Camping Valdovino

1 review over Camping Valdovino

Super campsite

Rona Barker
29-8-2011

Stayed here in august great campsite.Owners very welcoming and helpful.Not far from some wonderful beaches and good cafes etc quite close.would definetly stay here again.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valdovino in Valdovino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valdovino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Valdovino scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.