Hotel Bull Dorado Beach & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Bull Dorado Beach & Spa is een resort waar je heerlijk tot rust kunt komen. Ga je lekker liggen aan het zwembad of stap je liever even het bubbelbad in? Bull Dorado Beach & Spa heeft veel te bieden. Wil jij weten of dit resort iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Je kunt heerlijk ontspannen bij het buitenzwembad, terwijl de kinderen spelen in het kinderzwembad. Remy schrijft hierover: ‘Groot buitenzwembad met twee bubbelbaden waarin onze kinderen heerlijk gespeeld en gezwommen hebben. In de avond kun je erg gezellig bij de poolbar zitten.’ Volgens Astrid is er voor jongeren niet veel te doen: ‘Dit hotel is meer iets voor oudere mensen vind ik persoonlijk. Wij zijn met jongeren geweest, maar in de avond waren er geen snacks meer.’

Voor de volwassenen is het wel genieten in het wellnesscentrum waar je plaats kunt nemen in de relaxruimte, de sauna, het solarium, de spa, het stoombad en de whirlpool. Voor een klein prijsje kun je ook genieten van kuurbaden of een goede massage.

Restaurants

Bull Dorado Beach heeft een buffetrestaurant, verschillende barretjes en een snackbar.
Caro en Leon schrijven hierover: ‘Heel goed eten, het is veel en steeds wisselende keuzes in vis, vlees en overig. Zowel ontbijt, lunch en diner zijn erg goed. Uitgebreid all-in pakket met ook vrij veel sterke drank.’

Gust is wat minder positief over de setting van het restaurant: ‘Kantine gevoel: u kunt hier in het restaurant heel relaxed de hele dag in een zwembroek of short naar de voederbakken. Hoewel er aan de ingang een bord hangt van hoe een beschaafd persoon kan komen eten, wordt er hier geheel geen rekening mee gehouden. Dames gaan in een nat bikinibroekje op de met stoffen stoelen zitten.’

Kamers

Bull Dorado Beach & Spa biedt verschillende kamers aan. Anja komt hier al jaren, maar werd zeer verrast: ‘De appartementen zijn schitterend geworden na de renovatie. We waren al fan maar nu helemaal.’ Carla is ook erg enthousiast: ‘We hadden een prachtige kamer met mooi uitzicht op het zwembad en de zee. Ook hadden we heerlijk veel kastruimte en de wifi werkte ook heel goed.’

Ligging

Bull Dorado Beach heeft een centrale ligging. Het hotel ligt direct aan het zandstrand, waar je heerlijk kunt ontspannen op een ligbedje. Vissers schrijft: ‘Perfecte ligging ook in leuk maar rustig plaatsje en daarbij een goede uitvalsbasis voor als je echt de drukte op wil zoeken!’

Dichtbij Bull Dorado Beach & Spa is een busstop, waar je voor een klein prijsje een ticket kunt kopen naar stadjes in de buurt. Verderop ligt het kleine stadje Arguineguin met wat leuke winkeltjes. Gouw schrijft: ‘De ligging is ideaal, lekker rustig, direct aan zee en met het openbaar vervoer ben je in 15 minuten in de toeristische drukte.’

Contact

774 reviews over Hotel Bull Dorado Beach & Spa

• 2019
    9Marty03-11-2019

Echt genieten!!!

Gisteravond hebben we gedanst op life muziek in de lounge, daarna in de bar gekeken naar een leuke show. Vanacht heerlijk geslapen in onze grote, schone kamer met zeezicht, vanochtend genoten van een voortreffelijk ontbijt, lekker gezwommen in het fijne zwembad en nu genieten we van het zonnetje. Morgen stappen we misschien in de bus naar Maspalomas of Playa, de bushalte is praktisch voor de deur. Dinsdag wandelen we naar de markt in het rustige maar gezellige Arguineguin. Nog even naar het haventje kijken wat de vissers hebben gevangen... We hebben echt niets te mopperen en komen hier graag weer terug!

Gereisd met partner in november 2019

• 7Lindy Verheijen02-10-2019

Leuk voor 1 keer

Gehorige kamers. Geschreeuw op de gang en dat hoor je erg goed. Sfeer was niet alles om de buitenbar. Goed eten. Uitstekende kamers verder

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Marianne27-09-2019

Dit was eens maar nooit meer.

Hotelkamer is best goed, eten matig tot slecht. Bijzonder dat je je eigen drankjes moet pakken. Je hoeft dus geen all inclusive te boeken, er wordt niet gecontroleerd. Hotel werd hoofdzakelijk door bejaarden bezocht.

Als je kleine kinderen hebt, denk ik wel leuke animatie, of als je op leeftijd bent en van bingo en sjoelen houdt.

Alleen gereisd in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Jaap de Haan16-09-2019

Fantastische vakantie gehad

Hotel bull dorado beach & Spa Gran Canaria: Hotel was zeer goed, vriendelijk personeel, heerlijk eten en ruime kamer.

Gereisd met partner in september 2019

• 8henry van orsouw15-09-2019

verassend mooi

dat ze rekening moeten houden dat er in de omgeving niks te beleven is wij vonden het niet erg we zaten op de 9e verdieping met een grandioos uitzicht mooier bestaat niet er is ook een welness beneden die gratis is zeeeer schoon en lief personeel ook is er een fitnes met techno gym toestellen de eetzaal keurig met echt veel variatie aan eten heerlijk jammer dat ik toch een negatief punt heb gezien waar ik ook melding van gemaakt heb bij de receptie dat was het zwembad ligbedden kussens erop werden slecht schoongemaakt ligbedden zat zoveel smerigheid op dat ik dacht waarom ga je hiermee de fout in je zag in de vroege ochtend wel een paar dames met 1 emmer pp de vloer schoonmaken met een franse slag dat krijgt van me een dikke onvoldoende jammer lost dit op en u bent 100% super en gooi in de avond niet alle schuifdeuren dicht zeer onpersoonlijk is het is geen voetbal cantine we danken u voor een fijne vacantie en komen graag terug

Gereisd met partner in september 2019

• 8Annelies de Graaf12-09-2019

Heerlijke vakantie in fijn verblijf

Arguineguin is een rustig plaatsje wat je niet moet vergelijken met bv playa des ingles. Uitgaansmogelijkheden zijn er hier niet. Animatie in hotel overdag actief en enthousiast aanwezig, ‘s avonds altijd een optreden, maar jammer dat dit met een avond uitzondering binnen plaats vindt en vroeg afgelopen is. Bar bij terras sluit zomertijd 23 uur, vanaf 9/9 zelfs om 22 uur, deuren sluiten hierbij, dat vonden wij niet gezellig. Andere bar voorziet gasten nog van drankjes tot 24.00 uur . Dus redelijk vroeg in bed en ‘s morgens vroeg ( 8 uur) er uit om verzekerd te zijn van een bedje bij het zwembad. Badmeester werkt met kaartjes leggen op bedjes met handdoek die niet gebruikt worden, die hij na een half uur verwijderd. Bedjes staan erg dicht op elkaar. Heerlijk eten met keus voor iedereen en mogelijkheid voor buiten of binnen nuttigen.

Aangrenzend strandje ideaal voor kleine kinderen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 4Familie De Graaf24-08-2019

Waardeloos

Het was onze huwelijksreis. Deze zullen we idd nooit vergeten. Door koud en slecht bereid eten ziek geworden. Direct melding gemaakt bij zowel hotel als reisleiding. Reisleidster D. geloofde ons niet en vertikte het om verdere hulp te bieden. Een kopje thee kon niet omdat het restaurant al 5 minuten gesloten was. Kortzichtig personeel en reisleiding. Wij zullen nooit en te nimmer weer een reis boeken bij touroperator. God forbid dat je ziek wordt. N.B. Ze bieden dingen gratis aan en bij aankomst blijkt toch dat je ze moet huren. Pure afzetterij. Touroperator en hotel bedankt voor een 'onvergetelijke ' huwelijksreis.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jip20-08-2019

Heerlijk

Met 7 personen lekker op vakantie gegaan naar dit prachtige hotel. Een prachtige plek voor dit hotel met vanaf elk balkon een prachtig uitzicht. Er is genoeg in de buurt van Arguineguin. Puerto mogan zal rond de €20 kosten met de taxi. Puerto rico zal rond de €5 kosten met de taxi. Arguineguin is wel een stuk rustiger dan het toeristische playa del ingles (dat kost €25) dus als je op zoek bent naar een hotel met meer op loopafstand dan moet je in playa del ingles gaan kijken. Verder is de service perfect, je wordt altijd vriendelijk geholpen en de receptie staat 24/7 voor je klaar. Kamers zijn prachtig gerenoveerd alleen douchen met warm water is in de middag wat lastiger omdat veel andere mensen dan ook douchen. Het zwembad is prachtig en goed onderhouden en wees gerust je kan om 8 uur ‘s ochtends nog prima een bedje krijgen. Hygiene is perfect en het eten had iets r mogen zijn maar het smaakte wel heerlijk. Heerlijke vakantie gehad!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Paul13-08-2019

Veel te druk in zomer

Prima hotel voor in de winter. Toen waren wij hier voor de eerste keer. Mooie faciliteiten, ook indoor wellness. Nu, in de zomer, volledig ongeschikt bevonden. VEEL te druk. Te weinig ligbedden, handdoekje leggen, te weinig terras, personeel kan catering amper bijhouden. Forse geluidsoverlast in nacht en siesta door weg, dichtslaande deuren, lallende Engelsen, keuken afwas, glasbak, reparatie aan muur. Strand aangrenzend is grote pre. Animatie is vooral Duits en Spaans georienteerd. Eten is van hoge kwaliteit en divers. Wifi is goed. Wij komen hier niet meer in de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Paul van den Steen13-08-2019

Te veel lawaai dag en nacht.

Je moet tegen herrie kunnen dag en nacht en niet allergisch zijn voor handdoekjes leggen en tafeltjes zoeken. Echt niets voor families met kleine kinderen en voor rust zoekers die tussen 22.30 en 07.00 uur willen slapen. Te triest voor woorden. Optreden door hotel helaas niet. Eten en kamer goed hoewel er wel te weinig personeel in het restaurant is waardoor er regelmatig vieze tafels zijn en eten of drank dat even niet aanwezig is. Er zijn gewoon te veel gasten voor dit complex. Conclusie: nooit meer voor ons waar anderen zich zichtbaar prima vermaakten. Ieder zijn ding.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

53 tips over Hotel Bull Dorado Beach & Spa

• jack, 07-05-2014

Eén min puntje is dat er het hotel aan een drukke doorgaande weg ligt, hierdoor is het verkeer goed te horen. (geld niet voor alle kamers) Een aanrader is het maken van een dolfijnen tocht met de boot vanuit Porto Rico (zelf regelen, scheelt de helft in de kosten) Een mooi dagje uit is per boot naat het plaatsje Mogan.

• M, 02-07-2014

Voor wat meer geld heb je zeezicht en dat is absoluut het geld waard!

• Nathalie, 14-08-2013

Een kamer met zeezicht is zeker aan te raden. Dan heb je een fantastisch uitzicht op zee en op het zwembad. Als het te druk is aan het zwembad, moet je zeker eens naar het dakterras trekken op de 9de verdieping, daar is het meestal veel rustiger. De welness is gewoon fantastisch om ook even tot rust te komen.

Een aanrader om te bezoeken is de hoofdstad Las Palmas, het is een uurtje rijden met de bus. Puerto Rico daar zijn veel winkeltjes en kan je ook bezoeken.

181 vragen over Hotel Bull Dorado Beach & Spa

• Simone van Kuijzen, 30-09-2019

Kamer voor 1 persoon

Ben hier al vele jaren met veel plezier geweest, samen met partner. Altijd mooie kamers gehad, met zeezicht, en we wisten precies welke voorkeur we wilden doorgeven. Door omstandigheden ga ik nu een weekje alleen. Kamers voor alleengebruik hebben zijzeezicht. En ik heb geen idee hoe die kamernummering is. Weet iemand welke nummers het dichts bij zee liggen, en welke het dichts bij de voorkant van het hotel?

• henry van orsouw, 17-08-2019

lange broek

hallo ben je verplicht een lange broek te dragen in de eetzaal of mag een nette korte broek ook dank u wel

henry van orsouw, 20-08-2019

dank je vriendelijk voor je reactie

Rudy , 19-08-2019

Nette korte broek is zeker geen probleem. Weinig mensen dragen lange broek tijdens het diner in Dorado Beach.

• Haalboom, 04-10-2018

Transfer

Kan iemand ons vertellen hoelang de transfer duurt vanaf de luchthaven? Wij gaan 2 Nov. dit jaar even een weekje vertoeven in dit heerlijke Hotel. Alvast bedankt!

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Duits, Hongaars, Indiaas, Internationaal, Lunchpakketten, Nederlands, Scandinavisch, Spaans, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Zuid-Amerikaans
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportKanoën