Hotel Hacienda del Buen Suceso ****

Hotel Hacienda del Buen Suceso ****

Hotel Hacienda del Buen Suceso
Hotel Hacienda del Buen Suceso
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda del Buen Suceso voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hacienda del Buen Suceso in het Nederlands

Mooi hotel/locatie, maar ook minpuntjes

marijke bakker, 31-3-2013

Het hotel, zowel het gebouw als de kamers, is sfeervol. Schoonmaken kan beter. Nadeel is dat het erg gehorig is (houten plafond). Ook het ontbijt kan beter (eitje/koffie tegen betaling). Bij het hotel is het erg rustig, overdag prettig maar in de avond vonden wij het toch wat saai.

Het dichtst bijgelegen dorp Arucas is in de avond helaas ook erg stil. Wel enkele restaurantjes (eenvoudig). Overigens prima locatie voor het maken van autotochtjes.

Een hotel als uit een sprookje !!!

KarinKB, 19-10-2011

Hotel Hacienda del Buen Suceso ligt buiten het centrum aan een weg waar je niet gemakkelijk kan lopen (geen trottoir) wat een nadeel is. Echter de bus stopt tegenover het hotel dus je kan overal gemakkelijk naar toe. De kamers zijn prima en het personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het eten in het restaurant is prima en je hoeft er zeker geen honger te hebben. Jammer dat ton wij er waren het zwembad in onderhoud was, maar verder was het er prima.

Mooi rustige kleinschalig hotel

Sanne Stembert, 16-2-2010

Verbleven eerst op boven kamer (suite) maar dat is met kleine kinderen minder geschikt een suite op benedenverdieping is ideaal. Vlakbij Las Palmas, kleine dagtrips gemaakt. Stranden zijn minder mooi dan in het zuiden, maar het zwembad is lekker verwarmd.

bijzonder

bert ter laan, 16-1-2010

ideaal voor mensen die van rust houden.Mooie accomodatie.

Wij zij hier in nov 2007 op vakantie geweest

Gian P., 4-12-2007

Wij zij hier in nov 2007 op vakantie geweest.

Op zich een kleine, mooie en recent (1999) nieuw gebouwde lokatie.

Maarrrrrr, zeer gehorig hotel! Men heeft hier kamers (16) beneden en boven. Kamers zijn gescheiden door een dun wandje, en daardoor hoor je dus alles van je buren en vooral van je bovenburen. Na een paar dagen toch maar geklaagt,... zoals meerdere gasten,... maar de receptie doet daar dus niks mee, of zegt dat die gaten vandaag vertrekken, hetgeen niet waar bleek te zijn.

Ennuh,... het weer is dus in deze noordelijke lokatie veel slechter dan in het zuiden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda del Buen Suceso in Arucas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda del Buen Suceso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hacienda del Buen Suceso scoort een 7.83 uit 10 op basis van 5 reviews.