Hotel Bull Dorado Beach & Spa

Hotel Bull Dorado Beach & Spa

8.4Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Arguineguín

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 570p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Bull Dorado Beach & Spa is een resort waar je heerlijk tot rust kunt komen. Ga je lekker liggen aan het zwembad of stap je liever even het bubbelbad in? Bull Dorado Beach & Spa heeft veel te bieden. Wil jij weten of dit resort iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Je kunt heerlijk ontspannen bij het buitenzwembad, terwijl de kinderen spelen in het kinderzwembad. Remy schrijft hierover: ‘Groot buitenzwembad met twee bubbelbaden waarin onze kinderen heerlijk gespeeld en gezwommen hebben. In de avond kun je erg gezellig bij de poolbar zitten.’ Volgens Astrid is er voor jongeren niet veel te doen: ‘Dit hotel is meer iets voor oudere mensen vind ik persoonlijk. Wij zijn met jongeren geweest, maar in de avond waren er geen snacks meer.’

Voor de volwassenen is het wel genieten in het wellnesscentrum waar je plaats kunt nemen in de relaxruimte, de sauna, het solarium, de spa, het stoombad en de whirlpool. Voor een klein prijsje kun je ook genieten van kuurbaden of een goede massage.

Restaurants

Bull Dorado Beach heeft een buffetrestaurant, verschillende barretjes en een snackbar.
Caro en Leon schrijven hierover: ‘Heel goed eten, het is veel en steeds wisselende keuzes in vis, vlees en overig. Zowel ontbijt, lunch en diner zijn erg goed. Uitgebreid all-in pakket met ook vrij veel sterke drank.’

Gust is wat minder positief over de setting van het restaurant: ‘Kantine gevoel: u kunt hier in het restaurant heel relaxed de hele dag in een zwembroek of short naar de voederbakken. Hoewel er aan de ingang een bord hangt van hoe een beschaafd persoon kan komen eten, wordt er hier geheel geen rekening mee gehouden. Dames gaan in een nat bikinibroekje op de met stoffen stoelen zitten.’

Kamers

Bull Dorado Beach & Spa biedt verschillende kamers aan. Anja komt hier al jaren, maar werd zeer verrast: ‘De appartementen zijn schitterend geworden na de renovatie. We waren al fan maar nu helemaal.’ Carla is ook erg enthousiast: ‘We hadden een prachtige kamer met mooi uitzicht op het zwembad en de zee. Ook hadden we heerlijk veel kastruimte en de wifi werkte ook heel goed.’

Ligging

Bull Dorado Beach heeft een centrale ligging. Het hotel ligt direct aan het zandstrand, waar je heerlijk kunt ontspannen op een ligbedje. Vissers schrijft: ‘Perfecte ligging ook in leuk maar rustig plaatsje en daarbij een goede uitvalsbasis voor als je echt de drukte op wil zoeken!’

Dichtbij Bull Dorado Beach & Spa is een busstop, waar je voor een klein prijsje een ticket kunt kopen naar stadjes in de buurt. Verderop ligt het kleine stadje Arguineguin met wat leuke winkeltjes. Gouw schrijft: ‘De ligging is ideaal, lekker rustig, direct aan zee en met het openbaar vervoer ben je in 15 minuten in de toeristische drukte.’

Contact

777 reviews over Hotel Bull Dorado Beach & Spa

• 7Willy28-08-2020

Voor deze tijd niet meer (corona tijd)

Ben hier verbleven in Aug. Wegens corona buiten het park alles dicht. Alleen supermarkt was open. Wegens corona ook op park met mondkapje lopen Het eten werd verdeeld in tijden ik moest dus tussen half 7 en kwart voor 8 eten dan kwam de volgende. Ontbijt was goed. Avond eten en middag eten vond ik niet lekker maar dat is natuurlijk per mens verschillend. Ook werd paar keer per dag opgemeten of je koorts had. Het zal best een leuk park zijn maar nu moet je er niet willen zitten met al die regels. Strand vond ik tegen vallen 10 km verder wel mooi strand Achteraf had ik in deze tijd niet moeten gaan

Alleen gereisd in augustus 2020

• 8Balster22-08-2020

Mooi Hotel.

Mooi Hotel. Zeer schoon en ze houden goed rekening met de Corona maatregelen. Erg veilig allemaal . Eten is goed en niet te druk bij het eten. Zwembad is heerlijk. Het water is lekker warm. Kamers zijn mooi en groot. Wij hadden zeezicht op de 8 ste verdieping. Alleen bij de liften moesten we soms wat langer wachten omdat je er niet met te veel mensen in de lift mocht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Stephan20-08-2020

Geweldig hotel

Enorm fijn hotel met een mooie ligging aan de zee. De meeste kamers kijken uit op zee. Speels en fijn zwembad. Het eten is prima. Een leuke poolbar met lekkere snacks. Grote ruime kamers. En het gehele hotel is brand schoon. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    9Marty03-11-2019

Echt genieten!!!

Gisteravond hebben we gedanst op life muziek in de lounge, daarna in de bar gekeken naar een leuke show. Vanacht heerlijk geslapen in onze grote, schone kamer met zeezicht, vanochtend genoten van een voortreffelijk ontbijt, lekker gezwommen in het fijne zwembad en nu genieten we van het zonnetje. Morgen stappen we misschien in de bus naar Maspalomas of Playa, de bushalte is praktisch voor de deur. Dinsdag wandelen we naar de markt in het rustige maar gezellige Arguineguin. Nog even naar het haventje kijken wat de vissers hebben gevangen... We hebben echt niets te mopperen en komen hier graag weer terug!

Gereisd met partner in november 2019

• 7Lindy Verheijen02-10-2019

Leuk voor 1 keer

Gehorige kamers. Geschreeuw op de gang en dat hoor je erg goed. Sfeer was niet alles om de buitenbar. Goed eten. Uitstekende kamers verder

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Marianne27-09-2019

Dit was eens maar nooit meer.

Hotelkamer is best goed, eten matig tot slecht. Bijzonder dat je je eigen drankjes moet pakken. Je hoeft dus geen all inclusive te boeken, er wordt niet gecontroleerd. Hotel werd hoofdzakelijk door bejaarden bezocht.

Als je kleine kinderen hebt, denk ik wel leuke animatie, of als je op leeftijd bent en van bingo en sjoelen houdt.

Alleen gereisd in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Jaap de Haan16-09-2019

Fantastische vakantie gehad

Hotel bull dorado beach & Spa Gran Canaria: Hotel was zeer goed, vriendelijk personeel, heerlijk eten en ruime kamer.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8henry van orsouw15-09-2019

verassend mooi

dat ze rekening moeten houden dat er in de omgeving niks te beleven is wij vonden het niet erg we zaten op de 9e verdieping met een grandioos uitzicht mooier bestaat niet er is ook een welness beneden die gratis is zeeeer schoon en lief personeel ook is er een fitnes met techno gym toestellen de eetzaal keurig met echt veel variatie aan eten heerlijk jammer dat ik toch een negatief punt heb gezien waar ik ook melding van gemaakt heb bij de receptie dat was het zwembad ligbedden kussens erop werden slecht schoongemaakt ligbedden zat zoveel smerigheid op dat ik dacht waarom ga je hiermee de fout in je zag in de vroege ochtend wel een paar dames met 1 emmer pp de vloer schoonmaken met een franse slag dat krijgt van me een dikke onvoldoende jammer lost dit op en u bent 100% super en gooi in de avond niet alle schuifdeuren dicht zeer onpersoonlijk is het is geen voetbal cantine we danken u voor een fijne vacantie en komen graag terug

Gereisd met partner in september 2019

• 8Annelies de Graaf12-09-2019

Heerlijke vakantie in fijn verblijf

Arguineguin is een rustig plaatsje wat je niet moet vergelijken met bv playa des ingles. Uitgaansmogelijkheden zijn er hier niet. Animatie in hotel overdag actief en enthousiast aanwezig, ‘s avonds altijd een optreden, maar jammer dat dit met een avond uitzondering binnen plaats vindt en vroeg afgelopen is. Bar bij terras sluit zomertijd 23 uur, vanaf 9/9 zelfs om 22 uur, deuren sluiten hierbij, dat vonden wij niet gezellig. Andere bar voorziet gasten nog van drankjes tot 24.00 uur . Dus redelijk vroeg in bed en ‘s morgens vroeg ( 8 uur) er uit om verzekerd te zijn van een bedje bij het zwembad. Badmeester werkt met kaartjes leggen op bedjes met handdoek die niet gebruikt worden, die hij na een half uur verwijderd. Bedjes staan erg dicht op elkaar. Heerlijk eten met keus voor iedereen en mogelijkheid voor buiten of binnen nuttigen.

Aangrenzend strandje ideaal voor kleine kinderen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 4Familie De Graaf24-08-2019

Waardeloos

Het was onze huwelijksreis. Deze zullen we idd nooit vergeten. Door koud en slecht bereid eten ziek geworden. Direct melding gemaakt bij zowel hotel als reisleiding. Reisleidster D. geloofde ons niet en vertikte het om verdere hulp te bieden. Een kopje thee kon niet omdat het restaurant al 5 minuten gesloten was. Kortzichtig personeel en reisleiding. Wij zullen nooit en te nimmer weer een reis boeken bij touroperator. God forbid dat je ziek wordt. N.B. Ze bieden dingen gratis aan en bij aankomst blijkt toch dat je ze moet huren. Pure afzetterij. Touroperator en hotel bedankt voor een 'onvergetelijke ' huwelijksreis.

Gereisd met partner in augustus 2019

Hotel Bull Dorado Beach & Spa info