Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag22°17°
Hotel Rural el Mondalon

We hebben een aantal aanbieders voor Rural el Mondalon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rural el Mondalon in het Nederlands

Geweldig

Rinus Manders
22-3-2017

Hotel El Mondalon is gevestigd in een voormalige Finca, het ligt aan de rand van van het dorp Los Hoyos en heeft 10 kamers die zeer keurig zijn ingericht met ruime badkamer, klimaatregeling en flatscreen t.v. Er is een buitenbad en een restaurant dat uitstekende Canarische maaltijden serveert, ook op het ontbijt viel niets aan te merken. Parkeerruimte is er voldoende en vanuit het hotel kan men naar de kranterrand van de Bandama krater wandelen die achter het hotel is gelegen. Het hotel is aan te bevelen voor rustzoekers en wandelaars, eigen vervoer is onontbeerlijk als men in dit hotel verblijft. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk, mooi en ontspannend verblijf!

Patricia Wetsels
8-3-2013

Hotel Rural El Mondalon ligt onder Las Palmas net tegen het begin van de bergen aan, net aan de rand van een dorp. Mooie gerenoveerde Finca met 10 leuke, sfeervolle kamers, modern met oude bewaarde details. Bedden zijn van uitstekende kwaliteit. Lekker zwembad met zonneterras. Een goede plek om tot rust te komen en niet in het massa toerisme van Las Palomas te zitten. De ontvangst was erg goed. We kregen ook allerlei goed tips voor site-seeing Eenvoudig, doch goed ontbijt buffet en met een glimlach wordt koffie en tortilla gemaakt. Voor kinderren niet echt geschikt, meer als koppel voor een rustvakantie. Restaurant heeft prima eten en keuze uit Canarische gerechten. Zeer vriendelijk personeel. Prijs, kwaliteit is goed! Genoeg om te zien in de waanzinnig mooie binnenlanden met prachtige groene bergen en vergezichten! Het lange strand bij Las Palmas, Cantena, is ook erg leuk om heen te gaan. 3 km lang strand met boulevard en genoeg om te zien, lekker te zonnen, of te wandelen.

Gereisd met partner in maart 2013

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rural el Mondalon in Las Palmas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rural el Mondalon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.