Vakantiepark Canary Garden Club

147 reviews over Vakantiepark Canary Garden Club

• 2019
    8Peter09-09-2019

Place to be !

Een heel leuk, schoon, mooi en prima onderhouden bungalowpark(je). Gezellig bungalowtje, goed zwembad en meer dan voldoende ligstoelen met parasol. Gelukkig geen handdoekje leggen( op een eigenwijze Engelsman na ). Goed tot zeer goed eten en elke avond staat de kok live te bakken ( gamba, vis, vlees ). Zeer aardige bediening en overal schoon. Rijdt een bus dagelijks naar strand en met taxi voor ongeveer 5 euro naar Maspalomas en Playa des Ingles ( hoeft niet meer). Aanrader is markt in Puerto de Mogan ( met bus 32 ). Voor de iets ouderen onder ons zeker een prima vakantiestek.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Rick12-08-2019

Fantastische vakantie

Genoten bij Canary Garden Club!! Bij aankomst zag het er niet echt aantrekkelijk uit vanaf de buitenkant maar eenmaal binnen is het echt puur genieten! Leuke bungalows niet te groot, maar dit heb je ook niet echt nodig. Park zag er echt heel erg netjes uit. Wij maakte gebruik van All Inclusief en dit was echt perfect!! S ochtends en in de avond konden we aanschuiven om te genieten van een heerlijk buffet. In de middag hadden ze een A la carte kaart waar je uit 19 gerechten kon kiezen wat was dit allemaal lekker. Wij hebben echt genoten en waarschijnlijk gaan we hier nog wel vaker heen!!!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9nella geugjes25-07-2019

topvakantie op toplocatie

Bij aankomst krijgen we een klein maaltijd voor geschoteld nadat we onze sleutel hadden gekregen en de uitleg over de verschillende dingen op het park zoals het eten. daarna naar bugalo deze zag er ook goed uit niet al te groot maar alles aanwezig bed iets te klein voor ons. Eten was super en veel variatie onbijt en avond eten buffetvorm en lunch van de kaart.Werden lekkere dingen voor je gebakken waar je bij stond een eitje of een stukje vlees of vis s avonds. De mederwerkers waren zo lief en hard werkens om ons het naar de zien te geven.Nog leuke excursie gedaan al met al een top vakantie op een toplocatie.

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Marcella15-05-2019

Heerlijke verzorgde vakantie.

Super net onderkomen, personeel is zeer vriendelijk en niks is teveel. Zeer gastvrij en resort is netjes in orde. Zwembad is niet verwarmd maar in mei was het zwemmen al prima te doen. Bungalow is klein maar goed genoeg, je leeft meer buiten. Eten was meer dan prima en genoeg keuze. De lunch was bij ons op bestelling van de kaart omdat er minder bezoekers waren. Maar dit vonden wij geen probleem.

Voor kinderen is er niet veel te doen, geen speeltuintje of uitdaging in het zwembad. Maar we hebben een heerlijke week gehad. Denk dat het met name voor mensen zonder kinderen helemaal perfect is. Al met al een heerlijke week gehad.

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Hamelink18-02-2019

mooi resort, heel goed eten

Dit resort zag er vanbuiten niet echt aanlokkelijk uit, maar achter de muren was het een paradijsje. De huisjes waren klein maar schoon en leuk opgezet. Het eten (all inclusive) was echt super goed, dit nog nooit zo goed meegemaakt. Personeel was vriendelijk en goedlachs. Hier moet je alleen niet naartoe als je entertainment wil, want dat was er niet, maar dat hebben wij niet nodig. Was heel rustig toen wij er waren. Zeker een aanrader.

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Karin18-02-2019

Fantastisch!

We hebben 8 fantastische dagen gehad. Spannend de 1e keer vliegen met ons zoontje van 1,5 jaar. Het complex is kleinschalig, laag en doet heel vriendelijk aan. Het personeel is heel erg aardig en niets is te gek om te vragen. De schoonmaak is elke dag en ook elke dag schone handdoeken. Ook gemakkelijk een badlaken service voor 1 euro en 10 euro borg huur je een badlaken. scheelt mooi weer wat ruimte in de koffer. Zwembad, receptie en eetzaal is allemaal vernieuwd in 2018. Modern licht en super schoon! Tevens hadden wij ook nog eens uitzonderlijk mooi weer tot ruim 30 graden in februari. Onze 1e keer dat we ook in de winter zoiets gedaan hebben, maar zeker voor herhaling vatbaar. Als ik dan toch 1 minpuntje moet noemen is dat er geen speeltuintje aanwezig was. Een schommel of glijbaan is vaak toch wel heel leuk. Verder alleen maar positief!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 9C.Suppers-van der Lei11-02-2019

Geweldig genoten!

Het is rustig gelegen,maar je kunt met het gratis busje naar Faro de Maspalomas waar strand,winkelcentra en terrassen zijn. Prima voor wandelen en fietsen. All-inlusiveis geweldig, personeel zeer efficient,heel vriendelijk naar gasten en naar elkaar= een dikke pluim wat dat betreft! Huisjes zeer compleet voor 2 personen. Ook geschikt voor personen die slecht ter been zijn.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Lotte en Berrie27-03-2018

Super goede accommodatie!!

Canary Garden Club is een hele fijn plek! Wij zijn rond de 40 jaar en waren zonder kinderen. Je ziet er vooral oudere paren, stellen met kleine kindjes en sportievelingen die voor het wielrennen komen. Prima mix dus. Het gehele complex is erg schoon en netjes bijgehouden. Zowel in het restaurant, de huisjes, de prachtige tuin als bij het zwembad. Huisjes zijn niet groot, maar groot genoeg voor 2 a 3 personen, je leeft toch vooral buiten! Huisjes gaan deze zomer gerenoveerd worden, dus het park gaat een paar maanden dicht werd ons verteld. Wij hadden gekozen voor all inclusive, daar zeker geen spijt van. Wat een keuze!! S'avonds werd er nog vers vlees/vis gebakken, dus niet alles ligt in warmhoudbakken! Personeel is heel vriendelijk. Het park ligt op een rustige plek, wat wij als fijn hebben ervaren. Met een shuttle bus kun je gratis overdag naar het strand en de Yumbo. S'avonds ben je daar voor +/- €5,00. Lopend is het ong. 20 min.

Gereisd met partner in maart 2018

• 9steven dekker02-03-2018

fantastische week gehad wil er zeker nog een keer!

mooi park, schoon, goed eten en vriendelijk personeel!

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 10Petra lieuwes30-01-2018

Geweldig

Het is een keurig verzorgd park. Het allemaal inclusive is perfect .

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2017

23 tips over Vakantiepark Canary Garden Club

• Chantal, 31-03-2012

Ga eens naar Kasbah, gezellig winkelcentrum waar je erg lekker kunt eten. S`avonds word er gedanst door de lokale bewoners. Erg leuk om te zien.

• Maarten, 11-12-2013

Badlakens verkrijgbaar bij de receptie voor 10 euro, bij inleveren ontvang je 9 euro terug, Omruilen mag zo vaak je wilt, kost steeds 1 euro.

Strand en boulevard van Maspalomas zijn te voet bereikbaar (stevige wandeling) of met gratis shuttlebus (ook naar Playa del Ingles) of voor een paar euro met de taxi. Met een huurfiets kun je vanaf het resort autovrij naar de boulevard fietsen via het pad langs de barranco. In Maspalomas zijn volop restaurants om goed te eten in elke prijsklasse.

• Yvette, 05-10-2013

Aanraders: de VIP-trip (een eilandtour met kleine busjes en een Nederlandstalige gids) en een bezoek aan Palmitospark (dierentuin).

21 vragen over Vakantiepark Canary Garden Club

• Henk Kluth, 29-09-2019

All in

Mag je ook na het uitchecken nog gebruik maken van eten en drinken als je all in heeft geboekt?

• Angelique, 08-08-2017

Tijden shuttlebus

Wat zijn de tijden waarop de shuttlebus je naar het strand en weer naar het park terugbrengt? Las dat de laatste bus terug wel erg vroeg gaat.

• Boelen, 28-01-2017

Bedden en koelkast

Hoe zijn de bedden? Zijn het box-springs of een ledikant met wat voor bodem en matras? En is er een vriesvak (groot of klein) aanwezig in de koelkast?

Vakantiepark Canary Garden Club info

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Post service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen