Reviews over Villagarcia de Arousa

perfekte plaats voor een camping

rolienenjohn,
    20-8-2012

mooie baai in verbinding met zee dus ook eb en vloed, redelijk beschutte plaatsen. veel voor kinderen, naast het zwembad (aan de kleine kant) staan tafeltennistafels met balletjes en batjes, tennispalen, bankjes.

de hele dag door wordt er gepoetst. het restaurant was gesloten wel konden we van een kleine kaart wat bestellen, enorme porties voor weinig geld en ook nog lekker. klein nadeel vlak achter de camping loopt een spoorlijn, wij hebben er geen hinder van gehad.

wat leuk !

henkciska,
    25-9-2011

top hotel lekker aan het meer . Speeltuin voor kids voor de deur! nette kamer voor zeer weing geld. onbijt was top.

Top hotel zeker 4 sterren

Jan Kees,
    5-9-2011

Fantastisch hotel, ligging iets minder. In een straal van 20 kilometer helee mooie strandjes. Wel een pracht plek om de rest van Galicie te ontdekken.

Prachtig aan zee

Paul,
    19-9-2010

Leuke mooi gelegen camping aan de monding van de rivier de Ulla die hier in een baai uitstroomt. Zeer aardig personeel/eigenaars. Zwembad niet al te groot maar prima, want het strand met zee ligt voor je caravan (zeewater in juni nog erg koud)

Restaurantje op camping eenvoudig maar met goed eten. Carril op een steenworp afstand (wel met de auto) is een leuk vissersstadje met een paar zeer goede restaurants. Vanaf de camping is Santiago de Compostella in een klein half uurtje te bereiken

Puur genieten!

Rob en Desiree Geraedts,
    8-8-2010

Deze kleine camping bood voor ons de puurheid van kamperen Zo direct aan de zee, genieten van de ondergaande zon , een heerlijk klimaat, veel zon,warmte en genoeg wind. Heel schoon sanitair en hartelijke Spaanse mensen die het leven zich zo aangenaam mogelijk inrichten. Heerlijk eten en in een kleine bar genieten van je wijntje. Camping leiding met het hart op de goede plek. Fijn zwembad. kortom als je van puurheid en niet van massaliteit houdt dan is dit een uniek plekje op aarde waar het goed vertoeven is. Wij hopen hier zeker terug te keren!

Villagarcia de Arousa scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews