We hebben een aantal aanbieders voor Vigo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vigo voor je op een rij gezet:

Reviews over Vigo

Mooie stad, vol cultuur en natuur

Sabrah Niesten
    6-5-2017

Vigo is een hele mooie stad. Het rustige Galicië heeft een echt spaanse sfeer. Veel toeristen zul je er niet tegenkomen, wat juist lekker is, kun je ongegeneerd een gesprek in het Nederlands houden. De cies eilanden zijn zeker een bezoekje waard, die op de unesco erfgoed lijst staan. Ook een bezoekje aan castello de castro is de moeite waard, met een mooi uitzicht over de stad. Daarnaast is de haven van Vigo erg mooi, met een mooie boulevard met terrasjes. De mensen zijn erg aardig en behulpzaam. Wel is het handig om een beetje spaans te spreken, want veel Engels spreken ze niet in Vigo. De stad is zeker een bezoekje waard! Erg aan te raden!!

Gereisd Anders in februari 2017

Uitgestrekt en veel hoogbouw

Rinus
    7-9-2011

Vigo is een zeer uitgestrekte, drukke stad met veel hoogbouwflats en dat geeft de stad geen fraai aanzien, toch zijn er in het centrum een aantal fraaie monumenten. De stad is fraai gelegen op heuvels langs een brede zee-arm, de Ria de Vigo. We bezochten in de stad het Parque de Castrelos gelegen bij het Pazo Quinones de Leon, een fraai manorhouse, het is een erg mooi park met een ommuurde Franse tuin en daarnaatst een Engels landschapspark, het park is vooral in het voorjaar prachtig als de camellia's en magnolia's in bloei staan, in het het landschapspark staan bovendien enkele reuzen eucalyptusbomen.

Gereisd Met vrienden in maart 2007

We hebben hier een paar maanden gewoond, is ons heel goed

Nancy
    29-5-2006

We hebben hier een paar maanden gewoond, is ons heel goed bevallen. Vigo en omliggende dorpen zijn rap groeiende, wat ten koste gaat van de natuur, maar wel een levendige stad oplevert. Veel restaurantjes en stap-gelegenheid met leuke sfeer. Kunt er heerlijk eten, veel vers! Probeer de "pulpo" en andere "mariscos" eens. Rondom Vigo zijn er genoeg plaatsen te bezoeken en de natuur is (zeker richting binnenland) super. Beekjes, oude molen, (vrijwel) verlaten dorpen. Auto is wel handig...

Gereisd Met partner in mei 2006

Vigo is echt een superstad

Laura
    18-4-2006

Vigo is echt een superstad. Stranden zijn heel mooi. De stad is gezellig. En ga vooral ook eens buiten Vigo de omgeving bekijken. Santiago, Ribadavia, Bayona of rijd eens een stuk langs de kust of ga eens de grens over naar Portugal. Het is zeker de moeite waard

Gereisd Met partner in augustus 2005
Vigo scoort een 8,3 uit 10, op basis van 14 reviews