Bed and Breakfast Casa Do Batán

BedAndBreakfastKleine hotelsWeer vandaag20°17°
Bed and Breakfast Casa Do Batán
9,8

1 review over Bed and Breakfast Casa Do Batán in het Nederlands

Bij Casa do Batán kom je als gasten en ga je weg als vrienden. De gastvrijheid van Antón en Mari Luz kent geen grenzen! Hun huis in de omgeving van Viveiro is prachtig verbouwd en heeft 4 schitterende kamers. Hier vind je rust! Geen TV, wel een heerlijk ontbijt met huisgemaakte jams en cakejes. Vanuit Casa do Batán is de noordkust van Galicië goed bereikbaar. Antón geeft je de aanwijzingen en routes om de mooiste plekjes te vinden. De dag wordt afgesloten met een heerlijk likeurtje in de lounge! Niet makkelijk bereikbaar vanuit Nederland maar als je in Galicië bent kun je er niet omheen!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Do Batán in Viveiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Do Batán zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.