Appartement Villa Del Mar

4 reviews over Appartement Villa Del Mar in het Nederlands

Nooit meer

Gjh steennis
9-8-2018

Ligging op een steile heuvel voor vertier 2 km lopen .in de buurt weinig te doen alleen een supermarkt. de app.zijn voorzien van een ventilator hou daar rekening mee 3x in de week schone handdoeken is te weinig personeel achter de receptie interesseert het weinig je krijg een pasje en verder zoek je het maar uit alleen de bar keeper is normaal dit is geen 8 waard laat staan een 9, eerder een 5

prima

Pauline B
27-1-2018

prima appartement, zeer goede bedden. Iedere dag werd het schoon gemaakt, om de 2 dagen schone handdoeken en lakens.( in t weekend 3 dagen) We werden zeer goed ontvangen door touroperator medewerkster Kim, die met andere touroperator samenwerkt. Zij gaf geweldige uitleg over Gran Canaria , vriendelijk en gaf ons tips.Bij haar kon je ook excursies boeken mocht je dat willen. Excursie naar Las Palmas was leuk: shopping en het tapasstraatje, heerlijke tapas ! dat mis je wat aan de kust, door de vele toeristen zijn het niet allemaal Spaanse restaurantjes. Veel Noren en Denen en ook Scandinavische eet gelegenheden. De keuken-inventaris is wat minimaal voor als je zelf wilt koken . Wifi werkte uitstekend, voor tv moet je extra betalen als je daar behoefte aan hebt, dat schijnt overal zo te zijn. Zwembad werd heel schoon gehouden, veel ligstoelen, de zee is vlakbij met een leuk strandje. Aan te raden is om een auto te huren , ook via touroperator geregeld, want dan kan je het eiland goed bekijken, de bus komt lang niet overal . voor in de buurt is de bus prima. Supermarkt om de hoek.

Astrid
26-1-2018

Leuk kleinschalig appartement tegen een berg aan. Strand goed aan te lopen 10min. Heerlijk ruim appartement met gewéldige bedden en super netjes en schoon. Mooi zwembad. Beneden goed restaurant waar je echt goed kunt eten. Ook veel tentjes in de buurt. Je kunt leuke wandeltochten en uitjes maken. Minpuntje waren de leidinggevenden van het complex, zij waren onvriendelijk en niet gastvrij. Zeker een absolute aanrader! Gaan zeker terug!!

fantastisch

Hielke en Sietske
30-1-2016

De ligging was betreft ons ideaal , met uitzicht op zee en de bergen.

Binnen 5 minuten op het strand en nog eerder bij de bergen.

Geboekt via touroperator, dus zelf het vliegtuig en bus of taxi regelen.

Bij de TV geen Nederlandse zenders , maar via de laptop geen probleem.

Op de kamer gratis WiFi.

In Arquinequin veel Scandinaviërs , in ons appartementencomplex veel Noren.

Incl.ontbijt hadden we geboekt , was helemaal in orde , wij gaan volgend jaar zeker weer hier naar toe.

Appartement Villa Del Mar 8.19 10 4 .