Géén boekingskosten

Finca La Mareta

Vakantiehuis
SpanjeGran CanariaAgaete

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Finca La Mareta voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 4 reviews

Meer vakantiehuis info

4 Reviews over Finca La Mareta

• 8Linsie13-07-2017

Heerlijk plekje

De finca ligt heerlijk rustig op een aantal kilometer van Agaete in het dal met boomgaarden en akkers. Op loopafstand is er maar weinig (1 vrij sfeerloos restaurant), dus het vraag wel een beetje planning met boodschappen en je moet met de auto uit eten. Het appartement was zeer ruim en schoon. Alleen de keuken was nogal klein. De beheerder (niet de eigenaar) woont op de berg en is op afroep beschikbaar (ca 15 minuten rijden voor hem). Dat was even wennen toen wij aankwamen en er niemand was. Helaas sprak hij maar een paar woordjes Engels en Duits. Wij waren de enige gasten, dus we hadden het hele terrein met alle zitjes en het zwembad voor onszelf. De beheerder is in een week twee of drie keer langs gekomen om het zwembad schoon te maken en alles buiten een beetje aan te vegen. Er werd binnen niet schoongemaakt. Schone handdoeken en lakens waren wel beschikbaar in het huisje.

• 4Anita14-12-2015

niet doen

De accommodatie was ruim.De keukeninrichting zeer minimaal. Kasten stonken enorm. Badkamer was zeer achterstallig en vies Geen verschoning tussentijds. Elke avond bezoek van muizen.Toen we aankwamen ( laat) stikdonker, geen enkel licht,poort gesloten, niemand aanwezig. na gebeld te hebben kwam 30 min. later de eigenaar om vervolgens na 5 min. weer te vertrekken. Vervolgens 4 dagen niets meer gezien of gehoord. Geen welkoms drankje of fles water.Geen restaurants of winkel die open was.Na 7 dagen kwam de eigenaar vragen of we op tijd wilde vertrekken omdat de volgende dag andere gasten kwamen.Niet 1 keer vragen of alles goed was, of we iets nodig hadden.In agaete zelf is niets te doen. Kortom eigenaar gaf je zeker niet het gevoel dat je welkom was.

• 8Ine en Teun van Zoest20-03-2012

Wanneer rust telt...

Mooi rustueke bungalow in landelijke stijl. Inrichting idem dito, Nadeel was, dat de leulen in een ander gebouwtje was en het gebrek aan verwarming (begin februari). De capaciteit van de douche kon beter. Verder niets dan goeds. Prachtige omgeving op een prachtig eiland. Aardig restaurantje op 1 km en nog veel meer op enkele kilometers, aan de haven. In een wat warmer jaargetijde moet je heerlijk in de prachtige tuin kunnen zitten.

• 9Gerben en Wendy17-05-2004

In mei 2004 hier naar toe geweest. Complex(je) bestaat uit een tot in totaal 3 appartementen verbouwd Canarisch boerderijtje. Veel aandacht aan de inrichting besteed. Zwembad, vaste barbeque etc. zijn prima in orde. Zit je hier met 2 andere stellen dan is socializen verplicht; kom je niet onderuit. Met een familie (tot ca. 10 personen) is dit een absolute aanrader als je rust en natuurschoon zoekt!! De Valle de Agaete is inderdaad bijzonder mooi; het dorpje is aardig maar het haventje (Puerto de las Nieves) is leuker. Alleen is daar in het weekend niet te rijden wegens bezoekende Spanjaarden: alles (letterlijk) staat/zit vol. Las Palmas is ca. 3 kwartier rijden.

Vakantiehuis Finca La Mareta info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Valle de Agaete KM 1,4, E-35480