Bed and Breakfast El Drago del Sao

Bed and Breakfast El Drago del Sao

Bed and Breakfast
9,1

29 reviews over Bed and Breakfast El Drago del Sao in het Nederlands

Fantastische plek om tot rust te komen.

evert en ina,
5-12-2018

Hoewel men zich een B&B noemt is een ontbijt hier niet mogelijk. Maar ook zonder dit is het hier prima toeven. Je moet alleen zelf even boodschappen doen, maar er is een kleine supermarkt in de buurt. Tevens grotere supermarkten op enige kilometers. Het is een heerlijke rustige plek met veel privacy. Zwembad is heerlijk. Mooie tuin met veel fruit. Auto is een must om bezoekjes in de buurt af te leggen.

Gereisd met partner in november 2018

De B&B is een goede uitvalsbasis voor verkenning van de streek. Dicht bij de kust maar eveneens perfect als vertrekpunt voor eindeloze wandelingen in de "bergen". Een huurauto is een must.

Zeer stijlvol ingerichte kamer. Hartelijke ontvangst met uitleg over de streek.

Gereisd met partner in oktober 2017

Perfecto!

Bart ,
21-10-2017

Wanneer je Gran Canaria wil bezoeken maar niet houdt van grote ressorts dan moet je bij Wim en Vicente in El Drago del Sao zijn: perfecto! Zij baten een kleine B&B uit in de bergen op tien minuutjes rijden van de kust met slechts twee verblijven. De poolhouse is voldoende ruim om te slapen met een afzonderlijke doucheruimte alsook een kitchenette. De gardenroom is heel wat ruimer met keuken. Wanner je dit wenst kun je ’s morgens verwend worden met een groot bord vers fruit en een uitgebreid ontbijt. Wim en Vicente zijn de perfecte gastheren die je graag advies geven om het eiland te verkennen, de leuke plaatsen kennen, tips geven,… ’s Avonds bieden ze zelf geen lunch aan maar ze kennen diverse adresjes waar je lekker kunt gaan eten, ze reserveren desnoods als je dat wil.

Kortom voor ons een ideale, mooie en rustige plaats om tijdens de koude maanden in België eens te gaan genieten van de zon, de rust en de gastvrijheid. We vliegen zeker nog eens terug tot bij hen :-)

Gereisd met partner in oktober 2017

Fenomenaal!

Robbie,
22-8-2017

Nog nooit zo vriendelijk ontvangen op zo een fantastische lokatie! Je moet het zelf zien om te geloven!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch verblij bij Vicente en Wim

Guido en Marina,
19-3-2017

Een zalig verblijf gevuld met zomerse temperaturen en uitstekende gastheren. Een oogstrelend ontbijt met vitamientjes van de streek en een geweldig zicht op het typische landschap van Gran Canaria. Voor het verdere verloop van het verlof kregen we interessante tips voor uitstapjes en restaurantjes om er een onvergetelijk verblijf van te maken.

Gereisd met partner in maart 2017

Héérlijk logeren!

Nancy, Eric en kids,
21-2-2017

Een topadresje als je wilt genieten van een vakantie ver weg van de drukte. De gastheren zijn zeer hartelijk en de kamers zijn tiptop in orde. Elke dag starten met een heerlijk ontbijt op het terrasje naast het zwembad, fantastisch toch?

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Heerlijk verblijf weg van de drukte

Cathaline,
24-1-2017

Wim en Vicente zijn perfecte gastheren, die mijn 82 jarige moeder en mijzelf een warm welkom boden in de gardenhouse. Aandacht zit in kleine dingen, zoals een gasheater bij het ontbijt op het terras om de ochtendkilte even te laten verdwijnen, het perfect verzorgde ontbijt door Vicente, met iedere ochtend een uitgebreide, hap-klare fruitschotel als topper, voldoende thee en koffie op de kamer. Afwerking van appartementen, tuin en terrassen is van een hoog nivo. Prima tips voor omgeving en restaurantjes. De BB ligt fantastisch in een rustig dal, mooi uitzicht vanaf de verschillende terrassen en tuin met allerlei vruchtenbomen/ struiken. Kortom, een perfecte locatie om even tot rust te komen, en een prima uitvalsbasis voor het verkennen van kust & het binnenland. Aanrader!!

Gereisd alleenreizend in januari 2017

Prachtig gelegen B&B

Lyande
25-12-2016

B&B gelegen op zo'n 10 km ten noorden van Arguineguin. Twee huisjes. Eentje genaamd het 'Pool House' en de andere genaamd het 'Garden House'. Wij verbleven in het Pool House. Het Garden House biedt meer ruimte dan het Pool House. Het Pool House heeft een kleine kitchenette welke te bereiken is via een aparte ingang. Het Garden House heeft een keuken in de kamer.

Het B&B ligt in een prachtige tuin met verschillende terrasjes en een mooi zwembad.

Het ontbijt is prima verzorgd. Iedere ochtend verse broodjes en vers fruit. De eigenaren staan continu klaar om je te adviseren over leuke restaurantjes en goede plekken om te bezoeken op het eiland.

Dit B&B is een aanrader voor een ieder op zoek naar rust - maar toch dichtbij de zonnige zuidkust van Gran Canaria. Je hebt wel eigen vervoer nodig.

Gereisd met partner in december 2016

Voor herhaling vatbaar!

Els en Greet
18-11-2016

Zeer hartelijk onvangen door Wim en Vicente. Aan de hand van een kaart en een boek kregen we fijne tips over het eiland en restaurantjes.

De ruime kamer met keukentje en badkamer is supernet en zeer comfortabel. Een heel leuk terras biedt ook wat privacy. Je hebt er een heel mooi zicht op de bergen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en telkens mooi verzorgd door Vicente.

Ook het zwembad was heerlijk maar iets minder geschikt voor kleine kinderen (niet omheind). Naar Gran Canaria, 1 adres :)

Gereisd met vrienden in november 2016

Uitzonderlijke beleving, super fijne mensen.

Remi en Dot Bulté-Rolies
16-11-2016

Fantastische lokatie, super comfort om te genieten, te relaxen.

Prachtige ontbijt in een super decor aangeboden door heel lieve mensen, Wim en Vicente !

Ze hebben ons prachtig begeleid bij de ontdekking van het eiland.

Het was dus een rijke ervaring.

Gereisd met partner in november 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast El Drago del Sao in El Sao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast El Drago del Sao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.