Hotel Verol

Hotel Verol

We hebben een aantal aanbieders voor Verol voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Verol in het Nederlands

Een goed onderkomen om te overnachten

Yvonne
6-3-2016

De kamer werd elke dag schoongemaakt, evenals het sanitair; de bedden werden elke dag opgemaakt.

Voor het ontbijt zijn we 1x in het restaurant geweest; het was er niet gezellig - wel keuze van een menukaart, maar weinig keuze wat brood betreft (alleen witbrood). Het hotel is erg gehorig: je hoort de naaste buren praten en zelfs 's nachts kreunen .... Als ze iets laten vallen, lijkt het wel of er een bowlingbal valt. De rolluiken hoor je ook omhoog of omlaaggaan.

Het personeel aan de desk was erg vriendelijk en behulpzaam.

Nadeel is dat bij aankomst we de koffer de trap op moesten hijsen. Later zagen we wel een mogelijkheid van een rolstoellift. Gelukkig wilde de medewerker bij vertrek de koffer naar beneden brengen, toen onze transferbus kwam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Verol in Las Palmas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Verol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Verol scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.