Fataga

Reviews over Fataga

Typisch Canarisch dorp

Rinus Manders
    5-4-2017

Fataga is een typisch Canarisch dorp met leuke witgepleisterde huisjes gelegen in de gelijknamige ravijn en omgeven door een indrukwekkende bergwereld, in het dorpscentrum zijn enkele restaurantjes en een rit door de Fatagaravijn voert langs enkele fraaie uitzichtpunten

Gereisd Met partner in maart 2017

mooi bergdorp

Istatwetta
    23-3-2014

Fataga ligt in de ' Vallei van de duizend palmen', omgeven door hoge kliffen, palmen en fruitbomen. Velen noemen dit betoverende bergdorp met zijn schilderachtige landelijke huisjes, palmbossen en een pittoresk kerkje het mooiste dorp op het eiland.

Gereisd Met partner in maart 2014

geweldig

jo en jose
    11-8-2010

Verbleven in een Finca aan de rand van het dorp, mooi ingerichte Finca en geweldig mooie tuin, welke door het beheerders echtpaar met veel plezier wordt verzorgd. De beheerders zijn echt heel lieve mensen en staan je met raad en daad bijj, niets is teveel voor hun, waar vind je dit nog, juist ja bij Jo en Jose in Finca Fataga, echt een aanrader[5]

Gereisd Met partner in mei 2010

Authentieke canarische huisjes

Annemarie
    12-7-2010

Voor mensen die in het zuiden zitten vanwege het strand is Fataga het meest dichtbij gelegen bergdorpje waar je ook redelijk makkelijk naartoe kunt rijden. Wel kronkelweggetjes maar niet al te lang. Het centrale pleintje heeft een cafe waar je koffie kunt drinken in een Canarische ambiance. Maar loop ook even naar de achterkant van de kerk. Daar vind je authentieke canarische huisjes in straatjes waar je alleen te voet kunt komen, heel idyllisch. De huizen worden veelal bewoond door buitenlanders maar dat zie je niet aan de uitstraling. Er is zorg besteed aan de aanwezige tuintjes (veel bloemen) waardoor een sfeervol plaatje ontstaat.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig mooi

Fam. Geijbels
    10-7-2010

genoeten van de rust en vrijheid, wij waren te gast in Fica Fataga gelegen direct aanvang dorp, mooi ingerichte huizen met alles aanweizig, geweldige opvang door het beheerders echtpaar Jo en Jose, niets is hun teveel een groot kompliment voor die beiden. ook genoten van de prachtige tuin met bananen, druiven, sinnasappelen, citroenen, enze, een waar paradijs.

Gereisd Met partner in juni 2010
Fataga scoort een 8,3 uit 10, op basis van 12 reviews