We hebben een aantal aanbieders voor Viveiro voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Viveiro voor je op een rij gezet:

Reviews over Viveiro

Camping in de stad aan haven.

Dhr. Blaauw,
    27-7-2016

Nabij het centrum en voetbalstadion. Schaduwrijke en arme plaatsen. Sanitair is verouderd en matig schoon.

Voornamelijk Spanjaarden op camping. Gratis Wifi.

Gereisd met partner in juli 2016

Wij zouden het iedereen aanraden ...

Pierre,
    15-9-2015

Wij zijn heel enthousiast over dit hotel. Naar onze smaak ... strak design ... ingericht. Tegen een helling aangebouwd, dit betekent veel trappen. De kamer met balkon bood een fantastisch uitzicht over de baai. Alle voorzieningen waren aanwezig. Het personeel was vriendelijk en heel attent. Het ontbijt was goed ... vers fruitsap, een ruim aanbod en vooral producten van degelijke kwaliteit. Er is een klein indoor zwembad, een jacuzzi, een fitnessruimte, tennisterreinen. Geen parkeerproblemen. Van het naastgelegen restaurant NINO maakten we geen gebruik. Na 2 nachten zijn we met een goed gevoel vertrokken uit deze mooie, te weinig gekende omgeving. Correcte prijs.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijke plek met overweldigende gastvrijheid

Ray,
    22-6-2011

Bij Casa do Batán kom je als gasten en ga je weg als vrienden. De gastvrijheid van Antón en Mari Luz kent geen grenzen! Hun huis in de omgeving van Viveiro is prachtig verbouwd en heeft 4 schitterende kamers. Hier vind je rust! Geen TV, wel een heerlijk ontbijt met huisgemaakte jams en cakejes. Vanuit Casa do Batán is de noordkust van Galicië goed bereikbaar. Antón geeft je de aanwijzingen en routes om de mooiste plekjes te vinden. De dag wordt afgesloten met een heerlijk likeurtje in de lounge! Niet makkelijk bereikbaar vanuit Nederland maar als je in Galicië bent kun je er niet omheen!!!

Gereisd met partner in juni 2011

Luxe en servicegericht met grandioos uitzicht

N. Meyer,
    3-6-2011

Een zakenhotel dat rust en ambiance combineert met een persoonlijke touch van het personeel. Inmiddels ook populair onder sporters vanwege de bijbehorende tennisbanen, heeft het een mooi zwembad en hottub, uitstekende dinerfaciliteiten in het naastgelegen restaurant met een deel van de menukaart tegen lagere prijzen in het eigen cafetaria.

Het ontbijt biedt een ruime keuze in fruit, Spaanse specialiteiten en continental, de huisgemaakte kwarktaart is om een moord voor te doen.

Het hotel heeft grandioos uitzicht op de baai en ligt rustig gelegen; eigen vervoer is wel een pré. Mooie niet-toeristische stranden vlakbij en door de rijke uitstraling is de kamer prima uitstekend geschikt als rustige werkkamer (gratis internet) voor meerdere uren per dag, zeker op de 1e verdieping met een klein terras en tuintje erbij; de hoger gelegen kamers hebben balkons.

Voor genieten met hoofdletter G en ideaal om werken met aangenaam vertoeven te combineren.

Gereisd met partner in mei 2011
Viveiro scoort een 9,7 uit 10, op basis van 3 reviews