Hotel Dorado Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag27°21°
Hotel Dorado Beach
8,5

700 reviews over Hotel Dorado Beach in het Nederlands

Het is ook voor gezinnen fantastic

Janny Reijerkerk
13-10-2018

Het is iedere keer weer feest om daar onze vakantie door te brengen. Het personeel is zeer behulpzaam, het is zeer schoon overal, mooie grote kamer, ruime keuze eten buffet, fijne welness

Jolanda van Luttikhuizen
9-10-2018

Geweldig resort, schoon, gevarieerde drankkaart, heerlijk eten, leuk entertainment

nee voor herhaling vatbaar

w.j.elshof
3-10-2018

geheel gerenoveerd mooi gelegen langs de zee boeken met zeezicht mooie kamers met goede doeche gelegenheid fijn zwembad en ligstoelen goede zwembad bar aparte kinderspeeltuinen animatienette eetzaal met wisselende spijzen veel keus

alles is een aanrader wij zijn vaker er geweest mooie uitstapjes gemaakt dus zeer tevreden tegen een goede prijs

Sandra Talen
28-9-2018

Het was in 1 woord geweldig .....

Vriendelijk personeel de wellness aandembenement mooi paradijs ik en mijn zus hebben een topp week gehad gaan zeker volgend jaar weer 😍⛱☀️👌

Geweldig aan de zuidkust van Gran Canaris

Frans de Smit
23-9-2018

Prachtig Hotel, uitstekende keuken, vriendelijk personeel een echte aanrader. In de vorige reviews was sprake van een renovatie, die lijkt volledig afgerond met een heel mooi resultaat. Naast het hotel is een "zee zwembad" , even verderop langs de boulevard 2 mooie stranden maar uiteraard is het zwembad van het hotel ook uitstekend. Het enige minpuntje wat we konden ontdekken is de sluitingstijd van de bar met het terras, om 22:00 wordt dit opgeruimd en verwacht het personeel je vertrek. De Miradorbar is dan nog wel een uurtje langer open maar die is lang zo gezellig niet. Bezoeken aan Playa del Ingles, Puerto Rico en Mogan hebben we met de bus gedaan, ga daarvoor naar de bushalte in het dorp zelf, de bushalte "Sunwing" is wel iets dichterbij maar is minder veilig te bereiken. Wij hebben een week genoten.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Kitty van Dijk
22-9-2018

Prima hotel. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Mooie schone kamer, dagelijks handdoekenwissel en schoonmaak. Groot verwarmd zwembad. Het eten voortreffelijk. Ik ben hier nu 4 keer geweest en zeker niet voor de laatste keer. Het enige minpuntje zijn de gladde tegels langs het zwembad. Je glijdt snel uit als deze nat zijn.

Margreet Veen
19-9-2018

Kamers alles nieuw, bedden, gordijnen, kasten, inloopdouche en airco, de sportzaal, wasmachines , drogers , de balie,

Zoals alle jaren, erg schoon, heerlijk eten, ook buiten het park alles opgeknapt, met zelfs een strandje met ligbedden en parasols

als ik ouder ben kom ik graag weer

Gommers
17-9-2018

gastvrijheid perfect

accomodatie redelijk had meer winkeltjes verwacht in het dorp

eten veel keus maar af toe al erg doorgekookt of doorbakken

Smit J.H
10-9-2018

Geen enkel minpunt alles is goed mooi schoon hotel vriendelijk personeel veel entertainment voor jong en oud zeker een aanrader zijn al weer bezig met boeken voor 2019

Magnifico!

Mon Chari
6-9-2018

Eten aan de poolbar is heerlijk. Ook in het restaurant. Elke avond een andere nationaliteit eten en showcooking. Kamers (+ airco) en baai aan het hotel pas gerenoveerd. Vriendelijk personeel. Voldoende zwembad bedden. Hygiëne is super. Kamerbedden liggen lekker. Elke avond entertainment. Bushalte en supermarkt op korte afstand. Rolstoel- en kind vriendelijk.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorado Beach in Arguineguín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorado Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.