Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaMaspalomas

7.3GoedScore uit 24 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

26 Reviews over Cay Beach Meloneras

• 8Wilbert Bijzitter25-11-2018

Prima liggen, mooi complex, goed eten.

Prima voor elkaar. Enige nadeel zou je kunnen noemen dat het zandstrand wel een paar km lopen is. Voor ons een voordeel. Dagelijkse wandeling ook weer gehad. En je loopt over de prachtige boulevard van maspalomas. Vanaf terras en zwembad uitzicht op zee. Complex heel mooi. Kamers prima. Grote badkamer met automatische wisseldouches. Oftewel wordt heel heet en dan weer koud. Gevaarlijk voor kinderen. Thermostaat kraan zou oplossing zijn. Kamer voorzien van goede airco. Weinig stopcontacten. Harde bedden. Wifi en airco gratis. Prachtige ligging. Wij hadden half pension en dat is heel goed bevallen. Elke dag enorme keuze in ontbijt en diner. Zoveel keus dat er altijd genoeg lekkers bij is. Absolute aanrader!

• 8JB08-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Prima hotel, nette kamers, goede airco en grote badkamer. Aanrader voor een hele schappelijke prijs. Ontbijt prima en avondeten ook.

• 8Bert24-10-2014

Prima accomodatie

Wij zijn acht dagen geweest en hebben een kamer gehad op de 1e verdieping. Kamer zag er netjes uit met een ruime badkamer en mooi balkon. Heerlijk rustig met aan de achterzijde het zwembad (gelegen midden op het complex) We hadden alleen logies en ontbijt. Het ontbijt was goed met een ruime keuze. Al met al een redelijk eenvoudige accommodatie maar de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

• 10Jan10-03-2014

Geweldig

Alles geweldig voor al het eten top

• 0KARINA20-06-2012

UROCZE MIEJSCE

Wakacje udane!!!Hotel i jedzenie super!!!Polecam chciała bym tam jeszcze kiedyś wrócić:):)

• 1le brun25-07-2011

Plus jamais !!!!

arnaque à touristes, la pension complète sans aucune boissons, que des suppléments hors de prix en famille, impossible d'avoir de l'eau à table, boissons aux tarifs bars France, nourriture identique tous les jours, usant... visites nulles (3 églises dans la matinée pour le "grand tour"...), aucune prise en charge des enfants... cafards de 5cm qui grouillent dans l’hôtel.... à oublier et à éviter

• 8Gerdine15-11-2010

Gewoon goed

Wij hadden een bungalow met een beneden en bovenverdieping. Het zijn best mooie en ruime kamers. Met vooral boven een grote badkamer. Het personeel is heel vriendelijk en ze komen om de paar dagen schoonmaken en nieuwe handdoeken brengen. Zelf hebben wij het eten in het restaurant nooit geprobeerd. 's morgens haalden we wat te eten in het supermarktje en 's middags en 's avonds waren er mogelijkheden genoeg om ergens lekker te gaan eten. Probeer vooral Ciao Ciao (onderaan de strandweg naar rechts) ze hebben daar geweldig lekker eten, en de bediening is ontzettend vriendelijk. Het enige nadeel vonden wij het lopen naar het zand strand. Dat was ongeveer een kilometer. Een zandstrand met in het begin van het water keien was ongeveer 500m lopen. Kortom Cay beach Meloneras is een perfecte plek voor een super vakantie.

• 10Dirk26-10-2010

Gewoon goed zeker gezien qua prijsverhouding!!!!

Net terug van een weekje vakantie en ook de beoordelingen gelezen van andere vakantie gangers die er ook geweest zijn. Had geboekt voor nog geen 1100 euro voor 2 personen half pension en was het eten gewoon goed echter geen meters lange buffet maar elke dag afwisseling in het eten dus voor mij ruim voldoende. Zeker gezien de prijs is dit gewoon goed te noemen zeer schone kamers ( heb ik veelal anders meegemaakt)!!!. Wil je wat luxe dan moet je b.v een RIU hotel boeken maar daar betaal je 1800 euro PP voor een weekje in dezelfde periode om even de prijs te vergelijken. Dus ik vind dit zeker een aanrader om er even een weekje tussen uit te gaan en zeker gezien het bedrag en ook dat het zeer schoon was is voor mij een heel groot pluspunt.

• 8Alex14-08-2010

Zeer goed hotel voor goede prijs

Cay beach meloneras is een uitstekend hotel in het mooie nieuwe gedeelte Meloneras. De ligging is prima, dicht bij de boulevard waar vele goede restaurants en barretjes zijn gevestigd. Savonds is het er zeer gezellig. Aanraders zijn Grand italia op de faro boulevard en de Ciao Ciao op de meloneras boulevard. De faro boulevard is drukker en is er meer keus ook zeer gezellig. Het hotel is niet luxe maar is gewoon heel goed, schone kamers wordt vaak verschoond. Het is een complex met bungalows, verder zijn er 3 zwembaden, bubbelbad, whirpool, speeltuintje, supermarkt, speelhal, fitness, mini golf, massage salon, en een soort tennisbaan. Er is een poolbar waar je kan eten/drinken en tot 0.00 snachts pizzas kunt eten. Het is een aanrader om alleen logies of logies ontbijt te nemen omdat het avondeten in het restaurant niet veel voorstelt dit is het enige minpuntje. Op de boulevard kan er zeer goed worden gegeten. Verder is het een perfecte keus voor een goede vakantie in het mooie Melonera

• 7B. van Stojanovic23-10-2009

Cay beach

Het wordt los verhuurd, maar omdat wij met het gezin waren hadden we de boven verdieping erbij. Beneden heb je er ook een keuken bij, maar boven is de badkamer groter. Wij hadden ontbijt erbij geboekt, maar dat was minimaal en iedere dag het zelfde. Daar spijt van gehad, want bij het hotel is een supermarkt en niet duur waar ze van alles verkopen. Wij hadden een mooie tuin en zeezicht. Dicht bij Varadero boulevard. Niet druk altijd een ligbed beschikbaar bij het zwembad. Schoonmaak was goed bijna dagelijks, maar een beetje onduidelijk wanneer nou de handdoeken werden verwisseld. Laatste dag omdat onze vlucht wat later was mochten we de boven verdieping aanhouden, zodat we ons nog konden douchen. De kosten daarvoor waren 18 euro.

Aparthotel Cay Beach Meloneras info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)