Vakantiepark Capri

Mariska siersack
16-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Aardige mensen altijd bereid om je vragen te beantwoorden schone huisjes goeie ligging kwa omgeving en om dingen te doen rustig park zeker voor gezinnen en niet duur

Ongelooflijk slecht

velu
31-10-2017

Oud en schimmel in badkamer. Plantenbak bij slaapkamer lijkt op asbak, ligt vol met peuken, wordt dus niet opgeruimd. Receptioniste hopeloos: zeer onvriendelijk, bij aankomst nors.

Slecht getroffen met bungalowtje: naast zwembad en hangplek dus tot 01.00 uur 's nachts lawaai van jongeren.

Leuke plek tussen de locals

Michelle
    16-7-2016

Bungalow Capri is een simpele accommodatie, niet groot en zijn eenvoudig ingericht, schoonmaakster om de dag. Er is een speeltuintje met een glijbaan en schommel en een klein kinderbadje van 40 cm diep, gescheiden van het diepe zwembad. Personeel is vriendelijk. Je zit naast/in San Fernando waar de lokale bevolking woont dus op de receptie en het restaurant na spreekt het personeel en omgeving alleen Spaans. Er stopt dagelijks een gratis bus naar het strand. Ik huur zelf een auto en dat gaat prima met een kaart, ik vind met een huurauto de ligging geweldig, makkelijk te vinden via de snelwegborden en je bent snel in andere steden voor bijv uitgaan. Palmitos park, holiday world en aqualand liggen op wandelafstand. Verderop in San Fernando zitten restaurantjes en een spar en ook een NL winkeltje waar je calve pindakaas en typische NL etenswaren die je niet in de Spaanse supermarkten vindt kunt kopen. Ik ben met mijn kleine kinderen 2 weken gebleven en het reuze naar ons zin gehad.

Goed kwaliteit prijs verhouding

Josje
      2-6-2016

Een nette, maar simpel ingerichte accomodatie. Schoon, maar handdoeken worden pas na 3 dagen verschoond.

Personeel vriendelijk, soms wat onduidelijk vanwege taalbarriere.

2 zwerfkatten gezien, maar geen last van, zeuren niet.

Zwembad schoon

Tuintjes voor de accomodatie gezellig

Ligging minder, maar voor € 5,- met de taxi naar het strand of centrum of maak gebruik van de gratis bus.

Voor deze prijs zeker een aanrader als je niet veel luxe nodig bent.

Prima plek

Annemarieke
        25-4-2016

Na zeer lage verwachtingen na het lezen van de reviews is het ons echt meegevallen. Het was netjes en schoon en geen ongedierte.je betaald zeker niet teveel.het is idd erg gedateerd. Wij hadden een auto gehuurd waardoor we lekker weg konden. Meloneras is mooi en lekker eten. Vlakbij het appartement heb je tegenover de brandweer een tentje zitten waar je lekker kan ontbijten/lunchen. Avondeten viel ons wat tegen.Taurito is een leuke plek en in magon kan je ook lekker eten. Tip: vraag de kaart van het menu van 11,95anders krijg je de toeristenkaart en betaal je teveel.

Puerto rico en playa des ingles vonden wij echt niks.

Als je boodschappen wil doen ksn je beter een klein stukje rijden naar de mall bij el tablero daar zit een grote supermarkt en scheelt in de prijs.

Verwacht niet te veel

Simon
          21-4-2016

Aangekomen bij het resort was de receptie gesloten. Vanaf het zwembad kwam een vriendelijke mevrouw aangelopen. Nadat we de sleutel gekregen hadden richting bungalow gelopen. Na wat klooien deur opengekregen en de schuifpui al piepend en krakend geopend. Toen we de inrichting zagen schrokken we wel even. Die is echt gedateerd! Ouwe bank met brandgaten, een oude beeldbuis TV (met slechts 3 werkende zender) en een trap waar weinig verf meer op zit. Ook het bed is oud, dekens met gaten maar wel schoon. Ook de badkamer is oud (Duits ziekenhuis groen), handdoeken met gaten maar ook relatief schoon. Zo te ruiken zijn de schoonmaakster gek op chloor. Eerlijk is eerlijk. Het personeel is allemaal even vriendelijk. Voor de €150,- moet je ook niet te veel verwachten. We hebben geen ongedierte gezien, alleen wat krolse katten die wat lawaai maken.

Hartstikkegoed voor de prijs die je betaald

R Boogaers
            18-4-2016

Capri geboekt via veiling en na wat ik allemaal gelezen had geen hooge verwachting.

Maar na aankomst viel alles mee, de huisjes zijn niet zo modern en de inrichting geeft ook wat te zeggen maar voor wat je betaald voor dit alles is het oké, en wat betreft personeel allemaal vriendelijk, en er werd genoeg schoongemaakt.

Het restaurant is er goed en de bediening is er vriendelijk, we zijn ook bij andere geweest maar dit sprong er uit ook kwa prijs.

En kakkerlakken heb ik niet gezien wel katten maar geen last van gehad,

Dus wie een goedkope en zonnige vakantie wil hebben zou ik zeggen doen.

En ja je moet alles huren maar water kun je ook koken in een pannetje en Nescafee

voor een week is ook te doen

volgend jaar weer

gerda
              16-4-2016

inderdaad verouderd, inderdaad overal voor moeten betalen: tv (2 zenders), wifi, waterkoker, broodrooster, theedoek, ventilator enz. inderdaad 2 kakkerlakken, inderdaad Spaanse gasten, en natuurlijk 4 zwerfkatten.

Maar geweldig,rustig,restaurant(gratis wifi), schoon en ook op het complex. Ruimte voldoende voor 2 personen. Heerlijke week gehad en gaan volgend jaar weer.

Prima verblijf voor het geld

Annelies
                11-4-2016

Simpel appartement maar knus. Alles doet het, eigen terrasje en zwembad was rustig. Het is een goedkoop appartement en daarvoor vond ik dat je veel kreeg. Kok heeft zelfs glutenvrije voor mij gekookt.

fijne week

Bart Zegers
                  4-4-2016

Net terug van een weekje capri , niks mis mee , prijsverhouding goed, we betaalde 150 euro, vriendelijk personeel, iedere dagschoonmaak, 3x schone handdoeken

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Capri in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Capri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Capri scoort een 6.14 uit 10 op basis van 28 reviews.