Hotel Melva Suite

Hotel Melva Suite

Kleine hotelsWeer vandaag17°9°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Melva Suite voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Melva Suite

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Check-outTot  12:00

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melva Suite in Firgas , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melva Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.