Vakantiepark Canary Garden Club ***

Vakantiepark Canary Garden Club
8,2

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Canary Garden Club voor je op een rij gezet:

120 reviews over Vakantiepark Canary Garden Club in het Nederlands

Geweldig

Petra lieuwes, 30-1-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een keurig verzorgd park. Het allemaal inclusive is perfect .

Het was heel mooi

Sem bennis, 15-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Het was netjes en er werd goed schoon gemaakt er was een mooi/schoon zwembad

Er is eigenlijk niks over niet goed

Schoon en rustig

JanF, 27-11-2017

De (1/4-)bungalows zijn klein, maar wel compleet uitgerust. Kamer en keuken zijn klein, badkamer is aanvaardbaar, slaapkamer prima, bedden uitstekend. Op je eigen terras heb je een zitje en 2 ligbedden. Alles wordt iedere dag schoongemaakt (incl. wisselen handdoeken), zelfs de verharde paden op het park. Beddengoed wordt 3 maal per week verschoond. Ligging ca. 2 km van strand, er rijden gratis pendelbusjes naar strand en Yumbo centrum..Het park is fraai en rustig, de ligging is minder. Er is weinig te doen, eens per week (rustige) live muziek. Het ontbijt is uitgebreid en goed, de redelijke lunch bestel je van de kaart en het diner is prima. Frisdrank, bier, lokale sterke drank en whiskey, gin en amaretto zijn gratis (dus ook Irish Coffee). De zwembaden en daarbij aanwezige ligbedden zijn prima, handdoekjes leggen is er niet bij. Het was onze eerste all-inclusive. Wij vonden het een compleet park, alleen was er wat weinig te doen, ook in directe omgeving. Wij hebben meer met alleen logies, zodat je er meer op uit gaat naar bakkertjes, terrasjes en restaurants en 's avonds nog lekker terug wandelt.

Prima aanbod voor een vriendelijke prijs

Henk, 28-10-2017

Goede service en een adequate accomodatie

Geen minpunten

Perfect!

Fam. Krijnen, 17-10-2017

De bungalow heeft alles wat je nodig hebt, wordt goed schoongemaakt.

Goede bedden,airco en Wifi gratis.Zeer vriendelijke medewerkers die alles voor je willen doen. Ontbijt, lunch en diner zijn zeer goed, warm en gevarieerd.

Koffie uit de automaat wat minder maar kun je uit koffiemachine bestellen.

Kluisje op de kamer moet apart betaald worden bij all inclusive. Auto is wel aan te raden. Een dag naar Sioux City park is ook leuk, vol humor en vooral voor kinderen heel mooi! Een geweldige vakantie gehad met dank aan de medewerkers!!

Mega saai!

Jobse, 12-10-2017

All in clusieve formule is beperkt vergleken bij bijv. Egypte en Turkye. Wij missen entertainment dat is er niet. Veel Duitse bejaarden. Bij het zwembad zitten de ligbedden vast aan een kabel dus moet je gaan zitten op een rij. Eten ontbijt en dinner is top. Lunch is via kaart en beperkt. Bungalow is klein maar oke. Verder vonden wij het mega saai op dit resort.

Zeer Goed verzorgd resort.

Fam.de Gier, 14-8-2017

Vriendelijk personeel,lekker en gevarieerd eten.Schoon en mooi bungalow.

Mooi bescheiden bungalow park/hotel

Mm, 5-8-2017

Zeer aangename vakantie gehad,

we hadden een rustige ligging gereserveerd, aan de westkant van het park. De huisjes zijn wel enorm gehorig, hadden last van de snurkende buurman, het was alsof ik bij hem in bed lag.

Er zijn een 2 persoons bed en een 1 persoons bed op 1 kamer, en een bank in het woonkamertje/keukentje, Met het matras en een paar stoelen, hebben we er een puber bed gemaakt.

Verder was er airco op de slaapkamer, lekker cool.

Dit schakelt uit als je het huis afsluit.

Het eten was heerlijk, gevarieerd en warm en koud was goed van kwaliteit

S'morgens ontbijt buffet binnen, s'middags lunch van de kaart, op terras, van spaghetti, hamburgers, vis, pizza. En s'avonds buffet binnen met verschillende varianten

De koffie vonden wij persoonlijk niet echt lekker, werd uit een automaat getapt, terwijl er wel een echt espresso apparaat stond. Op verzoek werd deze dan gemaakt.

Super!

En een handig supermarktje bij de receptie, voor een extraatje om te halen.

Uitmuntend

Hans Ooms, 5-8-2017

Mooie en schone bungalows. Eten was echt top !

Geweldige vakantie

Whitney, 17-7-2017

Dit complex ligt in Maspalomas. Je kunt gemakkelijk naar Playa d'ingles en Melenoras. Daarnaast is het op loopafstand van Holiday World. Het personeel is erg vriendelijk en enthousiast. Het eten is erg goed. Iedere avond live cooking en een gevarieerd aanbod.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Canary Garden Club in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Canary Garden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Canary Garden Club scoort een 8.17 uit 10 op basis van 138 reviews.