Aparthotel Cay Beach Meloneras

Aparthotel
Aparthotel Cay Beach Meloneras
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Cay Beach Meloneras voor je op een rij gezet:

19 reviews over Aparthotel Cay Beach Meloneras in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

JB
8-9-2018

Prima hotel, nette kamers, goede airco en grote badkamer. Aanrader voor een hele schappelijke prijs. Ontbijt prima en avondeten ook.

Prima accomodatie

Bert
24-10-2014

Wij zijn acht dagen geweest en hebben een kamer gehad op de 1e verdieping. Kamer zag er netjes uit met een ruime badkamer en mooi balkon. Heerlijk rustig met aan de achterzijde het zwembad (gelegen midden op het complex) We hadden alleen logies en ontbijt. Het ontbijt was goed met een ruime keuze.

Al met al een redelijk eenvoudige accommodatie maar de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Geweldig

Jan
10-3-2014

Alles geweldig voor al het eten top

Gewoon goed

Gerdine
15-11-2010

Wij hadden een bungalow met een beneden en bovenverdieping. Het zijn best mooie en ruime kamers. Met vooral boven een grote badkamer. Het personeel is heel vriendelijk en ze komen om de paar dagen schoonmaken en nieuwe handdoeken brengen.

Zelf hebben wij het eten in het restaurant nooit geprobeerd. 's morgens haalden we wat te eten in het supermarktje en 's middags en 's avonds waren er mogelijkheden genoeg om ergens lekker te gaan eten. Probeer vooral Ciao Ciao (onderaan de strandweg naar rechts) ze hebben daar geweldig lekker eten, en de bediening is ontzettend vriendelijk.

Het enige nadeel vonden wij het lopen naar het zand strand. Dat was ongeveer een kilometer. Een zandstrand met in het begin van het water keien was ongeveer 500m lopen.

Kortom Cay beach Meloneras is een perfecte plek voor een super vakantie.

Net terug van een weekje vakantie en ook de beoordelingen gelezen van andere vakantie gangers die er ook geweest zijn. Had geboekt voor nog geen 1100 euro voor 2 personen half pension en was het eten gewoon goed echter geen meters lange buffet maar elke dag afwisseling in het eten dus voor mij ruim voldoende.

Zeker gezien de prijs is dit gewoon goed te noemen zeer schone kamers ( heb ik veelal anders meegemaakt)!!!.

Wil je wat luxe dan moet je b.v een RIU hotel boeken maar daar betaal je 1800 euro PP voor een weekje in dezelfde periode om even de prijs te vergelijken.

Dus ik vind dit zeker een aanrader om er even een weekje tussen uit te gaan en zeker gezien het bedrag en ook dat het zeer schoon was is voor mij een heel groot pluspunt.

Zeer goed hotel voor goede prijs

Alex
14-8-2010

Cay beach meloneras is een uitstekend hotel in het mooie nieuwe gedeelte Meloneras. De ligging is prima, dicht bij de boulevard waar vele goede restaurants en barretjes zijn gevestigd. Savonds is het er zeer gezellig. Aanraders zijn Grand italia op de faro boulevard en de Ciao Ciao op de meloneras boulevard. De faro boulevard is drukker en is er meer keus ook zeer gezellig.

Het hotel is niet luxe maar is gewoon heel goed, schone kamers wordt vaak verschoond. Het is een complex met bungalows, verder zijn er 3 zwembaden, bubbelbad, whirpool, speeltuintje, supermarkt, speelhal, fitness, mini golf, massage salon, en een soort tennisbaan. Er is een poolbar waar je kan eten/drinken en tot 0.00 snachts pizzas kunt eten. Het is een aanrader om alleen logies of logies ontbijt te nemen omdat het avondeten in het restaurant niet veel voorstelt dit is het enige minpuntje. Op de boulevard kan er zeer goed worden gegeten. Verder is het een perfecte keus voor een goede vakantie in het mooie Melonera

Cay beach

B. van Stojanovic
23-10-2009

Het wordt los verhuurd, maar omdat wij met het gezin waren hadden we de boven verdieping erbij.

Beneden heb je er ook een keuken bij, maar boven is de badkamer groter.

Wij hadden ontbijt erbij geboekt, maar dat was minimaal en iedere dag het zelfde.

Daar spijt van gehad, want bij het hotel is een supermarkt en niet duur waar ze van alles verkopen.

Wij hadden een mooie tuin en zeezicht.

Dicht bij Varadero boulevard.

Niet druk altijd een ligbed beschikbaar bij het zwembad.

Schoonmaak was goed bijna dagelijks, maar een beetje onduidelijk wanneer nou de handdoeken werden verwisseld.

Laatste dag omdat onze vlucht wat later was mochten we de boven verdieping aanhouden, zodat we ons nog konden douchen. De kosten daarvoor waren 18 euro.

prima accomodtie in een zeer rustige omgeving

e.kuipers
16-2-2009

boek alleen logies en ontbijt (is redelijk goed), maar zorg er wel voor om voor 09.45 uur in het restaurant te zijn, want de koffie automaat gaat om 09.55 dicht en het licht van het buffet ook. Heel bijzonder dus. Accomodatie ligt mooi, dicht bij de boulevaar, welke zeer goed te belopen is. Mensen met een medische beperking moeten wel weten, dat Cay B. vanaf de kust wat moeilijk te belopen valt i.v.m. het hoogte verschil. Veel goede en niet dure restaurantjes aan de boulevaar richting de vuurtoren. Geen warme hap nemen in Cay B., want je eet veel lekkerder voor nagenoeg hetzelfde geld buitenshuis.

Accomodatie is goed wel wel wat gehorig.Personeel is prima met haar omgangsvormen. Wij gaan er zeker ( en dat wordt dan voor de 5 de keer ) weer heen

Prachtige plek

T.Brouwer
12-1-2009

Cay beach Meloneras,een leuke appartementencomplex,heerlijk rustig,mooie ligging,vlak bij de boulevaard zodat je wandelend naar Maspalomas kon en verder naar playa las Ingels.Heerlijke bedden,elke dag schoongemaakt en het eten was goed,leuke obers en vriendelijk mensen.Voor ons zeker een volgende keer hier weer naar toe!

2008

Prima complex

Rita
23-12-2008

Dit appartementenhotel is ons zeer goed bevallen.

Gelegen op loopafstand van de promenade, tussen twee winkelcentra in.

Het prachtige strand van Maspalomas is ongeveer 1 km lopen.

We hadden de beschikking over een hotelkamer, gelegen op de 1e verdieping, voorzien van een zonnig, beschut balkon.

De kamers zijn keurig inricht; er ontbreekt alleen een zitje.

Het ontbijtbuffet was oke.

Verder zijn er o.a. 3 zwembaden, bubbelbaden e.d., minimarkt en een gezellige danssalon.

Wij vonden het personeel uitermate vriendelijk.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cay Beach Meloneras in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cay Beach Meloneras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.