Hotel Nuevo Vichona

Hotel Nuevo Vichona

We hebben een aantal aanbieders voor Nuevo Vichona voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nuevo Vichona

Buen hotel

marichu
13-6-2009

Buen servicio y muy buenas instalaciones. Todo muy correcto , el personal muy amable, todas las instalaciones muy limpias y cuidadas. Buffet muy variado.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nuevo Vichona in Sanxenxo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nuevo Vichona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nuevo Vichona scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.