Reviews over El Risco

Fantastisch huis, afschuwelijk weggetje

Wil van der Vlist,
    24-3-2011

Het huis is geweldig, uitzicht magnifiek. Heel veel trappen, dus daar moet je wel rekening mee houden. Prachtig zwembad met groot zonneterras en buitenkeuken!

Heel aardige mensen, de mevrouw die alles heel erg goed schoon houdt, spreekt helaas alleen maar Spaans, maar is supervriendelijk, de beheerder is een Duitser.

Alleen is het weggetje er naar toe een verschrikking, vooral als je een beetje grote auto hebt gehuurd (logisch bij een huis voor 8 personen). Parkeerplaats is slecht te bereiken doordat de bestelauto van de buurman er ook moet staan. Wij hadden een 9-persoonsbus gehuurd, maar na 2 dagen hebben wij deze omgeruild voor 2 kleinere. Huur dus vooral de kleinste auto, die je kunt vinden.

Ook ligt El Risco overal mijlenver vanaf, dat viel ons erg tegen.

Maar, per saldo, een geweldige vakantie gehad met 6 volwassen en 3 kleine kindertjes, de leeftijden liepen uiteen van 1,5 jaar tot 86 jaar.

net een paradijsje

R. Aptroot,
    5-3-2007

net een paradijsje.

De ontvangst was allerhartelijkst en de verzorging van het zwembad en de tuin was echt ongelooflijk.

Dichtsbijzijnde supermarkt is een half uur rijden.

In de bar/restaurant in het dorp is het hoogst noodzakelijke wel te krijgen. Brood, water, melk, frisdrank etc.