KinderhotelWeer vandaag21°15°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Esplendido voor je op een rij gezet:

280 reviews over Hotel Allsun Hotel Esplendido in het Nederlands

fantastisch

karin,
9-1-2019

het was weer geweldig!! eten zeer goed. huisjes prima verzorgd . personeel altijd vriendelijk en vrolijk. men is daar altijd aan het schoonmaken. weer voor herhaling vatbaar! de vakantie is veel te snel gegaan.

Gereisd met partner in november 2018

Nadine,
25-11-2018

Het was goed en verzorgd. Op het moment dat wij er waren, waren er wel veel Duitsers. Dus alles werd ook in het Duits gedaan en ze konden nauwelijks Engels. Huisjes waren mooi en netjes. We hadden af en toe alleen wel een kakkerlak, maar ze doen er wel echt alles aan om die uit de huisjes te houden en de huisjes zo schoon mogelijk te houden. We hebben veel met de taxi gedaan, want die kostte bijna niets. Het eten in de omgeving is ook niet duur. Dus af en toe ergens anders eten was ook te doen, ondanks dat er veel thema avonden en keuzes waren in het hotel aan eten.

Een groot drama

Anja,
8-7-2018

Erg Duits. Eentonig eten en direct eetbaar het is namelijk al koud als je het opschept.

Veel vet en ongezond eten. Was ook wel te zien aan het formaat van onze oosterburen. Kleine poolbar waar je uiteraard veel bier en buiten cola light mierzoete limonade kon halen. Voor veel cocktails moest betaald worden. Zwembad voldoende maar de ruimte eromheen te klein voor het aantal gasten. Vergeleken met Turkije resorts is de prijs veel te hoog voor het geboden comfort. Kamer erg sober. Begrijp ook niet waar iemand die hoge cijfers op basseert. Gaat wel een bus naar het strand want lopen is niet echt een succes en zeker niet met kinderen. Zonder auto is het verder afwachten totdat je weer naar huis mag. Alleen het weer was prima

Floow Travel

Prima verblijf voor nog een keer.

C.,
8-7-2018

Goed onderhouden appartement in een prachtige tuin. Schoonmaak elke dag. Mooi groot zwembad. Eten was prima. Alleen bij avondeten geen patat, maar je kon hier apart om vragen.

Vriendelijke receptie en voldoende animatie voor groot en klein.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Nooit weer.

Richard,
13-6-2018

4 sterren? Als je hard tegen de deur aanloopt zeker? Heb er maar 3 gevonden. Top personeel behalve 1 receptionist (Met baard en bril). Mooie aangelegde tuin. Goede locatie, dicht bij centrum.

Wij hadden een hotelkamer geboekt. Dan ga je uit van een kamer in een hotel. Dit was echter niet zo. Was op internet ook nogal vaag. Een sobere 1 kamer bungalow. Nog geen waterkoker om een kopje thee/ koffie te maken. Stop in wasbak was te groot. Hebben na veel zeuren er 3 dagen op moeten wachten. Wel zo gemakkelijk om badkleding uit te spoelen. Partner werd na 2 dgn ziek van airco. Vuile filters?

Eten dat in metalen bakken op een warmhoudplaat staat is lauw. Je kan zonder brandwonden zo je hand op die plaat leggen. Eten ook niet echt gevarieerd. Zelf twee dagen ziek geweest. Overgeven en diarree.

Zwembad in verhouding tot het aantal gasten te klein. Teveel bedjes rondom het zwembad. Voelde benauwd aan.

Super vakantie

Roos,
10-5-2018

Wat een geweldig goed park.

Super schone huisjes.

Waren veel Nederlanders in de mei vakantie.

Annematie regelde ( wel naar vragen door ouders) dat de jeugd kon voetballen op een veldje.

Het eten vonden we goed.

Erg goed ontbijt

Natuurlijk is er wel eens een avond dat het eten wat minder is.

Met taxi naar strand kost maar €2.70.

Receptie heeft ook goed geregeld dat we 3 huisjes dicht bij elkaar hadden.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Super

Sika Tabbers,
29-10-2017

Wij zijn nu al 7 keer geweest nu de bungalows zijn gerenoveerd ziet het er nog beter uit , fijne douche, personeel is vriendelijk , het eten gevarieerd en smakelijk, echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Heerlijke relaxte vakantie

Eik,
30-7-2017

Hotel is mooi aangelegd en goed onderhouden. Tuinen zijn prachtig, de huisjes zijn ruim en schoon, bedden liggen goed. De zwembaden zijn mooi, schoon en diep.

Het hotel is geheel Duits georienteerd, er waren tijdens onze vakantie geen andere Nederlandse gezinnen. Animatie is prima. De shows savonds zijn leuk voor jong en oud. Personeel is heel vriendelijk.

Het strand is ongeveer 15 minuten lopen vanaf het hotel. De boulevard met winkeltjes is ongeveer 20 minuten lopen. Badhanddoeken kun je tegen borg te verkrijgen en kun je om de 2 of 3 dagen omruilen voor schone handdoeken.

Eten is prima, niet heel afwisselend. De bediening is goed. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden graag nog een keer terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

heerlijk relaxed..

ity janssen,
17-6-2017

Eten was lekker en gevarieerd.

Service prima.

We kwamen pas 's avonds na half tien aan door vertraging vliegtuig.

Ze hadden nog eten voor ons klaar staan.

Prima toch.

Niet goed vond ik de afstand bar, toiletgebouw.

Dat vond ik erg ver.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig verblijf !

Gabriëlle de Koning,
17-5-2017

Wifi is door het hele complex betaald voor 1 week € 15,00 maar de wifi werkt wel perfect ! zowel als in je bungalow als de rest van het park. Samen met mijn man en baby op dit park verbleven. Klein centrum en boulevard op 10/15 minuten lopen afstand. Bus om de hoek van het park die je overal naartoe kan brengen. bus vanaf het vliegveld stopt daar ook voor € 4.05 per persoon.

veel mooie planten en cactussen en palmbomen, bedden liggen prima !! (Niet keihard, gewoon goed ! ) Schoon mooi zwembad. Eten niet heel boeiend ( smaakvol ) maar goed te doen voor de rest !

heb een heerlijke vakantie gehad en wilde nog wel langer blijven, maar helaas !!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Esplendido in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Esplendido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.