Vakantiehuis Finca Nanita ***

8,5

2 reviews over Vakantiehuis Finca Nanita in het Nederlands

Volop rust en privacy

fam. R. Boulonois, 25-4-2009

De huisjes liggen aan de noordkant van het eiland en hoog in de bergen. Dat betekent veelvuldig kou (12 graden), mist en motregen terwijl het op het zelfde tijdstip aan de zuidkant van Gran Canaria stralend zonnig en warm (24 graden) is. Van onze 15-daagse vakantie hebben we 10 dagen mist en motregen gehad en hebben we geen enkele dag van de buitenzitjes en het zwembad gebruik kunnen maken. Gelukkig was er centrale verwarming in het huisje en hadden wij een auto (beslist een must gezien de afgelegen ligging).Dus wil je mooi weer en wat van het eiland zien dan moet je veel kilometers maken! De reisorganisatoren mogen best wat eerlijker zijn over het te verwachten weer op een dergelijke locatie!

Trouwens: prachtige huisjes, smaakvol en authentiek ingericht!

zeer koud

marco, 18-4-2009

appartment hoog in de bergen aan de noordkant van het eiland. Temperatuursverschil met de noordkant meer dan 15 graden.

accomodatie charmant ingericht en ruim bemeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finca Nanita in Fontanales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finca Nanita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Finca Nanita scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.