Hotel Radisson Blu Resort Gran Canaria

Tonen op kaart

21 reviews over Hotel Radisson Blu Resort Gran Canaria

• 2018
    9Angelique16-05-2018

Fantastisch hotel vooral met kinderen!

Heel fijn resort voor families. Grote kamers en balkon. Vriendelijk personeel en heel leuk met kinderen. Er zit zelfs een Spar in het hotel! Heel handig, vooral als je met kinderen bent. Restaurant ook goede kwaliteit en leuke setting. Iedere avond was er een live optreden. Groot zwembad met zelfs verwarmd badje voor de allerkleinste. Wij hebben echt een fantastische week gehad en zeker aan te raden!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

9Marianne21-09-2017

Ontstressend!

Het radisson hotel is een echte aanrader, kamers zijn super luxe, heerlijke bedden, bad/douche, dagelijks kleine shampoo enz, badjassen, ligbedden op het terras, echt overal is aangedacht. Zwembaden super, lekker verfrissend. Ontbijt is perfect, voor ieder wat wils, zeer uitgebreid, avondeten in 'fillini & the pool bar' zeker aan te raden, buffer van 'the larder valt helaas tegen, koud en taai, maar gelukkig genoeg mooie restaurantjes op loopafstand in de buurt (N44, Jungle Rock, Tex mex, Zona Verde). Entertainmentteam doet hun uiterste best. Service van al het personeel stijgt sowieso overal bovenuit, willen werkelijk alles voor je doen, niks is te gek! Zou dit hotel zeker aanraden!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Karin18-08-2017

Super goed!

Mooi hotel. Vriendelijk behulpzaam personeel. Super ontbijtbuffet waaraan niks ontbrak. Lekker dinerbuffet. Ruime slaapkamer, ruim balkon met ligstoelen en een zitje. Bad en douche. Zeer fijne bedden. Lekkere zwembaden met voldoende ligbedden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Marjolijn01-05-2016

Heerlijk hotel

Heerlijk hotel met top service. Kamers zijn gezellig en comfortabel. Voldoende bergruimte, ook in de badkamer. Eten in 222 erg goed! Ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Voldoende ligstoelen aan het zwembad. Uitzicht schitterend. Goed uitgeruste supermarkt onder het hotel. Volop relaxen in dit hotel. Geen ergernissen.

ESoler, Director Comercial, 17-05-2016

Geachte Mevrouw Marjolijn,

Dank u wel voor de mooie complimenten. We zijn er trots op dat wij volledig aan u verwachtingen hebben voldaan.

Met vriendelijke groeten,

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Anna21-03-2016

Mooi hotel, top service.

Het Radisson Blu Hotel op Gran Canaria heeft geweldige kamers en top service. Het zwembad en uitzicht zijn erg mooi. Het buffet in het La Canaria restaurant kan beter. Bar & grill 222 SW is een aanrader daarentegen.

Esoler, Director Comercial, 28-03-2016

Beste Anna, Hartelijk dank voor het delen van reacties! We zijn verheugd dat u genoten van uw verblijf in het resort. Wij danken u voor uw feedback. We hebben ze doorgestuurd naar ons eten en drinken afdeling om te overwegen voor toekomstige verbeteringen. Groeten.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 10Jeroen31-10-2015

Ongelooflijk mooi en een top service

Hotel ligt net buiten Patalavaca . Alles kamers/appartementen staan met zicht naar de zee gericht. Geen last van lawaai. Zeer goed geïsoleerd. Strand van Patalavaca ligt naast het hotel. Appartementen zijn zeer ruim en luxe ingericht en de bouw constructie is van hoge kwaliteit. Complete moderne keuken met alle inbouwapparatuur. Je kunt lekker zelf koken en als je ergens wilt eten is er keuze genoeg in het hotel, Patalavaca of Arguineguin. Wasmachine incl droger aanwezig. Airco in woonkamer en slaapkamer apart van elkaar te bedienen.Badkamer ruim en balkon is groot! Nespresso apparaat ook aanwezig en Nespresso cups worden 2x per dag aangevuld. De service is subliem en van ongekende hoogte!! Het is jammer dat touroperator hier niet meer naar toe gaat (vanwege commercieel redenen melden ze..?) Mogelijk dat het "financiele" plaatje niet aantrekkelijk is maar dit hotel is dubbel en dwars zijn geld waard. Ik kom al 20 jaar op Gran Canaria maar dit hotel is toch wel het beste op dit eiland.

ESoler, Director Comercial, 12-11-2015

Zeer geachte Mijnheer Jeroen,

Het verheugd ons zeer om te vernemen dat wij aan al u verwachtingen voldaan hebben en dat u zo genoten heeft in ons hotel. Wij zullen uw mooie ervaringen aan ons personeel doorgeven. Wij zijn er vooral trots op om te horen dat u de service subliem en van ongekende hoogte heeft ervaren. Hopelijk zien we u weer terug in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10pier faber25-04-2014

fantastische vakantie in een prachtig hotel

Zeker 5 sterren waard. Erg mooie en ruime kamers. Op de kamers staat standaard een Nespresso zodat je elke morgen een lekker bakje kunt zetten. Ze zorgen dat je altijd voldoende cupjes en melk hebt voor de koffie. Mooi groot balkon. Goede service en erg vriendelijk personeel. De kamers zijn super schoon. Tegen de avond komen ze nog eens langs om je bed klaar te maken en de afwasmachine aan te zetten cupjes aanvullen etc. Kortom alles was geweldig!!

Gereisd met partner in april 2014

• 6René28-10-2013

Niet nog een keer.

Hotel beschikt over mooie, ruime kamers. Op het balkon echter een stuk doek tussen de kamers, waardoor je vanzelf gaat fluisteren. Een goed verzorgde tuin, echter onvoldoende bedden. Op enig moment zelfs weer terug naar kamer omdat er geen plaats was. En natuurlijk; de onvermijdelijke herstelwerkzaamheden met drilboor en stofwolken. Het eten in het restaurant op de bovenste verdieping is zeer slecht. Zelfs de ober vond het vlees niet om op te eten. Als tegemoetkoming geen rekening voor het eten. Niet opnieuw naar dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Eline27-10-2013

Fantastisch hotel

Prachtige kamers, geweldig luxe balkon. Verwarmde zwembaden, genoeg ligbedden in een mooi onderhouden tuin. Alles is rolstoel en kinderwagenvriendelijk. Helaas (of juist niet, net waar je naar op zoek bent) weinig entertainment. En er is een kinderclub, maar die stelt niet zoveel voor. Geen minidisco. Voor kleine kinderen is er wel een speeltuin aanwezig en een kinderbad. Bediening is zeer kindvriendelijk en erg attent. Absoluut een aanrader. Half pension is ook per dag om te wisselen in ontbijt/lunch, zodat je ook een keer buiten het hotel kunt eten, het restaurant bij het strand is zeer goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 10Tineke05-07-2013

Top!

Super mooie kamers met een geweldig uitzicht. Zwembaden waren ook fantatisch. Ligbedden waren er voldoende. Wij vonden het ontbijt ook fantastich; champagene, vers gebakken eitje iedere morgen, vers fruit, beter kon echt niet. Het is ook geen goedkoop hotel, maar het is het zeker waard. De service was ook erg goed. Wij hadden een latere vlucht, een late check out was geen probleem. We konden tot 17.00 in de kamer blijven.

Gereisd met partner in mei 2013

3 tips over Hotel Radisson Blu Resort Gran Canaria

• jose en wil, 19-05-2013

wij hebben 2 excursies gedaan, de vip tour en de culinaire tour. beide de moeite waard. je gaat met kleine busjes en er is een Nederlandse gids aanwezig. met deze excursies leer je het echte gran canaria kennen. en de taxi bootjes moet je zeker doen.

• Bruno_bogaerts, 12-04-2013

Bestel aan de poolbar de Iberico ham plate, superlekker en best wel veel.

• Robert, 17-11-2012

Maak eens een keer een helipcopter vlucht rond het eiland er zijn verschillende aanbieders.

3 vragen over Hotel Radisson Blu Resort Gran Canaria

• Richard, 27-03-2014

winkels

Kan iemand vertellen hoever de winkels zijn en met name een supermarkt?

johanneke-b, 27-03-2014

goede avond Richard, er zitten een aantal winkeltjes en een grote supermarkt op +/- 500 meter in Patalavaca. groetjes johan

elinebijl, 24-09-2014

Er is zelfs een kleine supermarkt in het hotel!

• .joh fijen, 19-09-2013

suites op begane grond links

er zijn een aantal suites op de begane grond links als je met de rug naar het zwembad staat volgens mij kamer 203-205. heeft iemand deze kamers een keer geboekt? en is dit bevallen?qua uitzicht en beleving.

• Joke, 29-07-2013

Parkeren en inrichting balkons

De balkons met zonnebedjes, jacuzzi en zitje die je op al die foto's ziet. Zijn dat de balkons van de suites?

En, kun je ergens in de buurt gratis parkeren op de openbare weg? Het kan aan het hotel lees ik, maar 15 euro per dag is aan de prijs.

stuifzand73, 08-11-2013

Dat had ik gedaan, en uiteindelijk belandden wij toch nog in een kamer zónder jacuzzi. Dus, zoveel zegt dat niet ;)

Eline, 27-10-2013

Dat zijn inderdaad de balkon van de suites met jacuzzi. Er zijn ook balkons die kleiner zijn met jacuzzi. Mail het hotel, ze staan je graag te woord met al je vragen, hebben wij ook gedaan!

Hotel Radisson Blu Resort Gran Canaria info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen, Waterskiën