Vakantiepark Canary Garden Club

Vakantiepark Canary Garden Club
8,2

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Canary Garden Club voor je op een rij gezet:

140 reviews over Vakantiepark Canary Garden Club in het Nederlands

Super goede accommodatie!!

Lotte en Berrie
27-3-2018
  • Onderkomen9

Canary Garden Club is een hele fijn plek! Wij zijn rond de 40 jaar en waren zonder kinderen. Je ziet er vooral oudere paren, stellen met kleine kindjes en sportievelingen die voor het wielrennen komen. Prima mix dus.

Het gehele complex is erg schoon en netjes bijgehouden. Zowel in het restaurant, de huisjes, de prachtige tuin als bij het zwembad.

Huisjes zijn niet groot, maar groot genoeg voor 2 a 3 personen, je leeft toch vooral buiten! Huisjes gaan deze zomer gerenoveerd worden, dus het park gaat een paar maanden dicht werd ons verteld. Wij hadden gekozen voor all inclusive, daar zeker geen spijt van. Wat een keuze!! S'avonds werd er nog vers vlees/vis gebakken, dus niet alles ligt in warmhoudbakken! Personeel is heel vriendelijk. Het park ligt op een rustige plek, wat wij als fijn hebben ervaren. Met een shuttle bus kun je gratis overdag naar het strand en de Yumbo. S'avonds ben je daar voor +/- €5,00. Lopend is het ong. 20 min.

fantastische week gehad wil er zeker nog een keer!

steven dekker
2-3-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

mooi park, schoon, goed eten en vriendelijk personeel!

Geweldig

Petra lieuwes
30-1-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een keurig verzorgd park. Het allemaal inclusive is perfect .

Het was heel mooi

Sem bennis
15-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Het was netjes en er werd goed schoon gemaakt er was een mooi/schoon zwembad

Er is eigenlijk niks over niet goed

Schoon en rustig

JanF
27-11-2017

De (1/4-)bungalows zijn klein, maar wel compleet uitgerust. Kamer en keuken zijn klein, badkamer is aanvaardbaar, slaapkamer prima, bedden uitstekend. Op je eigen terras heb je een zitje en 2 ligbedden. Alles wordt iedere dag schoongemaakt (incl. wisselen handdoeken), zelfs de verharde paden op het park. Beddengoed wordt 3 maal per week verschoond. Ligging ca. 2 km van strand, er rijden gratis pendelbusjes naar strand en Yumbo centrum..Het park is fraai en rustig, de ligging is minder. Er is weinig te doen, eens per week (rustige) live muziek. Het ontbijt is uitgebreid en goed, de redelijke lunch bestel je van de kaart en het diner is prima. Frisdrank, bier, lokale sterke drank en whiskey, gin en amaretto zijn gratis (dus ook Irish Coffee). De zwembaden en daarbij aanwezige ligbedden zijn prima, handdoekjes leggen is er niet bij. Het was onze eerste all-inclusive. Wij vonden het een compleet park, alleen was er wat weinig te doen, ook in directe omgeving. Wij hebben meer met alleen logies, zodat je er meer op uit gaat naar bakkertjes, terrasjes en restaurants en 's avonds nog lekker terug wandelt.

Prima aanbod voor een vriendelijke prijs

Henk
28-10-2017

Goede service en een adequate accomodatie

Geen minpunten

Great! and clean!

Postma
27-10-2017

Everything was great! Good food, a bus to the beach and very nice people.

Perfect!

Fam. Krijnen
17-10-2017

De bungalow heeft alles wat je nodig hebt, wordt goed schoongemaakt.

Goede bedden,airco en Wifi gratis.Zeer vriendelijke medewerkers die alles voor je willen doen. Ontbijt, lunch en diner zijn zeer goed, warm en gevarieerd.

Koffie uit de automaat wat minder maar kun je uit koffiemachine bestellen.

Kluisje op de kamer moet apart betaald worden bij all inclusive. Auto is wel aan te raden. Een dag naar Sioux City park is ook leuk, vol humor en vooral voor kinderen heel mooi! Een geweldige vakantie gehad met dank aan de medewerkers!!

Mega saai!

Jobse
12-10-2017

All in clusieve formule is beperkt vergleken bij bijv. Egypte en Turkye. Wij missen entertainment dat is er niet. Veel Duitse bejaarden. Bij het zwembad zitten de ligbedden vast aan een kabel dus moet je gaan zitten op een rij. Eten ontbijt en dinner is top. Lunch is via kaart en beperkt. Bungalow is klein maar oke. Verder vonden wij het mega saai op dit resort.

Zeer Goed verzorgd resort.

Fam.de Gier
14-8-2017

Vriendelijk personeel,lekker en gevarieerd eten.Schoon en mooi bungalow.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Canary Garden Club in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Canary Garden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Canary Garden Club scoort een 8.2 uit 10 op basis van 140 reviews.