Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag20°15°
8,7

Omschrijving
All-inclusive vakantie vieren op Gran Canaria in Hotel Dorado Beach. Het buffet is hier uitgebreid en goed. Aan de gezellige poolbar kun je altijd terecht voor een drankje. Bij het zwembad vind je twee bubbelbaden, maar zonnen op een strandbedje aan zee kan ook. Ook ’s avonds is het hier gezellig. Pak de auto en sta in een kwartier in Maspalomas.
Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Dorado Beach & Spa voor je op een rij gezet:

724 reviews over Hotel Bull Dorado Beach & Spa in het Nederlands

Nog mooier geworden

Anja,
24-1-2019

De 7e keer hier maar wat een verbetering weer.

De appartementen zijn schitterend geworden na de renovatie. We waren al fan maar nu helemaal.

Het strandje is mooi maar klein maar voor de rest niets dan lof. Heel begrijpelijk dat er zoveel terugkomers zijn hier. We hebben vaker voor de afwisseling eens een ander eiland geprobeerd maar dit is en blijft voor ons het allerbeste! En op Gran Canaria kun je volgens mij als je de prijs in aanmerking neemt, niets beters vinden.

Top!!

Vissers,
23-1-2019

Wat een fantastisch hotel. Alles heel erg netjes en schoon. Van alle faciliteiten voor zien en alles is ook zoals verwacht en op de foto’s. Eten super goed en ook fijne service. Geen massaal all-in hotel, maar gewoon erg goed. Perfecte ligging ook in leuk maar rustig plaatsje en daarbij goede uitvalsbasis voor als je echt de drukte op wil zoeken!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Zeer goed hotel!

Caro en Leon,
17-1-2019

Heel goed hotel! Fijn gelegen in Aranguineguin, dat niet zo super toeristisch is als bijv. Maspalomas of Playa Ingles. Ruime kamers, heel goed eten (veel en steeds afwisselende keuzes vis, vlees en overig). zowel ontbijt, lunch als diner erg goed. Uitgebreid all-in pakket met ook vrij veel sterke drank. Mooi en groot zwembad en solarium en zonnebedjes op het dak. Fijne bedjes ook door de dikke kussen erop. Mooi uitzicht op de boulevard. Omdat wij in januari zijn gegaan redelijk veel ouderen of gezinnen met heel kleine kinderen, waar de animatie en muziek op aangepast wordt. WIFI is ook goed in het hele hotel.

Traveltroef

Hotel rustig gelegen in een dorpje buiten de heel toeristische zones - op 20 minuten met de bus bereikbaar.

Alles aanwezig in het hotel maar dus ook mogelijkheid om lokale restaurantjes in het dorp te proberen.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Luud De Vries,
27-12-2018

Fantastisch hotel op mooie locatie! Zeer attent personeel. Super schone kamers.

Fijne wellness. Prima en uitgebreide keus aan eten en drinken.

Gereisd met partner in december 2018

Nu alweer geboekt voor komend voorjaar.

A.J. Gouw,
24-12-2018

Dit is een geweldig goed hotel. Vriendelijk hardwerkend personeel, mooie kamers met wifi. Zeer gevarieerd eten en goed op temperatuur. De ligging is ideaal, lekker rustig, direct aan zee en met het openbaar vervoer ben je in 15 minuten in de touristische drukte.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Voor de negende keer , zoals altijd " TOP "

Camps Eddy,
20-12-2018

Bediening , service , kwaliteit van het eten , vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel , netheid en hygiëne , drank en cocktails inbegrepen bij de all-in formule , vernieuwde kamers .

Gereisd met partner in december 2018

het hotel verdiend een ster meer.

Petra,
1-12-2018

Heel goed verzorgd 3sterren all inclusive hotel, ligt in een klein rustig plaatsje aan het water, weinig winkels in de nabije omgeving, je kunt de drukte op gaan zoeken met de plaatselijke bus, dan ben je in 25 min in het drukke Playa del Ingles en Maspalomas.

Gereisd met partner in november 2018

Fantastische vakantie!

Fam. den Hartog,
1-12-2018

We hebben een geweldige vakantie gehad. De kamers waren recent gerenoveerd, dus we hebben echt geluk gehad. Mooie, grote kamers. Het personeel, dit is al meer geschreven, is inderdaad heel vriendelijk en behulpzaam. Er was één persoon in ons gezelschap met dieetwensen en hier is voortreffelijk op ingespeeld.

Hiervoor onze hartelijke dank!

Er zijn genoeg mogelijkheden om elke dag iets te ondernemen. Van wandelen langs de boulevard, met de bus naar Playa en omliggende plaatsen, tot de ferryboot naar Klein-Venetië. Kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Ik kom hier zeker terug!

Carla,
30-11-2018

Een heerlijk hotel met heel vriendelijk personeel, 1 nov, was ik jarig en stond er een fles bubbels en een mooi geschreven verjaardags kaart op tafel

We hadden een prachtige kamer met mooi uitzicht op zwembad en de zee

Ook hadden we heerlijk veel kastruimte en de WiFi was ook heel goed

Wij waren daar met helloween en het personeel zagen er allemaal heerlijk eng uit

Ook het eten was heel uitgebreid ,voor elk wat wils

Het zwembad was ook lekker op temperatuur

En dan ook nog het wellness centrum waar je gratis in mocht ,helemaal super

We hebben in Bull Dorado Beach& Spa 13 dagen fantastisch gehad!

Gereisd met vrienden in november 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bull Dorado Beach & Spa in Arguineguín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bull Dorado Beach & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.