed en maar 12,50 p.p. Als je geen all in hebt geboekt. Winkelcentrum faro stelt niets meer voor maar er is wel een supermarkt met normale prijzen. Playa del Ingles is oud en vervallen. Wij hebben het hier prima gehad en komen graag nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Gratis minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats