Appartement Marina Élite Resort

Tonen op kaart

26 reviews over Appartement Marina Élite Resort

• 2019
    9Edward25-05-2019

Als slaapplaats erg goed.

Bij aankomst rond 21.00 waren we moe bij de receptie werden we erg onvriendelijk ontvangen door Victor sprak slecht Engels en had geen geduld omdat mijn oren een beetje dicht zaten van de vlucht verstond ik hem niet goed, gaf ook aan met sorry mijn oren zitten dicht. We ontvingen een electronische sleutel en een plattegrond van het complex, viel niet mee om de kamer te vinden. De deur ging helaas niet open, ik het klere eind terug gelopen gelukkig bergafwaarts want ik was al kapot van de klim naar me kamer. De kamer was netjes en schoon het was meer een appartement dan een hotelkamer. Zitkamer en slaapkamer. Keuken met koffiemachine neem filters no.4 mee, magnetron,waterkoker,broodrooster en een 2 plaats elec. kookplaat. Zwembad perfect behalve dat er gerookt word wat niet mag. Heb het hotel alleen gebruikt om te slapen en te ontbijten, best lekker. hotel ligt ongv. 4 km buiten Puerto rico, huur een auto via touroperator erg goedkoop.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8fam.Jansen29-12-2018

Mooi weer,veel mogelijkheden voor uitstapjes.

Goede appartementen. Buiten het hoofdgebouw moet je behoorlijk klimmen naar je appartement. Op ons verzoek kregen we na een dag een appartement in het hoofdgebouw. Prima geregeld, werd niet moeilijk over gedaan.

Gereisd met partner in december 2018

• 3De Vries02-12-2018

Helaas zwaar onvoldoende.

Accommodatie was onder de maat. Eten en hygiëne was slecht. Hierdoor ook klacht ingediend bij de hotelgroep die om feedback vroeg over ons wekelijks verblijf. Drankjes waren lekker. Pablo was de enige leuke medewerker van verblijf rest was vrij chagereinig en geen interesse in het werk. Huiskeeping was ook slecht. 3 personen op kamer gereserveerd 2 personen linnengoed, te weinig handdoeken etc.

Nee hier hoeven we niet meer heen.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Martine29-01-2018

Goed hotel!

Een prima vakantie gehad, bedden lagen te hard maar werd meteen wat aan gedaan dmv een topping en een klacht over overlast werd ook meteen gehoor aan gegeven. Personeel veelal erg vriendelijk en lekker gegeten/ gedronken. Mooi uitzicht over de zee. Heerlijk tot rust gekomen. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Kortom helemaal top!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

9irene01-12-2017

helemaal oke

de appartementen waren schoon en goed onderhouden.Geen kakkerlak gezien.Meer dan voldoende keuze bij de buffetten.Personeel erg vriendelijk!Een vriendelijke groet en zij groeten terug.Ik zeg maar zo:Behandel een ander persoon,zoals jij zelf behandelt wilt worden!!Het complex werd goed schoon gehouden.Het zijn inderdaad veel trappetjes.Voor het echte uitgaanslevens is dit niet de place to be..Het is maar wat je belangrijk vindt.

Gereisd met partner in november 2017

• 6Tino13-10-2017

Ga er niet meer heen

• erg gehorige kamers
    • sfeerloze kamers
    • keuken kamer overbodig door all-in formule
    • taxi’s goed geregeld en betaalbaar
    • veel trappen lopen
    • weinig variatie qua eten
    • ongezellig restaurant en bar(verlichting)
    • geen informatie bij gerechten(allergie)
    • bij de receptie 1 behulpzame vrouw( rossig haar)
    • housekeepig is vriendelijk
    • rest van t personeel ongeinterresseerd , meer aandacht voor hun mobiele telefoon
    • aanbod dranken is goed -

• 5Marcella12-10-2017

Ik ga er niet meer heen.

Min punten: Heeel veel trappen Gehorige kamers Chagrijnig personeel Geen variatie in het buffet Eten vaak koud Je zit langs een weg

Plus punten : Centrale ligging

• 7Martin11-10-2017

Super vakantie

Ook in Oktober was het heerlijk weer ieder dag ruim boven de 25 graden. Het eten was goed voor ieder wat wilst. Variatie genoeg. Overdag word je de hele dag geentertained daar moet je denken aan overdag yoga, aquasport en modeshows. En in de avond bingo, spaanse zangers, quiz en disco. Vooral veel op de engelse gericht. Na 11 uur was het stil. Er zijn 2 zwembaden ongeveer 1.40 diep. Schoon en goed onderhouden. Van 10 tot 6 uur te gebruiken. Een aanrader was beneden aan het water de beach club waar je uit een glas kunt genieten van je favorieten drankje. De kamers waren schoon. De bedden waren redelijk wel een beetje klein 1.90. Tegenvaller was dat je iedere dag de trappetjes op en af moest. Afrader voor de mensen die wat minder te been zijn.

• 9Hilde24-08-2017

Fantastisch hotel,super personeel,echte aanrader

Wij vonden alles goed,personeel super vriendelijk en behulpzaam,kamers schoon,eten super er was keuze genoeg,je kon bijna de hele dag door eten,bediening goed

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 5Koppel uit België09-07-2017

Slechte start..

Het begin van onze vakantie was hel. Bij het inchecken kregen we erg weinig info, en het personeel aan de receptie sprak erg onduidelijk (een mengelmoes van Engels en Spaans). We kregen het appartement met nr 123, zeer veel trappen omhoog en dan naar beneden, helemaal achteraan in een hoekje beneden tussen de rotsen. Binnen kakkerlakken van wel 4cm groot! (Gran Canaria is het eiland van de kakkerlakken, maar naar mijn mening moeten de hotels zich hier proberen op te voorzien dat alles goed is dicht gemaakt zodat deze niet binnen komen). 1 of 2 zou nog acceptabel zijn, maar het waren er een stuk of 10! Ze gaven ons een spray (niet erg gezond om dit te spuiten waar je moet slapen!), maar een andere kamer was niet mogelijk zeiden ze. Volgende dag gewoon met onze koffers naar de receptie gegaan tot we een ander appartement kregen, dit was niet met hun zin. Daarna gelukkig geen kakkerlakken meer gezien en ons appartement werd elke dag behalve 1x gepoetst.

Het buffet verschilde van dag tot dag. Er was redelijk wat variatie van vlees en vis, maar weinig voor vegetariërs. Warm eten was niet écht warm. Bv schotel lasagna die niet uit de keuken kwam, was slecht lichtlauw.. Onbeperkt eten en drinken is wel een pluspunt, want je moet toch een eindje wandelen als je buiten te hotel wil eten of drinken. Beachbar erg leuk, ook cocktails zijn inbegrepen.

Zwembad was in orde en proper, wel jammer dat dit maar open is tot 18u. (vanaf dan is er geen toezicht meer, en word je ook 'buitengekeken'.

Bushalte is vlak bij, wel 1.40 euro per persoon voor 1 halte. Je bent bijna verplicht om de bus te nemen als je iets van het eiland wil zien, aangezien de wegen niet echt bedoeld zijn voor voetgangers. Er is vaak geen voet- of fietspad, enkel de rijbaan met vangrails. Langs de kust van het ene naar het andere dorpje wandelen is ook vaak niet mogelijk.

Er zijn leuke tours te doen op het eiland. Zo kan je tochtje maken met een kameel, dolfijnen spotten, of met een minibusje een dat de bergen intrekken.

Gereisd met partner in juli 2017

0 tips over Appartement Marina Élite Resort

1 vraag over Appartement Marina Élite Resort

• Ank, 02-12-2017

Handdoeken service

Is er een handdoekenservice bij het zwembad?

Appartement Marina Élite Resort info

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
    • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet verplicht