Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

29 Reviews over Capri

• 2Tine11-11-2019

Jammer, het had veel beter kunnen zijn

We waren erg teleurgesteld toen we aankwamen. Het appartement was erg vuil en vies. De handdoeken stonken en de slaapzetel viel uit elkaar. Het is zeker niet mijn gewoonte om te gaan klagen maar het was zo erg dat we wel moesten. De klusjesman kwam en begon het zetelbed in elkaar te kloppen met blote handen en was helemaal over zijn toeren. Op mijn vraag om een ander bed werd hij bijna aggressief. Om te tonen dat hij het bed had gemaakt begon hij er op te springen waarbij het stof overal rondvloog. Ik heb op de niet kapotte kant van het bed geslapen met verstand op nul. Gelukkig was het schitterend weer en konden we buiten ontbijten. Jammer dat het zo slecht onderhouden was want het zou best wel heel goed kunnen zijn. Zwembad en winkeltje waren wel ok.

• 2Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 9Mariska siersack16-08-2018

Supper!

Aardige mensen altijd bereid om je vragen te beantwoorden schone huisjes goeie ligging kwa omgeving en om dingen te doen rustig park zeker voor gezinnen en niet duur

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 1velu31-10-2017

Ongelooflijk slecht

Oud en schimmel in badkamer. Plantenbak bij slaapkamer lijkt op asbak, ligt vol met peuken, wordt dus niet opgeruimd. Receptioniste hopeloos: zeer onvriendelijk, bij aankomst nors. Slecht getroffen met bungalowtje: naast zwembad en hangplek dus tot 01.00 uur 's nachts lawaai van jongeren.

• 8Michelle16-07-2016

Leuke plek tussen de locals

Bungalow Capri is een simpele accommodatie, niet groot en zijn eenvoudig ingericht, schoonmaakster om de dag. Er is een speeltuintje met een glijbaan en schommel en een klein kinderbadje van 40 cm diep, gescheiden van het diepe zwembad. Personeel is vriendelijk. Je zit naast/in San Fernando waar de lokale bevolking woont dus op de receptie en het restaurant na spreekt het personeel en omgeving alleen Spaans. Er stopt dagelijks een gratis bus naar het strand. Ik huur zelf een auto en dat gaat prima met een kaart, ik vind met een huurauto de ligging geweldig, makkelijk te vinden via de snelwegborden en je bent snel in andere steden voor bijv uitgaan. Palmitos park, holiday world en aqualand liggen op wandelafstand. Verderop in San Fernando zitten restaurantjes en een spar en ook een NL winkeltje waar je calve pindakaas en typische NL etenswaren die je niet in de Spaanse supermarkten vindt kunt kopen. Ik ben met mijn kleine kinderen 2 weken gebleven en het reuze naar ons zin gehad.

• 7Josje02-06-2016

Goed kwaliteit prijs verhouding

Een nette, maar simpel ingerichte accomodatie. Schoon, maar handdoeken worden pas na 3 dagen verschoond. Personeel vriendelijk, soms wat onduidelijk vanwege taalbarriere. 2 zwerfkatten gezien, maar geen last van, zeuren niet. Zwembad schoon Tuintjes voor de accomodatie gezellig Ligging minder, maar voor € 5,- met de taxi naar het strand of centrum of maak gebruik van de gratis bus. Voor deze prijs zeker een aanrader als je niet veel luxe nodig bent.

• 7Annemarieke25-04-2016

Prima plek

Na zeer lage verwachtingen na het lezen van de reviews is het ons echt meegevallen. Het was netjes en schoon en geen ongedierte.je betaald zeker niet teveel.het is idd erg gedateerd. Wij hadden een auto gehuurd waardoor we lekker weg konden. Meloneras is mooi en lekker eten. Vlakbij het appartement heb je tegenover de brandweer een tentje zitten waar je lekker kan ontbijten/lunchen. Avondeten viel ons wat tegen.Taurito is een leuke plek en in magon kan je ook lekker eten. Tip: vraag de kaart van het menu van 11,95anders krijg je de toeristenkaart en betaal je teveel. Puerto rico en playa des ingles vonden wij echt niks.

Als je boodschappen wil doen ksn je beter een klein stukje rijden naar de mall bij el tablero daar zit een grote supermarkt en scheelt in de prijs.

• 6Simon21-04-2016

Verwacht niet te veel

Aangekomen bij het resort was de receptie gesloten. Vanaf het zwembad kwam een vriendelijke mevrouw aangelopen. Nadat we de sleutel gekregen hadden richting bungalow gelopen. Na wat klooien deur opengekregen en de schuifpui al piepend en krakend geopend. Toen we de inrichting zagen schrokken we wel even. Die is echt gedateerd! Ouwe bank met brandgaten, een oude beeldbuis TV (met slechts 3 werkende zender) en een trap waar weinig verf meer op zit. Ook het bed is oud, dekens met gaten maar wel schoon. Ook de badkamer is oud (Duits ziekenhuis groen), handdoeken met gaten maar ook relatief schoon. Zo te ruiken zijn de schoonmaakster gek op chloor. Eerlijk is eerlijk. Het personeel is allemaal even vriendelijk. Voor de €150,- moet je ook niet te veel verwachten. We hebben geen ongedierte gezien, alleen wat krolse katten die wat lawaai maken.

• 8R Boogaers18-04-2016

Hartstikkegoed voor de prijs die je betaald

Capri geboekt via veiling en na wat ik allemaal gelezen had geen hooge verwachting. Maar na aankomst viel alles mee, de huisjes zijn niet zo modern en de inrichting geeft ook wat te zeggen maar voor wat je betaald voor dit alles is het oké, en wat betreft personeel allemaal vriendelijk, en er werd genoeg schoongemaakt. Het restaurant is er goed en de bediening is er vriendelijk, we zijn ook bij andere geweest maar dit sprong er uit ook kwa prijs. En kakkerlakken heb ik niet gezien wel katten maar geen last van gehad,

Dus wie een goedkope en zonnige vakantie wil hebben zou ik zeggen doen.

En ja je moet alles huren maar water kun je ook koken in een pannetje en Nescafee voor een week is ook te doen

• 7gerda16-04-2016

volgend jaar weer

inderdaad verouderd, inderdaad overal voor moeten betalen: tv (2 zenders), wifi, waterkoker, broodrooster, theedoek, ventilator enz. inderdaad 2 kakkerlakken, inderdaad Spaanse gasten, en natuurlijk 4 zwerfkatten.

Maar geweldig,rustig,restaurant(gratis wifi), schoon en ook op het complex. Ruimte voldoende voor 2 personen. Heerlijke week gehad en gaan volgend jaar weer.

• 7Annelies11-04-2016

Prima verblijf voor het geld

Simpel appartement maar knus. Alles doet het, eigen terrasje en zwembad was rustig. Het is een goedkoop appartement en daarvoor vond ik dat je veel kreeg. Kok heeft zelfs glutenvrije voor mij gekookt.

Vakantiepark Capri info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)

Maaltijden