Appartement El Angosto

Kleine hotelsWeer vandaag25°22°
Appartement El Angosto
6,2

9 reviews over Appartement El Angosto in het Nederlands

Zeer oud en gedateerd, de koelkast was het enige fatsoenlijke, het was wel schoon maar zooo oud.

Zwembad erg vies in 11 dgn ook niks aan gedaan.

Badkamer en keuken uit jaren 60, kraan vol kalk en badje van 1.10 bruin op bodem.

Heel vervelende zeurende katten die de mensen heel erg lastig vallen.

Beheerders zijn maar een uurtje per dag aanwezig

We gaan vaak maar nog nooit zo slecht getroffen

Prachtige locatie, zeer simpel, relaxed

Donna groenewoud
5-11-2016

Win waren met onze 2 dochters van 6 en 8

We hadden prachtig weer, alles rond de 28 graden ( half oktober)

Agaete is zo mooi en zo rustig. Totaal geen massa toerisme.

Heerlijk ruim zwembad, mooie tuin met hangmatten.

De appartementen zijn zeer simpel en verouderd maar we leefden toch voornamelijk buiten.

De eigenaren op zichzelf, maar telefonisch wel redelijk bereikbaar.

Schone handdoeken etc geen probleem. Werden direct gebracht.

Minpunten waren:

Het 2 persoonsbed was wel erg hard en klein (1.40)

En af en toe hadden we geen water. ( 2x in 2 weken, duurde maar paar uur, ze gingen er direct achteraan)

De douche werd snel koud (Max 2 achter mekaar douchen..)

Tips:

Grote spar op 1 km

Heerlijk strand met grote kiezels op 1 kn (port de la nieve) erg rustig. Je kunt er geweldig snorkelen.

Restaurants zijn aan het strand te vinden. M'n ragu was onze favoriet, met super verse vis en heerlijke desserts

Cocodrillopark, zo leuk voor de kids

De vele mooie rots stranden in de buurt

De appartementen van El Angosto staan in een rustige omgeving en vanaf het park heb je een mooi uitzicht, een mooie tuin vol bloemen en een prachtig zwembad. Omdat Agaete redelijk afgelegen ligt, is het zeker wel aan te raden om een auto te huren zodat je meer van het eiland kunt zien, en in dat geval zou je ook de meer toeristische zuidkust kunnen bezoeken.

Vanaf het park kun je naar de zee lopen, waar ook natuurlijke zwembaden zijn. De twee beheerders zijn erg vriendelijk en de één spreekt Nederlands en de ander goed Engels en brengen elke ochtend vers brood als je dat bestelt.

Tijdens ons verblijf in augustus hebben we alleen maar zon gehad en de temperatuur was tegen de 30 graden. Bij het zwembad zijn er ook plekken met schaduw door de grote bomen dus daar kun je ook fijn liggen als je even uit de zon wilt. Ook waren er tijdens ons verblijf veel kinderen dus ook voor gezinnen is dit appartement geschikt. Kortom, we hebben een erg fijne vakantie gehad!

Ronduit geweldig!

Diederik
30-6-2013

El Angosto is precies zoals ze zelf zeggen op hun website: niet nieuw, weinig luxe maar wel heel erg leuk en een perfecte vakantieplek. Als je meer van massatoerisme houdt, is het Zuiden van Gran Canaria een veel betere plek. Maar in Angosto voel je je echt tussen de Canarische mensen. Een klein dorpje, heerlijke verse vis restaurantjes op loopafstand, een geweldig lekker zwembad bij het complex en een werkelijk schitterende tuin. En het uitzicht is echt geweldig. De appartamenten zijn oud, maar hebben het nodige voor een heerlijke relaxte vakantie. Als je wil kun je yelfs nldse tv kijken, maar wij zaten liever buiten met een kaarsje en een boek na te genieten van de schitterende zonsondergangen. Wij komen hier weer!

wij gaan er niet meer

pauwels
17-3-2013

vakantiepark el angosto in agaete, ziet er veel beter uit op de foto s dan het is, ik had het genomen omwille van zijn kleinschalligheid de omgeving is zo rustig niet een drukke weg op een 400 m in vogelvlucht

als je de ganse dag weg bent valt het mee, maar het is dringend aan vernieuwing toen , zijn er een week geweest tot de donderdag viel alles matig mee ( zwembad vuil dat het koud is kan me niets schelen het was daar toch om en bij de 26 graden)maar de donderdag middag was het wc verstopt het water van de wc van de bovenburen en de onze kwam in onze douche uit we konden niet meer douchen, dit was zogzegd opgelost na enkele uren, maar owee de vlgd morgen terug hetzelfde, ik had de badhanddoeken op de grond gelegd om onze voeten proper tehouden, toen ik verse vroeg kreeg ik er 1, toen is de ontstoppingsdienst gekomen, ons laatste 2 dagen waren verpest het probleem was niet opgelost toen we weg gingen en kregen geen compensatie jammer voor degene die volgt na ons

één grote ellende

Stanneveld
    21-11-2012

Appartementen El Angosto geboekt via touroperator. Volgens touroperator zijn deze appartementen eenvoudig ingericht. Bij aankomst bleek dat zij deze tekst beter kunnen wijzigen in: appartementen zijn niet onderhouden, meubilair kapot en ronduit smerig.

Niet alleen ons appartement was is deze staat, maar na zelf te hebben rondgekeken blijken meerdere appartementen in deze staat te zijn. Na het indienen van een klacht bij touroperator verschuilen zij zich achter hun huurvoorwaarden. Voor de rest doen ze niets voor je.

TIP: Dit appartementencomplex nooit, maar dan ook nooit boeken.

Schoon maar zonder luxe. Gewoon relaxed

de 'van Berchumpjes'
      23-8-2010

Prachtige tuin, verouderd appartementencomplexje ( jaren 70). Gemoedelijke leiding. Heerlijke verse warme broodjes en super mooi uitzicht!

heerlijke vakantie gehad

Suzanne
        18-1-2010

Afgelopen november hier geweest, zelden zo enthousiast teruggekomen. Heerlijk rustige plek, een prachtige tuin met allerlei prive-zitjes, zwembad waar bijna nooit iemand ligt (wel beetje koud water, zee is warmer), bijzonder mooi uitzicht. Dorpje Agaete is mooi en op loopafstand, evenals de zee. De eigenaars zijn op zichzelf maar leveren wel iedere dag vers brood. Jammer dat het voor februari al volgeboekt is anders zou ik gaan weer gaan.

2007

Prachtige ligging

yvonne de vries
          7-11-2007

Prachtige ligging. Het park zelf is wat verouderd, maar daar is de prijs aan afgestemd. Niet duur. Wij verbleven met onze kinderen een week daar, in de herfstvakantie. Ik had graag van tevoren geweten dat in dit park rust erg op prijs wordt gesteld. Hierdoor voelde ik mij, als betalende gast, met mijn kinderen niet welkom. Advies; als u wilt genieten van rust in een prachtige omgeving, maar luxe, gastvrijheid en service niet hoog op uw lijstje staan vooral gaan.

Yvonne de Vries

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement El Angosto in Agaete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement El Angosto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.