Vakantiepark
KinderhotelWeer vandaag24°18°
8,3

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Canary Garden Club voor je op een rij gezet:

126 reviews over Vakantiepark Canary Garden Club in het Nederlands

Heerlijke verzorgde vakantie.

Marcella
15-5-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Super net onderkomen, personeel is zeer vriendelijk en niks is teveel. Zeer gastvrij en resort is netjes in orde. Zwembad is niet verwarmd maar in mei was het zwemmen al prima te doen. Bungalow is klein maar goed genoeg, je leeft meer buiten. Eten was meer dan prima en genoeg keuze. De lunch was bij ons op bestelling van de kaart omdat er minder bezoekers waren. Maar dit vonden wij geen probleem.

Voor kinderen is er niet veel te doen, geen speeltuintje of uitdaging in het zwembad. Maar we hebben een heerlijke week gehad. Denk dat het met name voor mensen zonder kinderen helemaal perfect is. Al met al een heerlijke week gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

mooi resort, heel goed eten

Hamelink
18-2-2019
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Dit resort zag er vanbuiten niet echt aanlokkelijk uit, maar achter de muren was het een paradijsje. De huisjes waren klein maar schoon en leuk opgezet. Het eten (all inclusive) was echt super goed, dit nog nooit zo goed meegemaakt. Personeel was vriendelijk en goedlachs. Hier moet je alleen niet naartoe als je entertainment wil, want dat was er niet, maar dat hebben wij niet nodig. Was heel rustig toen wij er waren. Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Karin
18-2-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

We hebben 8 fantastische dagen gehad. Spannend de 1e keer vliegen met ons zoontje van 1,5 jaar. Het complex is kleinschalig, laag en doet heel vriendelijk aan. Het personeel is heel erg aardig en niets is te gek om te vragen. De schoonmaak is elke dag en ook elke dag schone handdoeken. Ook gemakkelijk een badlaken service voor 1 euro en 10 euro borg huur je een badlaken. scheelt mooi weer wat ruimte in de koffer. Zwembad, receptie en eetzaal is allemaal vernieuwd in 2018. Modern licht en super schoon! Tevens hadden wij ook nog eens uitzonderlijk mooi weer tot ruim 30 graden in februari. Onze 1e keer dat we ook in de winter zoiets gedaan hebben, maar zeker voor herhaling vatbaar. Als ik dan toch 1 minpuntje moet noemen is dat er geen speeltuintje aanwezig was. Een schommel of glijbaan is vaak toch wel heel leuk. Verder alleen maar positief!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Geweldig genoten!

C.Suppers-van der Lei
11-2-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het is rustig gelegen,maar je kunt met het gratis busje naar Faro de Maspalomas waar strand,winkelcentra en terrassen zijn. Prima voor wandelen en fietsen. All-inlusiveis geweldig, personeel zeer efficient,heel vriendelijk naar gasten en naar elkaar= een dikke pluim wat dat betreft! Huisjes zeer compleet voor 2 personen. Ook geschikt voor personen die slecht ter been zijn.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super goede accommodatie!!

Lotte en Berrie
27-3-2018
  • Onderkomen9

Canary Garden Club is een hele fijn plek! Wij zijn rond de 40 jaar en waren zonder kinderen. Je ziet er vooral oudere paren, stellen met kleine kindjes en sportievelingen die voor het wielrennen komen. Prima mix dus. Het gehele complex is erg schoon en netjes bijgehouden. Zowel in het restaurant, de huisjes, de prachtige tuin als bij het zwembad. Huisjes zijn niet groot, maar groot genoeg voor 2 a 3 personen, je leeft toch vooral buiten! Huisjes gaan deze zomer gerenoveerd worden, dus het park gaat een paar maanden dicht werd ons verteld. Wij hadden gekozen voor all inclusive, daar zeker geen spijt van. Wat een keuze!! S'avonds werd er nog vers vlees/vis gebakken, dus niet alles ligt in warmhoudbakken! Personeel is heel vriendelijk. Het park ligt op een rustige plek, wat wij als fijn hebben ervaren. Met een shuttle bus kun je gratis overdag naar het strand en de Yumbo. S'avonds ben je daar voor +/- €5,00. Lopend is het ong. 20 min.

Gereisd Met partner in maart 2018

fantastische week gehad wil er zeker nog een keer!

steven dekker
2-3-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

mooi park, schoon, goed eten en vriendelijk personeel!

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Geweldig

Petra lieuwes
30-1-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Het is een keurig verzorgd park. Het allemaal inclusive is perfect .

Het was heel mooi

Sem bennis
15-1-2018
  • Activiteiten7

Het was netjes en er werd goed schoon gemaakt er was een mooi/schoon zwembad Er is eigenlijk niks over niet goed

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Schoon en rustig

JanF
27-11-2017

De (1/4-)bungalows zijn klein, maar wel compleet uitgerust. Kamer en keuken zijn klein, badkamer is aanvaardbaar, slaapkamer prima, bedden uitstekend. Op je eigen terras heb je een zitje en 2 ligbedden. Alles wordt iedere dag schoongemaakt (incl. wisselen handdoeken), zelfs de verharde paden op het park. Beddengoed wordt 3 maal per week verschoond. Ligging ca. 2 km van strand, er rijden gratis pendelbusjes naar strand en Yumbo centrum..Het park is fraai en rustig, de ligging is minder. Er is weinig te doen, eens per week (rustige) live muziek. Het ontbijt is uitgebreid en goed, de redelijke lunch bestel je van de kaart en het diner is prima. Frisdrank, bier, lokale sterke drank en whiskey, gin en amaretto zijn gratis (dus ook Irish Coffee). De zwembaden en daarbij aanwezige ligbedden zijn prima, handdoekjes leggen is er niet bij. Het was onze eerste all-inclusive. Wij vonden het een compleet park, alleen was er wat weinig te doen, ook in directe omgeving. Wij hebben meer met alleen logies, zodat je er meer op uit gaat naar bakkertjes, terrasjes en restaurants en 's avonds nog lekker terug wandelt.

Gereisd Met partner in november 2017

Prima aanbod voor een vriendelijke prijs

Henk
28-10-2017

Goede service en een adequate accomodatie Geen minpunten

Gereisd Met partner in december 2016

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Post service, Wasserette

• Wellness behandelingenFysiotherapie, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Canary Garden Club in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Canary Garden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.