Vakantiepark Cay Princess Beach

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info

30 reviews over Vakantiepark Cay Princess Beach

• 5Alice05-08-2016

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

+Ruime huisjes +Mooi zwembad +Nieuw campingbedje met goed matras +De mannelijke receptionist spreekt nederlands en is uitzonderlijk behulpzaam. Grote klasse!

-Hele harde bedden! Zeker niet aan te raden voor rug patiënten! -Eten: Weinig keus, lauw en niet heel smakelijk -Gedateerde huisjes met veel gebreken en gehorig -Schoonmaak laat zwaar te wensen over! Zowel in het appartement als het restaurant. In 2 weken tijd is niet 1x het bed verschoond en wij namen zelf chloordoekjes mee naar het restaurant om de tafels te poetsen. -Alles kost geld, dat viel ons tegen. Bijv. een kinderstoel : €12,- pw -In de buurt van het hotel is niet veel te beleven. Te voet naar Meloneras is 20 min. Taxi kost ong. €3,50

Nationaliteiten: 1. Engels (+/-75%) 2. Spaans (+/-15%) 3. Duits

Aanbevolen plaatsen: 1. Meloneras 2. Amadores beach 3. Anfi beach

Aanbevolen hotels: Maspalomas: Maspalomas Princess/Tabaiba Princess Meloneras: Lopesan, Baobap, Riu

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 6Romy08-02-2015

Mooi, maar....

Het is mooie accommodatie, met een perfecte ligging. Alleen als je een hele nacht hebt gereisd en dan wil je graag je fris maken in je bungalow, dan heb je geen zin om tot 2 in de middag te wachten, voordat je in je bungalow aankomt, lijkt mij logisch dat het al klaar is, dat was het niet, geen pluspunt! Het eten was erg goed, alleen als je aankomt 's ochtend heb je zin in iets en het ontbijt was al bezig, wij moesten ervoor betalen en de laatste dag dat wij weggingen was 's ochtend vroeg konden wij geen ontbijt krijgen, maar wij hebben er dergelijk wel voor betaald, was niet klantvriendelijk er was namelijk geen andere opties. Wij hebben dit aan de receptie overlegd en werd geen oplossing voor gevonden, gewoon vette pech. De huisjes waar zeer gedateerd en optisch schoon!

Gereisd in januari 2015

• 7am11erink29-12-2014

prima

het hotel is iets gedateerd, wat inrichting en kleuren betreft. Het personeel is erg vriendelijk. Het zwembad is ruim opgezet met gratis ligstoelen. Er is een gratis shuttlebus naar het strand (van Maspalomas). Het huisje viel een beetje tegen. We hadden genoeg ruimte, maar de badkamer was erg krap. De bedden zijn tamelijk hard. Veel gezinnen met (jonge) kinderen gezien.

Gereisd met partner in december 2014

• 9Jessica Ostermeier03-10-2013

Super!

We zijn 12 dagen in dit leuke park geweest! Ontbijt was prima en personeel erg vriendelijk en behulpzaam! Iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken gekregen! Over de service zeker niet te klagen! Animatie was leuk en de poolbar ook erg gezellig. Zwembad was ook prima! Absoluut een aanrader!

Gereisd met partner in september 2013

• 9Joris19-04-2013

Heerlijk appartementencomplex

We hebben een fijne vakantie gehad met onze 1 jarige dochter. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, park is lekker rustig, schoon en netjes. Eenvoudige maar nette huisjes. Er zijn geen grote hotels zichtbaar vanaf het park. Heerlijk zwembad met apart kindergedeelte. Aanrader voor jonge gezinnen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9XX05-03-2012

Overzichtelijk park met fantastische zwembaden

We hebben genoten van deze ontspannen vakantie met ons jonge gezin van 3 kinderen! Heerlijk was het verwarmde zwembad. Bungalows echt ruim en netjes: 2 slaapkamers en aparte keuken en grote badkamer met bad. Leuke speeltuin en animatie voor de kinderen. Schoonmaak hebben ze wel eens een dag overgeslagen,maar handdoeken prima. Leuke shows 's avonds met oa live music,dierentuin dieren show etc. Gemoedelijk park met kleinschalige maar zeer leuke animatie voor de kinderen voor alle leeftijden. Ook midgetgolfbaan en tennisbanen op het park aanwezig.

Ontbijt zeer goed. Buffet 's avonds lekker maar minder uitgebreidt dan bij het all-inclusive park van vorig jaar.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 9Els vd Veen28-02-2011

Heerlijk ontspannen vakantie

We zijn net terug met ons gezin (5 jonge kinderen) van een weekje halfpension vakantie. We hebben genoten en gaan volgend jaar weer terug naar Cay Beach Princess. Vooral de relaxte sfeer was heerlijk. Geen toestanden met ligbedden reserveren, een plekje zoeken in het restaurant etc etc. Alles gaat gemoedelijk. Het personeel is heel prettig en doet erg zijn best. De schoonmaak is prima (elke dag plus 3x schone handdoeken). Prima bedden, schone complete bungalows, prachtige zwembaden, heerlijk ontbijtbuffet. Het avondbuffet was OK, maar iets minder uitnodigend dan het ontbijtbuffet. (vooral voor de kinderen). De animatie was erg leuk. Voor ons gezin een perfecte locatie!!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9Els vd Veen28-02-2011

Heerlijk ontspannen vakantieverblijf

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 7Petra & Maarten25-09-2010

Heerlijk zwembad, rustig, goed eten, vieze huisjes

Wij zijn net terug. Uitstekend zwembad, prima ligstoelen bij zwembad, heerlijk eten bij half-pension, vriendelijke bediening/service. Rustige ligging. Bij het avondeten prima afwisseling tussen vlees en vis. Wel zijn er heel veel zwerfkatten en zijn de huisjes gehorig. Huisjes dienen nodig gerenoveerd te worden. We hadden een kapotte fohn, kapotte buitenlamp en een douchedeur die een waterballet op de badkamer veroorzaakte. Technische dienst heeft de problemen wel keurig opgelost. Alleen de schoonmaak is diep triest. Er wordt bijna niet schoongemaakt. In de badkamer was er mierenplaag. Nadat we deze gedood hadden, liet de schoonmaak deze dode mieren gewoon liggen, soms geen schone handdoeken en er werd nooit gezogen/gedweild. Ook kregen we na aankomst geen nieuwe toiletrollen meer. Echt heel erg vies. M.u.v. de vieze huisjes, is dit een prima verblijf voor jong en oud. Dichtbij de bus.

Gereisd met partner in september 2010

• 8vLEERLAAG14-08-2010

Fijn park

fijn zwembad gratis legstoelen gratis strand bus lekker eten als je van buffeten houd

Gereisd met partner in januari 2010

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, < 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie