Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°15°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Reina Isabel & Spa voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Bull Reina Isabel & Spa in het Nederlands

Geweldig

Henny Dagelet van Us
4-9-2015

Schitterend hotel. Mooie verzorgde kamers. Aan een ca. 7 km lange boulevard. Vooral 's-avonds heel gezellig wandelen. Midden in Las Palmas met alle winkels op loopafstand. Op het dak van hotel zwembad. Bubbelbaden etc. gratis. Bufetten prima en afwisselend.

Gereisd met partner in september 2014

Onderschat

Wietske vd Wal
21-7-2015

Geweldig hotel met een topligging aan zee, het is hier niet altijd zonnig (invloed vd wolken v zee) en er is best veel wind. Voor ons zeer aangenaam. Het personeel vh Hotel is heel goed en doen er alles aan om het verblijf aangenaam te maken. Kamers zijn goed, prima bedden en goede airco en de badkamer is niet v marmer met een stortdouche maar om het gedateerd te noemen gaat echt te ver. Wij hebben een topvakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Prima hotel, vriendelijk personeel

J. van den Akker
25-5-2015

Voorgebakken spullen bij ontbijt vaak wat koud, maar wel mogelijkheid vers gebakken spullen te bestellen.

Weer viel ons tegen, maar dat hadden ze in het hotel niet in de hand...zie tip.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Fijn hotel

ladysauron
26-3-2015

Nu voor de tweede keer in dit hotel geweest. Ook dit keer weer een prettige ervaring gehad. Goede service, uitgebreid buffet met veel keuze en redelijk goed eten. In de buurt zitten ook veel leuke tentjes dus halfpension is zeker geen must. Vaak ging ik alleen ontbijten en had gelijk een tafel. Op sommige tijden was het wel druk en stond er soms een kleine rij.

Publiek: veel al senioren uit Duitsland, Engeland en skandinaviers. Voordeel is wel dat die weinig herrie maken. Sfeer in hotel is ontspannen.

Wie perse een kamer met zeezicht wil, die moet dat bij de boeking aangeven en er extra voor betalen. Doe je dat niet dan zit je waarschijnlijk aan de straatkant want het hotel trekt veel gasten waarvan vele dat beetje extra graag neerleggen voor mooi zeezicht. Op de 6e etage hadden we geen last van uitlaatgassen. Door de dubbele deuren ook geen geluidsoverlast.

Omdat je lekker aan het strand zit en er mooie zonnedecks en terrassen bij het hotel zitten weinig op het balkon gezeten.

Gereisd met partner in maart 2015

Matig 3 sterren hotel!!

M. Peters
2-11-2014

Prijs/Kwaliteit verhouding erg slecht.

Als alleen reizende krijg je weer een kamer aan de stad kant, zonder uitzicht, maar met uitlaatgas-dampen op je kleine balkon. Veel mankementen en een airco die slechts een luchtsroompje is dat je niet zelf kunt regelen. Benauwde kamer dus. Wel schoon, maar Spa en fitness vertrouwde ik niet wat hygiëne betreft.

Personeel correct maar niet behulpzaam of vriendelijk.

!5 minuten in de rij voor je ontbijttafeltje, waar stellen dan nog voorgaan boven jou als alleen gaande.

Zwembad op het dak prima, maar vaak geen plaats meer voor jou!

Oude (70+) eigenzinnige en zelfs brutale Engelse, Duitse en Scandinavische gasten.

Strand met hotelfaciliteiten is heerlijk en de stad in de buurt is ook fijn om te winkelen.

Zeker geen luxe hotel dus en 3 sterren is al veel!!

Gereisd alleenreizend in oktober 2014

Perfect combi

ladysauron
11-1-2014

Dit hotel is ons zeer goed bevallen. Doordat het in de stad ligt is de omgeving levendig en toch zit je direct aan het strand. In het hotel heb je ook geen last van omgevingsgeluid. Ruime, schone kamers met goede bedden. Gratis spa aanwezig, hotel biedt ook gratis bedjes op het strand aan. Wel is het publiek toen wij er waren (januari) wat ouder (senioren). Bakkertje, supermarkt, taxi standplaats en bushalte praktisch voor de deur. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet , helemaal prima. Avondeten ook met uitgebreid buffet en veel keuze, ook zeker prima te doen. In de omgeving zitten ook veel leuke eettentjes. Oja op de 8e etage is ook een zwembad met voldoende bedjes, een leuke bar en a la carte restaurant, een gym en dus de spa. Het is ook minder toeristisch want de meeste mensen zitten meer in het zuiden dus je krijgt mee van de locals mee. Aardig en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in januari 2014

Een echte aanrader! Toppie!

Jan R
17-7-2012

Positieve punten:

+ Mooie propere, goed onderhoude, ruime kamers

+ Proper zwembad met luxe ligbedden op het dak met zeezicht

+ Uitstekende ligging, aan het strand, winkels en eetgelegenheden op wandel afstand

+ Uitgebreide gratis wellness en gym-ruimte, beide met zicht op zee.

+ Draadloze internet toegang + 3 internet computers op gelijkvloers

+ Zeer uitgebreid ontbijt

+ Gratis ligstoelen van het hotel op het strand ter beschikking

Negatieve punten:

- Als je buren 's avonds wat luider praten is het storend hoorbaar

- Op een 7de verdieping kamer, hoor je smorgens de stoelen van het restaurant op de 8ste verdieping schuiven en het personeel lopen

(- Draadloos internet niet overal een goede dekking)

Kortom, een prachtig hotel dat we zeker aan iedereen kunnen aanraden!

Gereisd met partner in juli 2012

Fantastische plek!

ccense
19-6-2012

Heel uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk genieten! Rustig hotel, prima service. Fijne wellness, gratis.

Gereisd met partner in februari 2012

Heel erg mooi!!

Suzanne Meuffels
13-5-2009

Ik ben al vaak in Las palmas geweest, maar voor de 1e keer in dit hotel.

de eerste indruk was erg goed, heel mooi schoon hotel. De kamers zijn ruim en word elke dag goed schoongemaakt. Redelijk groot balkon. De ligging is perfect! (voor de liefhebbers van salsa, in de straat achter het hotel zijn 3 salsa barretjes! echt de moeite waard!!) Het ontbijt is erg uitgebreid.

Voor kinderen is er verder weinig te doen. Maar dat is wel fijn dat het er niet stikt van de kinderen.

Gereisd met partner in mei 2009
2008

hotel reina isabel in las palmas

albmar
17-11-2008

we zijn hier geweest ont/nov.2008. Prima hotel,goed eten, ruime kamers op de 3e verdieping met zeezicht en ruim balkon.Parkeren voor het hotel gratis evenals de strandstoelen,parasol en tafeltje alsmede badhanddoeken. Fijn zwembad op het dak. Internationaal publiek. Aanrader: neem een tomtom mee om de route vanaf het vliegveld naar het hotel te vinden bij een avondvlucht ! We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in november 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bull Reina Isabel & Spa in Las Palmas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bull Reina Isabel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.